7,4

103 reviews over Appartement Igoudar in het Nederlands

Agadir is letterlijk een verfrissende vakantie

Carla, 31-7-2017

Wel goed:

Appartement Igoudar was prima, qua prijs en kwaliteit.

Alles is wat gedateerd, maar de kamer werd uitstekend schoongehouden en er waren iedere dag schone handdoeken. Genoeg kastruimte.

Jammer, dat er geen tuinstoelen waren en geen privé balkon.

Geen wifi op de kamers, maar wel in de lobby.Te weinig stopcontacten en kapotte lampen werden niet gemaakt.

Boulevard: Prachtig, heel ruim opgezet en uitnodigend tot sportactiviteiten met veel fitnesstoestellen voor alle leeftijden.

Ook kun je hier fietsen en een soort golfkarretjes huren.

's Avonds zag je de plaatselijke bevolking op de boulevard flaneren met het hele gezin. Er werd dan van alles verkocht, zoals noten, dadels en sieraden en sjaals etc.

Op zondag was er buiten fitness, waaraan iedereen gratis kon deelnemen.

Veiligheid: Uitstekend, overal was er zichtbaar en onzichtbaar politie aanwezig.

Excursies zijn er genoeg. Tip: boek je excursies bij lokale reisagenten: dat scheelt vaak veel geld

Niet goed:

Vervelend was dat we vooraf geen of onjuiste informatie kregen over het aparte klimaat. We hebben van de 14 dagen zeker 10 dagen mist gehad. Jammer dat je denkt naar een zonnige bestemming te gaan en dan steeds in een soort nevel zit met lage temperaturen.

Niet vooraf geïnformeerd door de reisorganisatie of bank, dat je buiten Europa je pas moet aanpassen. Nu moest dat heel omslachtig via de telefoon in de lobby met een onveilig netwerk.

Eten: er zijn genoeg eettenten waar je heel goedkoop kunt eten.De mensen zijn op zich best vriendelijk, maar pas op in de souks, dat verkopers je niet ongevraagd gaan begeleiden en daarna verwachten dat je ze daarvoor betaalt.

Dames worden nagestaard als ze te westers gekleed gaan met ontblote schouders of als de knieën zichtbaar zijn. Als je in bikini loopt, heb je veel bekijks! Zorg er dus voor dat je zedig gekleed gaat, voor de dames zijn jurkjes tot kniehoogte echt een vereiste!

Gereisd met partner in juli 2017

goede uitvalbasis en erg vriendelijke mensen

marijke, 13-7-2017

als je op luxe gesteld bent niet gaan het is simpel maar schoon elke dag word je kamer gedaan
Gereisd met vrienden in april 2017

Verwacht niet te veel

Karine, 27-5-2017

Sober ingericht. We hadden geen buitenstoelen dus meubilair van binnen naar buiten gehaald. Geen probleem. We hadden 6p appartement maar niet voor zovelen bestek. Maar ach voor dat geld en we hebben vakantie dus lekker genieten en niet te moeilijk doen
Gereisd familie in juli 2012

Eenvoudig en schoon

Paul, 24-5-2017

Prima als je niet te veel eisen stelt aan je onderkomen wel schoon maar verouderd vriendelijk personeel .
Gereisd met partner in oktober 2016

Echt geen aanrader door achterstallig onderhoud

Arthur, 30-8-2016

Ziet er totaal niet uit zoals op in de folder. Alles is oud en stuk. Veel achterstallig onderhoud. Koelkast, kookstel, etc. oud, defect en vies. Personeel probeert alles op te lossen, maar de eigenaar wil duidelijk niet investeren. Schimmel in badkamer is weggewerkt met verf, maar komt binnen een week door de verf heen. Geen zitje buiten. Zwembad is erg klein en druk en vol met voetballende jongeren.

Ik zou het zeker niet aanraden en vind eigenlijk dat het uit de folders zou moeten.

Gereisd familie in augustus 2016

Jasmijn, 30-8-2016

Net terug uit Agadir en een verblijf van twee weken in Igoudar. Chic is het niet, het is een verouderd appartementen complex. Er was ooit een tijd geweest dat het nog mooi was en goed onderhouden, dat is helaas nu niet meer zo en dat is jammer want het heeft zeker potentie.

Onze kamer was gelegen op de tweede verdieping ( hoogste) en keek uit op de Boulevard en de zee. Prachtige uitzicht! Wel veel lawaai van het uitgaansleven, ventilator en auto's!

De zwembad is klein en wordt handmatig schoongemaakt en dagelijks wordt er een blauwe vloeistof ingegooid, vroeg me vaak af of het wel gezond zwemmen was.

De ligbedden zijn schaars en stuk en de parasolhouders verroest!

De schoonmaak is prima en wordt dagelijks verzorgd.

De huisjes zijn ruim en sober ingericht.

Gereisd familie in augustus 2016

Prima appartement voor een twee sterren accommodat

Annelies, 28-8-2016

Bij aankomst kregen we een appartement op de hoogste verdieping (help wat een gesjouw met de koffers voor degene die ze droeg). Oei als je toch niet goed ter been bent, is dit niet te doen.

Helaas werkte de elektriciteit niet en konden wachten op reparatie of een ander appartement. Zelfs de keuze uit 2. Het appartement gekozen dat vlak bij de receptie lag en heel stil leek te liggen. Dat klopte ook, want totaal geen geluidsoverlast gehad.

Ons kookplaatje werkte niet goed en na de eerste vervanging nog steeds niet en tot onze verbazing kregen we de tweede dag een totaal nieuw plaatje, zodat we toch ook zelf onze maaltijden konden koken. ook onze douche die we niet konden ophangen, werd meteen gemaakt, zodat we heerlijk onder een harde straal konden staan.

De ruimte voor 2 personen was groot, een aparte slaapkamer met 2 bedden en in de andere kamer een koelkast, 2 slaapbanken en een eettafel met 4 stoelen, een aparte keuken, een badkamer met douche, wastafel met bergruimte en met een aparte wc.

Het appartement werd super schoon gehouden, elke dag gedweild, bed opgemaakt, schone zachte witte handdoeken en wc papier.(Voorbeeld voor veel duurdere parken in Nederland!!!).

Het personeel was ontzettend vriendelijk en wilden je graag met van alles helpen.

Toevallig hebben we de eindschoonmaak ook gezien: alle pannen werden geschuurd en boven op de kasten werd alles met steeds schoon water en sopje afgenomen. Bang voor viezigheid hoef je dus niet te zijn.

Het complex ligt vlak bij het strand en is lopend net een kleine 10 minuten. daar heb je de ligstoelen voor 20 dirham en veel restaurantjes.

Wijn was net achter het hotel in een klein supermarktje te koop. Er zijn maar een aantal winkels die alcohol mogen verkopen, maar dat weet je als je naar een moslimland gaat.

De WIFI bij de receptie werkt het best in de morgen met minder gebruikers. ook is het wel afhankelijk van welke provider/telefoon je hebt.

Wij hebben genoten van de vriendelijkheid van het personeel en alle moeite die ze doen om je verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

echt een 2* appartement

karine, 3-1-2016

het is een 2* appartement en dat kun je ook merken, we hadden een 6 pers app met 2 slaapkamers en 2 bedden in de woonkamer, deze hebben we naar de slaapkamers geschoven dus 2x3, die kamers waren groot genoeg. Buiten hadden we geen meubilair, dus de kamerstoelen naar buiten verplaatst, geen probleem, bestek was er niet voor 6pers dus om en om gedaan, het zwembad was goed,het app as een beetje karig maar de omgeving maakte een hele hoop goed
Gereisd familie in augustus 2009

Uitstekend schoon en ruim appartement

Louise, 21-9-2014

Eenvoudig maar ruim en schoon appartement met terras, kitchenette, aparte badkamer en slaapkamer. Bedden zijn goed. Nadia van de receptie was zeer behulpzaam en wij kregen appartement op 2e etage. Het gebouw is wel oud en heeft onderhoud nodig, maar de kamers waren goed en het complex werd ook goed schoongehouden. En de privacy is heel prettig hier. Ligt zeer centraal, 8 minuten naar het mooie strand en ook 8 minuten naar de stad lopen. Veel restaurantjes in de buurt. Wij keren zeker terug in plaats van een massa hotel.
Gereisd met partner in september 2014

niks mis mee

Joris, 7-6-2014

simpel appartement, meer heb je niet nodig als je daar bent. Lekker zwembad, aardig personeel en vlakbij het strand. Het is geen 5 sterren maar daar betaal je ook naar. Wij gaan een keer hier naar terug!
Gereisd met partner in mei 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Igoudar** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Igoudar in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Igoudar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Igoudar scoort een 7.35 uit 10 op basis van 105 reviews.