Hotel Essaouria ***

7,5

2 reviews over Hotel Essaouria in het Nederlands

Superplek

Pluim, 16-5-2010

Ik had de omschrijving van dit hotel al bij hotel Medina geschreven. Beide hotels zijn namelijk van dezelfde eigenaar, zelfde kwaliteit en prijs en zitten naast elkaar.

Dit hotel in 2006 met mijn partner bezocht (evenals nog 2 van dit soort hotelletjes) en zo goed bevallen dat we deze zomer weer terug gaan, tezamen met de kinderen deze (9 en 14) keer. Hotel kosten toen 5 pp, op het dak 2,50 (wat we nu gaan doen) omdat de kamers erg heet en klein zijn. Beddengoed erg schoon, goede bedden en personeel heel vriendelijk en behulpzaam! Hotel ligt aan de soek, binnen 5 min. ben je op het plein waar je heerlijk en goedkoop bij de stalletjes kunt eten. In de kamers heb je geen last van het lawaai, wel op het dak. Zelfs de oproep van het gebed hoorde ik 's nachts niet. Het hotel is echt een super hotel voor een minimale prijs!

Gereisd met partner in augustus 2006

kwaliteit/prijsverhouding zeer goed

Nicole, 18-1-2010

klein hotel in de oude stad, geen last van lawaai. nog geen minuut lopen vanaf Djemaa el Fna-plein. nette kamers en de gedeelde douche en toilet zijn netjes. In mei 2009 € 10 voor een kamer betaald. Voor korte periode prima hotel.
Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Essaouria in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Essaouria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Essaouria scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.