Hotel Tafilalet

Tafilalet

1 review over Hotel Tafilalet in het Nederlands

Lekkere plek in Erfoud

Carola, 27-11-2008

Ik kom al een aantal jaar in dit hotel. De entree is prachtig, het onthaal erg vriendelijke, het zwembad heerlijk (wel onverwarmt) met kinderbadje en heerlijk rustig plek om te zonnen of zitten. Aantal kamers zijn gerenoveerd, waardoor ze mooi en prettig zijn geworden. Helaas zijn de badkamers nog niet toppie (dat tref je vaker in Marokko) tip je krijgt warm water duurt alleen echt even... De kamers zijn ruim, meestal met twee 2-persoonsbedden. Voor onze zoon (1,5 jaar) werd tijdens het ontbijt zonder problemen melk geserveerd en hij kreeg ook gewoon een glas verse jus. Hij werd trouwens door iedereen daar verwent.

Je kunt bij de receptie alles vragen en het hotel heeft ook de mogelijkheden excursies naar Merzouga (woestijn) te organiseren. Wij hebben er genoten!

Ga ook een kijkje nemen bij de overbuurman, hij heeft mooi, echte en betaalbare forsielen te koop.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tafilalet in Erfoud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tafilalet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tafilalet scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.