Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Dar Roumana bij :

1 review over BedAndBreakfast Dar Roumana in het Nederlands

Fantastisch mooie Riad/Dar in de Medina

Fabian en Caroline, 11-8-2009

Deze hotel/B&B hebben wij via de Lonely Planet gevonden. De foto's op hun site hebben ons overtuigd om bij hen te boeken. Wij hadden gekozen om 3 nachten in de Tamarind-suite te verblijven en dat is ons zeer goed bevallen.

Deze B&B is gevestigd in een oude dar, welke met veel liefde voor het gebouw en details is gerestaureerd door de eigenaars. Het heeft maar 5 suites, maar elke suite is anders. De patio zelf is erg bijzonder en knus. Op het dakterras heb je een schitterend uitzicht over de medina van Fes en zijn bewoners.

De beheerders, Didier en Justine, zijn erg vriendelijk, altijd aanwezig en aanspreekbeer.

Het is ook mogelijk om van de kookkunsten van Didier te genieten.

Het heeft maar 1 klein nadeel wat ook gelijk de charme van de medina van fes is, de eerste keer is het niet te vinden en heb je hulp nodig.

Wij komen zeker hier nog terug.

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Dar Roumana in Fez / Fès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Dar Roumana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Dar Roumana scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.