5,3

Matig

6 reviews over Hotel Transatlantique in het Nederlands

Emmy, 20-3-2006

Je boekt een *** verwacht dan geen ****!!!Dat voel je dan aan de prijs.Veroudert maar proper hotel, eten deftig,bediening ook oke, animatie niet bestaand,niet voor kinderen en mindervalieden.De sfeer is echter gemoedelijk.Klanten waren daar voor de 6de maal.Voor ons was prijs/kwaliteit naar verwachting voor een *** hotel.We waren daar Februari 2006
Gereisd anders in maart 2006

Aïcha, 2-2-2006

Het is een mooi hotel. Maar er is niet veel variatie in het eten. Ik zat in een kamer net boven een restaurant dus heel de nacht hoorde ik lawaai. Animatie was niet leuk. Strand was vervuild.Maar de mensen waren heel vriendelijk. Behalve de kuisvrouwen.
Gereisd anders in februari 2006

Tina, 5-1-2006

Het hotel was een ware horror voor ons. In de kamers was er veel defect (TV, afrolgordijntjes, safe,...) en werd er niets gerepareerd, ook al hadden we dat verschillende keren gevraagd. De lift was gedurende het hele verblijf defect en moesten we 99 trappen te voet lopen. Kakkerlaken, onvriendelijk personeel, vuil zwembad, flauwe animatie,... NIET BOEKEN!!
Gereisd anders in januari 2006

steven, 17-9-2005

hotel is niet geschikt voor mensen die niet goed te been zijn (veel trappen). Totaal geen variantie in eten en soms chaotische bediening van de obers. Veel te weinig ligstoelen aan het zwembad. Matige prijs/kwaliteitsverhouding. All-in formule is niet aan te raden.
Gereisd anders in september 2005

Konings, 2-9-2005

max 3 *** moest 69 trappen doen tot op de kamer, eten kan je zo voorspellen , iedere dag hetzelfde, gelukkig zijn er in de streek lekkere restaurants.De kamers vertonen veel gebreken.Geen aanrader !!!
Gereisd anders in september 2005

Pascal, 3-8-2005

Dit hotel is GEEN 4* waard, hooguit 3*. Het hoofdgebouw heeft een mooie Arabische stijl. De kamers zijn verouderd en niet echt netjes. Kamers geven uit op een drukke laan, of de disco van het naburige hotel of het luidruchtige kleine zwembad met beperkte ligplaatsen. Weliswaar goed gelegen (centrum - 800 m, strand - 700 m, 25 min v/d luchthaven). De maaltijden zijn min of meer afwisselend en (nog) niet "europees" getint, wat ik een pluspunt vind, doch verwacht u niet aan een hoogstaande Marokkaanse keuken. De animatie in het hotel is ZEER luid en dit tot 'snachts. De service is vriendelijk doch chaotisch(zeker de obers). Klanten kunnen gebruik maken van een stukje privéstrand (La Voile Rouge) (all in = gratis gebruik lichstoelen - andere formules = 3 EUR per persoon per dag).

Conclusie: het hotel is max 3 sterren waard en rusten kan je er niet.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Transatlantique in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Transatlantique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Transatlantique scoort een 5.33 uit 10 op basis van 6 reviews.