7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Riad Mimouna**** bij :

3 reviews over Hotel Riad Mimouna in het Nederlands

prachtig

Marije Bosman, 23-7-2009

Het hotel is werkelijk waar prachtig. Het ligt wat afgelegen, maar aangezien Essaouira niet al te groot is, is het hotel goed te bereiken. Echter voor een vrouw alleen is het niet aan te raden, aangezien je door een stel kleine steegjes moet. Met z'n tweeen is het goed te doen.

Het ontbijt is prima, maar avondeten kun je beter in de stad zelf doen.

Gereisd met partner in juli 2009

Riad met mooi uitzicht

Piet, 1-6-2009

Goede en rustig gelegen Riad met zeer behulpzaam personeel en het ontbijt was ook goed.

De kamer was ruim en voorzien van een safe en een goed bed.

Het enig nadeel was dat wij kamer 306 hadden, pal onder de keuken op het dakterras, zodoende werden wij elke morgen om 7 uur wakker.

Vragen via email mag altijd.

Gereisd met partner in juni 2009

peter en martine, 30-11-2007

Wat een unieke ligging! Ik vergeet nooit meer het ontbijt op het terras van het hotel, zo dicht bij zee! Fantastisch. Wij hebben er niet gegeten, alleen ontbijt genomen. Een pluspunt is zeker het ontbijt dat werd voorzien voor ons 's morgens de laatste dag toen wij om 05uur moesten vertrekken: een volledig ontbijt met vers gekookte eitjes stond voor ons klaar!! De persoon aan het onthaal was eerder 'koel'. Qua inrichting is het hotel ook zeer aan te bevelen. Een beetje donker door de gebruikte houtsoort, doch het heeft zeker een bepaalde uitstraling. Zou er zeker nog terug gaan! (jan 2007)
Gereisd met partner in november 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Riad Mimouna**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riad Mimouna in Essaouira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riad Mimouna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riad Mimouna scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.