6,8

Matig

63 reviews over Hotel Le Tivoli in het Nederlands

Een top vakantie

Jeannette, 26-3-2017

Na de negatieve reactie voor af gaand ,ben ik het daar absoluut niet mee eens er is een andere directie en het was voor ons daar goed vertoeven schone kamers lekker eten en vriendelijk personeel . Het hotel ligt perfect midden in het centrum je kunt als je wilt alles te voet doen maar er rijden ook taxi's en het weer was perfect wat wilt een mens nog meer.
Gereisd met partner in maart 2017

Geweldig!

Anita, 4-3-2017

Dit is een heel fijn hotel om in de wintermaanden naar toe te gaan! Lekker wandeltemperatuurtje, en Agadir is een mooie stad met een schitterende wandelboulevard. Je kunt ook leuke dagexcursies maken!

Het hotel heeft een fijn all-inclusief concept, het eten was heerlijk! Het personeel, erg vriendelijk!

Dit nooit meer

Iris, 19-1-2017

Dit hotel is hartstikke smerig en onvriendelijk. We zijn gewisseld van kamer 10 minuten na aankomst, de nieuwe kamer die we kregen was nog steeds vies. Overal ligt haar en zitten er vlekken. Het personeel is hartstikke arrogant, onvriendelijk en kunnen geen woord Engels. Je voelt je heel ongemakkelijk als je door het hotel loopt, overal wordt je met een arrogante blik bekeken. De omgeving is mooi maar er zijn genoeg andere hotels en daar zou ik ook zeker gebruik van maken! Dit hotel is verschrikkelijk.

Verschrikkelijk

Kim, 19-1-2017

Vieste hotel waar we ooit zijn geweest. Slecht eten elke dag hetzelfde en alles wat warm moest zijn was koud. Weinig keuze en ook erg vies in het restaurant. De kamer was mooi maar ook vies. Overal lagen zwarte haren en dekbedden zaten vlekken op. Personeel van de receptie zeer arrogant. Vragen stellen kan je beter niet doen. Animatie was er wel maar heel minimaal. De ligging was wel erg mooi en veel te doen in de omgeving. Voor vrouwen in de avond alleen is het niet veilig

gewoon niet boeken

caroline, 11-1-2017

hotel is in handen van de bank ,er is geen geld meer voor drank of eten bestek of glazen. het was in een woord schandalig vies en smerig. wij hebben de ergste vakantie van ons leven mee gemaakt. uiteindelijk veranderd van hotel .ook werd op 1/01/2017 Het personeel vervangen door studentjes!!
Gereisd met vrienden in december 2016

Hotel valt tegen

anoniem, 7-12-2016

Wij zijn in november 2016 naar dit hotel gegaan (elf dagen voor 450 euro pp.) Het hotel vonden wij erg matig/slecht. Wij hadden een gerenoveerde kamer met verouderde inrichting. De (nieuwe) badkamer was erg beschimmeld en na het douche kon je dit ook ruiken (door slechte ventilatie). De bedden waren ingezakt maar hier konden we gelukkig toch goed op slapen. Verder zijn de kamers erg groot. Alle bedden bij het zwembad waren ingezakt en van slechte kwaliteit.

Er was een barretje waar drinken gehaald kon worden in mini plastic bekers. Dus ook bier, wijn koffie en fris. Er zijn geen light dranken aanwezig. Bij de receptie was ook een bar maar hier moet je betalen voor een GLAS drinken of het moest buiten regenen. Als ontbijt heb ik bijna iedere dag Marokkaans brood (vaak taai), croissantjes (altijd taai en oud) en stokbrood op. Het beleg bestond voornamelijk uit groenten, jam en 1 soort kaas. Eitjes werden niet vers gebakken. Verders was er ook nog Engels ontbijt. Het middag en avond eten was grotendeels koud ipv warm, weinig gevarieerd en smiddags geen broodbeleg. Wel werd iedere dag werd er pizza gebakken maar na 6 dagen had je er ook wel genoeg van. Diverse gasten hadden maagproblemen (vermoedelijk van het koude eten). Wij zijn 4x gaan uit eten omdat we na 3 dagen er al genoeg van hadden. De animatie was erg goed !! Ze hebben ons 11 dagen goed vermaakt. Overdag waren er veel spellen en s avonds was er thema avond. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Op het strand (ingezakte) bedjes van het hotel.

Agadir is een leuke stad en de mensen zijn erg vriendelijk !!

Het hotel raden wij niet aan al hebben wij er niet veel voor betaald.

Gereisd met partner in november 2016

Het was fantastisch.

anoniem, 20-11-2016

Leuk animatie team. Vriendelijk personeel. Goed eten. Goede bedden. Gezelligheid alom. Goede sfeer. Overzichtelijk hotel.
Gereisd met partner in november 2016

Leuk Hotel

Bern, 10-9-2016

Een van de leukste hotel in Agadir met all inclusive. De tuin van het hotel is leuk om je dag door te brengen. Het zwembad is groot genoeg om even bij te komen. De kamers is netjes, het is wel eenvoudig maar ook netjes en schoon. De animatie was goed, je vermaak je met hun shows en spelletjes. We kunnen zeggen dat het een hele leuke vakantie was voor wat wij betaald hebben.
Gereisd met vrienden in september 2016

Vriendelijk

Yassin, 3-8-2016

Een hotel aan de rand van het centrum. Openbaar strand is op loop afstand. Het is een compact complex met een zwembad in het midden. Bediening, schoonmaak en eten is volgens een 3 sterren hotel. Het behoort tot een keten met motto "vakantie voor weinig geld". Dat vertelde ons de reisgids. Inderdaad was het geen paradijs maar een goed hotel voor weinig geld. Kamer was schoon, enkel de bediening van airco werkte niet. Eerlijk is eerlijk hadden ze meteen gefixed. Het weer was te warm voor ons. Wellicht is het beter om in het najaar of in de winter naar Marokko te gaan.
Gereisd met partner in juli 2016

Goed geregel

Lian - Peet, 1-8-2016

Hotel is goed gelegen in Agadir. Je kunt lopend het strand en centrum bereiken. Het zwembad bevindt zich in de tuin. Er is een poolbar aanwezig. Ik raad je aan om all inclusive bij te boeken. Alhoewel je weinig consumeert, bespaar je aanzienlijk geld. Eten wordt 3x in het restaurant bij het zwembad geserveerd. De animatieteam is goed. Alle vijf doen goed werk. Ze hebben diverse activiteiten voor iedereen. Waterpolo en dart was populaire spellen voor iedereen. Er zijn kamers in verschillende gebouwen. Geen idee of alle kamers dezelfde zijn maar onze kamer was goed schoon en samengesteld. Je hebt bijna alle zenders behalve Nederlandse zenders. Verder was de kamer prima.
Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Le Tivoli**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Tivoli in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Tivoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Tivoli scoort een 6.83 uit 10 op basis van 75 reviews.