7,9

13 reviews over Hotel Palm's in het Nederlands

Mooi zandkasteel als een oase.

Marion, 12-10-2014

Palms is een hotel gebouwd als een soort zandkasteel in een dorre omgeving tussen woestijn en Atlas gebergte. (afgelegen dus maar perfect om een paar dagen te vertoeven !)

Het heeft een mooi groot zwembad en de kamers zijn als een soort appartementen naast elkaar gebouwd: een soort lemen constructie waardoor het heel koel blijft.

Leuk klein terrasje aan de achterkant van iedere kamer met uitzicht op palmbomen in de tuin.

De kamer en badkamer zijn ruim en netjes.

Gratis WIFI.

Het diner en ontbijt waren zalig !

Gereisd met vrienden in oktober 2014

heerlijke oase na een lange reis

Peggy, 23-9-2014

ontvangst was prima na een lange reis vanaf Zagora. De kamer was heerlijk koel en schoon in het lemen gebouw. Airco en koelkast werkten optimaal. De maaltijden waren prima verzorgd, een heerlijk Marokkaans buffet. Ook het biertje op het terras was goed koud.
Gereisd met vrienden in september 2014

Zandkasteel

givago, 19-8-2014

Palm's hotel oogt als een zandkasteel,langs buiten veel lemen muren.Het ontbijt en diner zijn heel goed ,net restaurant en bar met vriendelijke bediening.Mooi zwembad en tuin.Onze kamer was veroudert en slecht afgewerkt;buiten deur sloot niet goed en er zaten mieren binnen in de kamer.De frigo en de airco werkten goed.
Gereisd met vrienden in juni 2014

Heerlijk hotel in typisch Marokkaanse sfeer

Trudy en Jan Lambert, 18-7-2011

Ontvangst in hotel was zeer vriendelijk en ook wij kregen een upgrade naar een zeer luxe en grote suite, met dubbele airco en prachtig marokkaans ingericht, naast het zwembad. Het uitgebreide buffet, met heerlijk gebak, was rijk en smakelijk. Wij hebben inderdaad de excursie naar Merzouga via het hotel geboekt en we zullen er ongetwijfeld te veel voor hebben betaald. Echter de excusie was heel bijzonder en indrukwekkend. We waren slechts met zijn tweeen (plus gids Ali Fox en chauffeur), zonder horden andere toeristen. Alleen in de woestijn; dit hadden we niet willen missen en was het geld dubbel en dwars waard.
Gereisd met partner in juli 2011

Leuke plek.. Opknappen kan geen kwaad

mend651, 2-7-2011

We zaten in een luxe kamer want we kregen i.v.m. onze huwelijksreis een upgrade. Het zou geen kwaad kunnen om bepaalde dingen eens een nieuw likje verf te geven / na te kijken. Voor de rest was het allemaal heel netjes, schoon, vriendelijk en een heerlijk zwembad om in af te koelen. We zijn zelf niet op excursie geweest maar zijn zelf naar merzouga gereden om daar een excursie te zoeken. Dit zijn er genoeg en vele malen goedkoper.
Gereisd met partner in juni 2011

Enorme stank in donkere kamer, verder ok

Bert, 14-9-2010

Een ruim hotel met een mooi zwembad, fraaie en ruime lounge, ook een prima bar.

Eten is goed en er is gratis Wifi in de bar / lounge.

Helaas was onze kamer een enorme afknapper, erg donker en er heerste een enorme stank waar niets aan te doen viel. Verder alle kamers bezet.

Een kwestie van raam open (helaas dan wordt het warm) en zo weinig mogelijk in de kamer zijn.

Gelukkig waren we er maar 1 nacht.

Gereisd met partner in september 2010

Fantastisch hotel

Theo van de Loo, 27-10-2009

Het hotel was een verademing op een rondreis door Zuid Marokko. Het heeft hele mooie kamers en de service is prima. Het personeel is zeer goed opgeleid. Alles in het restaurant is zeer schoon. Er is een grote keuze en voldoende eten. Leuk om na het diner rond het zwembad nog wat te drinken. Kamers liggen mooi en zeer rustig. Veel groen en bloemen rond de kamers en het zwembad.
Gereisd met vrienden in oktober 2009

Geweldig hotel met super service

Laura, 4-8-2009

Bij aankomst bleek dat we samen met een ander stel de enige gasten waren de nacht dat wij er sliepen. We kregen dan ook de zeer luxe suite. Deze suite had zelfs een bubbelbad en twee zitjes met plasmatv. We keken onze ogen uit.

Het zwembad is heel mooi en ruim opgezet. Helaas moesten we voor de bar het hotel in omdat het niet rendabel was 2 barren open te hebben met maar 4 gasten. We werden wel super geholpen.

's Avonds zijn we door de hoteleigenaar naar de apotheek gebracht waar hij heeft geholpen met medicijnen die we nodig hadden. Super aardig en hij wilde er absoluut geen fooi voor hebben. Hele aardige man die echt passie voor zijn hotel heeft.

Eten was ook goed. Typisch marrokaans maar heel goed te eten. Kregen een net 4-gangen menu.

Ontbijt was ook super.

Gereisd met partner in juni 2009

Mooi hotel

Paul, 29-9-2008

Mooi hotel, mooie kamers (al hadden wij een mini-suite). Buffet vond ik minder, maar dat kwam met name omdat het te druk was met twee bussen Fransozen. Wel opletten: bij aankomst smeert de gastheer een te dure excursie naar de zandduinen in Merzouga aan.
Gereisd met partner in september 2008

Typisch Marokkaanse inrichting

Yvon, 21-9-2008

In dit hotel werden we heel leuk ontvangen. Typisch Marokkaanse inrichting. Het eten was goed. De kamers waren ruim en netjes. Scheiden toilet en doucheruimte.
Gereisd met vrienden in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm's in Erfoud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palm's scoort een 7.92 uit 10 op basis van 15 reviews.