Hotel LTI Agadir Beach Club ****

Hotel LTI Agadir Beach Club
LTI Agadir Beach Club
7,4

99 reviews over Hotel LTI Agadir Beach Club in het Nederlands

Goed hotel, zeer vriendelijke bediening

Ab Kaan, 6-7-2015

Het hotel is niet het meest luxueuze in Agadir, maar het uitstekende eten en het zeer vriendelijke personeel maakt het een fijne plek om te verblijven.
Gereisd met partner in juni 2015

slecht hotel!!

kelly_3, 29-4-2014

oud en vuil hotel,eten zeer beperkte keuken en altijd hetzelfde, zijn elke dag naar riu palace tikida gaan eten daar heb je keuze genoeg personeel is zeer lui en niet vriendelijk het enige positieve is dat het goed gelegen is dat is ook al.
Gereisd anders in april 2014

Goed hotel, ideaal gelegen

estherbasten, 8-10-2013

Goed hotel, eten prima. Strand direct gelegen bij hotel. Strandbedjes gratis te verkrijgen. Bij het strand kun je hele leuke georganiseerde trips boeken. Veel beter dan wanneer je bij touroperator boekt. Super vakantie gehad.

Goed low budget hotel

Justine, 7-10-2013

Ik hoor heel veel negatieve reacties en ter plaatse was ook niet iedereen tevreden MAAR wij hadden prijs kwaliteit zeker niet te klagen. We betaalden voor wat we kregen. De All in is naar mijn mening wel volledig, enkel sommige cocktails en snacks aan het zwembad zijn betalend. Het eten is goed van kwaliteit. Niet erg veel variatie maar voor ons was het aanbod steeds voldoende. De kamers zijn standaard, en wat verouderd maar kunnen ermee door. Wil je een hotel met perfecte locatie aan de zee en niet veel betalen prijs/kwaliteit neem dan dit hotel. Zeker goed voor jonge koppels zoals wij, die elke dag op uitstap gaan of bezig zijn. Om 3 weken aan het zwembad te liggen zou ik ook niet naar daar gaan!

redelijk goed

Marc P, 29-9-2013

Kamers tamelijk goed onderhouden. Best fooi geven aan personeel die je bedient. Alle dagen propere strandhanddoek beschikbaar. Eten is gevarieerd en drank genoeg verkrijgbaar. Wij waren all-in. Geef je geen fooi wordt minder rap bediend of niet bediend. Wifi soms onvoldoende. Animatie is ondermaats. Zwembad is groot maar niet diep. Airco op kamer is OK. Sedert nwe directie gaat alles beter. Alle dagen gratis vers geperst sinaasappelsap verkrijgbaar. Alle dagen verse vis verkrijgbaar. Honden toegelaten. Cocktails waren ook OK . Safe in kamer gehuurd, doch niks anders is ontvreemd. Elke week spektakeltje door groepje dansers. Buikdanserses in Marokkaans restaurant. veel bezichtigingen te voet mogelijk of met goedkope taxi.

Mooie lokatie

André Stoutjesdijk, 23-9-2013

Hotel is beslist geen 4 sterren waard, zeker wat de service en schoonmaak betreft.

Het eten is vrij eenzijdig, veel kip en vis.

Advies; eet geen salades bij het eten en doe geen ijsblokjes in je drankjes ivm vervuild water.

Verder een mooie lokatie direct aan de boulevard, met een mooi strand, met wel veel lokale bevolking rondom het strand.

In de omgeving zit restaurant little Norway, waar je uitstekend kunt eten.

En als je een ritje wil gaan maken huur je een busje voor weinig geld.

Wij zijn in Essaouira geweest, leuke maar smerige stad.

Gereisd met vrienden in september 2013

Prima Hotel

Helen van Slooten, 27-7-2013

Prima Hotel met hier en daar wat schoonheidsfoutjes.

Je moet je realiseren dat je niet in Europa bent maar in een Noord afrikaans land.

De kamers waren prima en de ligging van de kamer ook. De bedden liggen goed en de schoonmaak was ook prima.Het eten was gevarieerd, voldoende keus. Het eten konden ze wel slecht warm houden, vooral de lunch die buiten plaatsvind. daar ook trage bediening, maar ach je hebt vakantie..

Gereisd met partner in juni 2013

Tja

ilonab, 24-7-2013

Het hotel is groot en netjes, de kamer zijn prima te doen schoon en het bed ligt prima. Zwembad is ook erg netjes en schoon en ook daar zijn genoeg ligbedden, qua annimatie is het helemaal niets voor kinderen blijft het bij zwemmen, je kan hooguit een potje darten en thats it, in de avond zingt er een zo gezegt een bandje dat totaal niets uitstraald ze zingen belabberd en elke avond het zelfde erg vervelend
Gereisd met partner in juli 2013

Niet slecht, maar toch geen aanrader

Ludwig Swevers, 21-7-2013

De kamers zijn wat ouderwets, maar voldoende ruim en proper. Wat betreft de maaltijden, deze zijn vrij smaakloos en weinig gevarieerd. Vooral het ontbijtbuffet was zeer beperkt (ganse week dezelfde 1 soort kaas en 1 soort worst). Ook het all-in-concept, is relatief. Voor bepaalde dranken, zoals mojito's moest je, net zoals de anderen, betalen, idem dito voor de beignets die elke middag aan het zwembad werden gebakken.

Wat ons na een tijdje wel wat begon te storen was de fixatie op fooien van AL het personeel. Er loopt ook zodanig veel personeel rond zodat het onmogelijk is voor elke dienstverlening een fooi van minimaal 50 eurocent of 1 euro te geven.

De ligging van het hotel, vlak aan een promenade langs de kustlijn, was wel zeer aangenaam. Een bezoekje aan de plaatselijke vissershaven is een aanrader, maar je pikt dan best wel onderweg een lokale "begeleider" op die je wat extra uitleg geeft en je op plaatsen brengt die anders als toerist niet zou bereiken.

Heerlijke vakantie!

avandenbercken, 18-7-2013

Zeer ontspannen en fijne week gehad in dit hotel. Het personeel is erg dienstbaar en vriendelijk, de kamers zijn schoon. Het hotel is gewoon super. Zeker wanneer je kijkt naar de lage kosten. Je kunt er heerlijk eten, het ontbijt was enorm uitgebreid. Kortom: we hebben genoten. Privestrandje was ook erg fijn. We hebben geen all inclusive genoten maar zijn heerlijk gaan eten in het stadje zelf. Je zit niet ver van het centrum af; voor 20 dirham heb je een taxiritje!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor LTI Agadir Beach Club bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LTI Agadir Beach Club in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LTI Agadir Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel LTI Agadir Beach Club scoort een 7.38 uit 10 op basis van 106 reviews.