8,9

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Club Med Marrakech La Palmeraie**** bij :

23 reviews over Hotel Club Med Marrakech La Palmeraie in het Nederlands

Leuk familievekantiedorp

Harry, 25-6-2016

Waren juni best warm de meeste dagen, maar niet onaangenaam

Veel activiteiten, zeker voor kinderen - bij ons 9 en 12 jaar.

Golfbaan(tje) gratis, ook de lessen, trapeze met les( vonden de kinderen heel leuk) gymastiek in het zwembad, joga lessen e.d. tennisbanen -ook met lessen-. Extra Stilte zwembad voor als het allemaal te veel wordt.

Veel Frans gesproken, maar waar wij één woord nodig hebben doen zij er tien.

Lekker gegeten, zeer gevarieerd, wij waardeerden b.v. de salade gemaakt met je zelf uitgezochte ingredienten heerlijk.

bij de lunch.

Al het personeel is vriendelijk en groet je steeds, ze doen ook hun best je naam te onthouden.

Wij hadden met kinderen en kleinkinderen( gedeeltelijk frans sprekend) een leuke week .

Gereisd met vrienden in juni 2016

Fantastisch, relaxed en mooi!

Simone Groeneweg, 9-8-2015

Hebben geweldig genoten in een mooi prachtig resort met heerlijk eten, goede appartementen en geweldig personeel en leuke animatie.

Was een heerlijke vakantie!!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Zalige familieclub voor jong en oud

Else, 13-7-2014

Club Med La Palmeraie was prachtig, een zeer mooi verzorgd domein met veel groen, een echte oase te midden van een droog land. Op een een kwartiertje brengt de hotelbus je naar het stadscentrum en dit op zeer regelmatige tijdstippen doorheen de dag. Wie wil kan voor vijf a tien euro een taxi nemen. De kamers zijn al wat ouder maar niettemin blijven ze erg charmant en gezellig. Elke dag prima gereinigd en voorzien van frisse handdoeken wanneer gewenst. Het eten is super lekker met dagelijks nieuwe lekkere specialiteiten, basiszaken zoals pasta en fritjes zijn er alle dagen ook te vinden voor wie tussen al die verschillende zaken toch nog zijn smaak niet zou vinden. Onze tweeling van drie jaar heeft genoten van de miniclub, wat een attent lief team, ongelooflijk!! Een van onze kids had op de eerste dag uitslag gekregen en onmiddellijk is de verpleegster erbij gehaald, wij werden opgebeld en een arts was onderweg. Super professionele mensen met een gouden hart! Team is hier top!
    Gereisd familie in juli 2014

Geweldig genoten!

Netje, 21-12-2012

Het complex is een oase van rust vlakbij de drukte van Marrakech. De Club Med bus (gratis voor gasten) brengt je in ca. 10 minuten naar het Djem el Fna Plein...

Het eten was voortreffelijk, heel de dag door lekkere tussendoortjes,

en een enerverende liveshow in de avond: daarna lekkere cocktails aan de gezellige bar.. Ik kom graag een keer terug!

Gereisd met vrienden in januari 2012

super

bram beurskens, 19-9-2011

fantastische atmosfeer, goed eten, zowel faciliteiten als personeel (van g.o. tot tuinman) super kindvriendelijk. mooie tuinen, groot waardoor je rust krijgt en nabij het zwembad redelijk privaat kunt zitten. gratis shuttle. ultra all inclusive betreft tijden en drankkaart. verbeterpunten; stoffering van de stoelen in de bar alsmede de bordjes daar om de snacks te pakken zijn aan vervanging toe. voor wat het waard is; het park is 85% frans georiënteerd, er wordt wel engels gesproken maar door een beperkt aantal medewerkers. veel activiteiten voor jong en oud en vaak behorend tot het all inclusive arrangement. aanrader
      Gereisd familie in september 2011

Nooit meer

mia_degrave, 27-8-2011

5 jaar terug zijn we al eens in la palmerai geweest toen was het super en zeker zijn 4 tand waard.zijn nu net terug en een ware metamorfose niet te doen is zeker maar een drie tand meer waard. kamers zijn aan vernieuwing toe restaurant vuil en vies ,vuile glazen, warme wijn en vers fruitsap aangelengt met water.pas op als je een kamer op de gelijksvloer boekt let dan maar goed op voor diefstallen ze breken gewoon in langs achterdeur ,steek je waardevolle spullen zeker in de kluis. Dit hebben we in een club med nog nooit meegemaakt . En we gaan normaal 2 tot 3 keer in het jaar op reis met club med . Jammer van ons geld we hadden beter thuisgebleven .
      Gereisd familie in augustus 2011

Mooi...

Rianne, 5-9-2010

Dit is zonder meer het mooiste resort waar ik ooit geweest ben. De kamers, die allemaal gelegen zijn in bungalows verspreidt over het terrein zijn prachtig en ruim. De tuin, het zwembad, de gebouwen.. Overal is goed over nagedacht, en het ziet eruit als een paradijsje.

Alles is tot in de puntjes verzorgd, het enige nadeel is de belachelijk hoge prijs die je voor dit resort moet betalen. Het enige waarin dit hotel zich onderscheidt van andere luxe hotels is hoe het resort eruit ziet. Verder is het qua verzorging nagenoeg hetzelfde, maar dan twee keer zo duur. En dat moet je er wel voor over hebben.

Gereisd met partner in september 2009

Heerlijk rustig

Sandra, 1-3-2010

Deze club med is ideaal voor wie wel Marrakech wil bezoeken, maar geen zin heeft om in de drukke stad te verblijven. De kamers zijn ruim en in Marokkaanse stijl ingericht. Heel schoon en je wordt regelmatig verrast met rozenblaadjes op het bed of zelfs in de wc!!! Het eten is heerlijk en er is ontzettend veel keusl. In de club zijn verschillende sporten te doen (golf, tennis) en er is een zwembad. Wat echt super is, is de gratis bus naar het centrum van Marrakech. Deze bus stopt bij de club med midden in het centrum (la Medina), het is heel handig om na een bezoek aan de stad in deze club med (waar je gratis naar binnen mag) even een drankje te doen of te gaan lunchen.
      Gereisd met vrienden in november 2007

fantastisch!

francis delplanque, 23-11-2009

Mijn vriendin en ik zijn naar dit hotel geweest eind augustus. We hebben er een ongelooflijk tijd gehad (7dagen). Qua activiteiten waren er mogelijkheden te over. zwemmen, tennis, golf, fitness, aquagym, mtb,...

altijd mensen GO's aanwezig om je te helpen op een heel natuurlijke manier. Nooit het gevoel gehad dat we fooien moesten geven.

Qua eten was het hemel op aarde, grote variatie, met voor ieder wat wils.

Ook elke avond nieuw thema, (marrokaans, italiaans,...)

Indien ik een minpunt zou moeten geven zou ik zeggen let op wanneer U een vakantie naar Marrakech boekt. Doordat deze stad zich niet aan de zee bevindt, kan het er szomers heel warm zijjn. temperaturen van 45 graden en meer.

Al bij al proficiat club med voor deze fantastische week...

Gereisd met partner in augustus 2009

Een oase van rust

Bakker, 22-4-2009

Club Med La Palmaraie is een zeer rustig clubdorp. Het eten is er erg goed! Dit clubdorp is niet geschikt voor kinderen, er is ook geen mini club. Prima clubdorp om meer van Marrakech te zien, er rijdt om het half uur een bus richting de stad. De gezelligheid, vooral in vergelijking met de kleinere clubdorpen, is minder. De shows in de avond zijn niet erg spectaculair en er gaat maar een select groepje mensen naar toe. Toch al met al een leuke vakantie!
      Gereisd met vrienden in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Med Marrakech La Palmeraie in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Med Marrakech La Palmeraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Med Marrakech La Palmeraie scoort een 8.9 uit 10 op basis van 26 reviews.