Beoordelingen Hotel Club Med Marrakech La Palmeraie****

Club Med Marrakech La Palmeraie****
23 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Club Med Marrakech La Palmeraie****
Sidi Yahya, 44 000, Marrakech

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Med Marrakech La Palmeraie**** in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Med Marrakech La Palmeraie**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Club Med Marrakech La Palmeraie scoort een 8,5 uit 10, op basis van 23 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Med Marrakech La Palmeraie**** in Marrakech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Med Marrakech La Palmeraie****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Club Med Marrakech La Palmeraie**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 11 vakantiefoto's van Hotel Club Med Marrakech La Palmeraie**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Marokko. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Marokko. Vergelijk Hotel Club Med Marrakech La Palmeraie**** met andere accommodaties in Marrakech.
Even geduld a.u.b.

8,2
7,5
8,6
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Zalige familieclub voor jong en oud"vertalen
Else
9,0

13-07-2014 Club Med La Palmeraie was prachtig, een zeer mooi verzorgd domein met veel groen, een echte oase te midden van een droog land. Op een een kwartiertje brengt de hotelbus je naar het stadscentrum en dit op zeer regelmatige tijdstippen doorheen de dag. Wie wil kan voor vijf a tien euro een taxi nemen. De kamers zijn al wat ouder maar niettemin blijven ze erg charmant en gezellig. Elke dag prima gereinigd en voorzien van frisse handdoeken wanneer gewenst. Het eten is super lekker met dagelijks nieuwe lekkere specialiteiten, basiszaken zoals pasta en fritjes zijn er alle dagen ook te vinden voor wie tussen al die verschillende zaken toch nog zijn smaak niet zou vinden. Onze tweeling van drie jaar heeft genoten van de miniclub, wat een attent lief team, ongelooflijk!! Een van onze kids had op de eerste dag uitslag gekregen en onmiddellijk is de verpleegster erbij gehaald, wij werden opgebeld en een arts was onderweg. Super professionele mensen met een gouden hart! Team is hier top!

met jonge kinderen, Sept. 2011
"Super"vertalen
bram beurskens
10,0

19-09-2011 fantastische atmosfeer, goed eten, zowel faciliteiten als personeel (van g.o. tot tuinman) super kindvriendelijk. mooie tuinen, groot waardoor je rust krijgt en nabij het zwembad redelijk privaat kunt zitten. gratis shuttle. ultra all inclusive betreft tijden en drankkaart. verbeterpunten; stoffering van de stoelen in de bar alsmede de bordjes daar om de snacks te pakken zijn aan vervanging toe. voor wat het waard is; het park is 85% frans georiënteerd, er wordt wel engels gesproken maar door een beperkt aantal medewerkers. veel activiteiten voor jong en oud en vaak behorend tot het all inclusive arrangement. aanrader

met oudere kinderen, Aug. 2011
"Nooit meer"vertalen
mia_degrave
2,0
5,0
4,0
5,0

27-08-2011 5 jaar terug zijn we al eens in la palmerai geweest toen was het super en zeker zijn 4 tand waard.zijn nu net terug en een ware metamorfose niet te doen is zeker maar een drie tand meer waard. kamers zijn aan vernieuwing toe restaurant vuil en vies ,vuile glazen, warme wijn en vers fruitsap aangelengt met water.pas op als je een kamer op de gelijksvloer boekt let dan maar goed op voor diefstallen ze breken gewoon in langs achterdeur ,steek je waardevolle spullen zeker in de kluis. Dit hebben we in een club med nog nooit meegemaakt . En we gaan normaal 2 tot 3 keer in het jaar op reis met club med . Jammer van ons geld we hadden beter thuisgebleven .

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Club Med Marrakech La Palme...

met partner, Sept. 2009
"Mooi..."vertalen
Rianne
10,0

05-09-2010 Dit is zonder meer het mooiste resort waar ik ooit geweest ben. De kamers, die allemaal gelegen zijn in bungalows verspreidt over het terrein zijn prachtig en ruim. De tuin, het zwembad, de gebouwen.. Overal is goed over nagedacht, en het ziet eruit als een paradijsje.

Alles is tot in de puntjes verzorgd, het enige nadeel is de belachelijk hoge prijs die je voor dit resort moet betalen. Het enige waarin dit hotel zich onderscheidt van andere luxe hotels is hoe het resort eruit ziet. Verder is het qua verzorging nagenoeg hetzelfde, maar dan twee keer zo duur. En dat moet je er wel voor over hebben.

met vrienden, Feb. 2009
"Een oase van rust"vertalen
Bakker
8,0

22-04-2009 Club Med La Palmaraie is een zeer rustig clubdorp. Het eten is er erg goed! Dit clubdorp is niet geschikt voor kinderen, er is ook geen mini club. Prima clubdorp om meer van Marrakech te zien, er rijdt om het half uur een bus richting de stad. De gezelligheid, vooral in vergelijking met de kleinere clubdorpen, is minder. De shows in de avond zijn niet erg spectaculair en er gaat maar een select groepje mensen naar toe. Toch al met al een leuke vakantie!

met een groep
"Heel knap"vertalen
devandevoordekes
9,0

15-12-2008 eerste keer marrakech en is zeer goed bevallen.heel mooi hotel;heel lekker eten(mocht wel wat warmer zijn)en heel gezellige kamers.heb al 5keer club med geweest en voor ons de beste.enkel geen aanrader voor november;vrieskou regen ...maar het was daarom niet minder leuk.

met vrienden, Nov. 2008
"Mooie accomodatie, eten en service perfect."vertalen
a hoeijmakers
7,0

18-11-2008 echt een aanrader, alleen de kamers zijn matig en steken een beetje schril af tegen de rest van de accomodatie.

Familie
vanbommel
7,0

13-05-2008 Geen aanrader. Het ligt tegen een open vuilnisbelt dus als je een ongunstig gelegen appartement hebt zit je regelmatig in een gore lucht met een prachtig stukje gazon voor je. Daarnaast is de staff onbetrouwbaar. Ze vragen bij inchecken een open getekende creditcard check als waarborg. Pas na bemiddeling van het bookings kantoor en lang wachten konden we er in. Ja maakt daar wat mee. Gezien hoe andere Nederlanders daar aankwamen en ineens een veel hogere prijs moesten betalen voor hun appartement omdat er iets 'fout'(...) was gegaan met hun reservering. En wisselgeld hebben ze nooit, dus ervoor zorgen dat je altijd gepast kunt betalen!

met partner
Dave&Chris
10,0

21-02-2008 Eerste maal Marroko en eerste maal Club Med... zoals velen ons zeiden : eenmaal van Club Med geproefd wil je niks anders meer... La palmeraie lost de verwachtingen meer dan volledig in zowel accomodatie , onthaal , restauratie , animatie en het personeel zijn zo professioneel dat deze bestemming zijn geld meer dan waard is...wij verbleven ervan 30juni tot 10juli 2007 en hebben al meteen geboekt om in juni ons nog es in de watten te laten leggen...

met vrienden, Nov. 2007
Ramon André
8,0

19-11-2007 Het hotel is fantatisch. Indien een minpunt zou moeten worden gegeven dan geef ik het voor de kamers, die toch voor dergelijk prestige hotel een tikje luxueuzer zouden mogen zijn.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?