Hotel Club Al Moggar Garden Beach ***

Hotel Club Al Moggar Garden Beach
Club Al Moggar Garden Beach

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Club Al Moggar Garden Beach bij:

165 reviews over Hotel Club Al Moggar Garden Beach in het Nederlands

Wij hebben genoten!

Marieke, 8-3-2017

Wij hebben een heerlijke week gehad hier. Grootschalig waar we gewoonlijk nooit voor kiezen maar wat ons hier voor 1 week nt stoorde. Wij zaten in kamer 202; 1e verdieping met rechts uitzicht op t zwembad en daarachtee de zee. Een redelijk verouderde kamer maar het was voldoende. Bedden sliepen goed, het was schoon en netjes.

Super vriendelijk personeel, vooral de mevrouw die bij ons schoonmaakte en personeel bij zwembad plus restaurant.

Ontbijt goed en diner was geweldig! Goede kwaliteit, veel keuze en voortreffelijke smaken. Vooral van de tajines en de verse salades hebben wij enorm genoten!

Ligging van het hotel is prima, direct aan t boulevard en t schone strand.

Agadir is een vakantiebestemming voor vooral strand , het is geen echt mooie Marokkaanse stad maar er zijn diverse excursies mogelijk vanuit Agadir om wel meer van het prachtige land te zien!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Verouderd hotel.

sophie, 5-6-2016

De kamers zijn verouderd waardoor vooral de badkamer erg onfris is. Muffe rioollucht. Airco werkt niet goed. Kakkerlakken aanwezig.

Het eten is prima, personeel is aardig, zwembaden en locatie ook prima.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Nooi meer!

Toos, 4-5-2016

De kamers waren zó vies! Kranen vielen bijna van de muur. Alles wat kon roesten was verroest! Geen zeepje te bekennen, geen prullenbak! Etc... Het stonk er erg muf. Op het 'balkon' stond een smerige bloempot die wij als prullenbak gebruikten! Er was maar één stoeltje op 'balkon'. Voor 2 personen! Wc spoelde niet goed door! Tussenmuren van karton! De buren konden wij zó hard horen snurken dat we geen oog dicht gedaan hebben! Wegens familieomstandigheden moesten wij eerder vertrekken dan gepland maar dat was geen straf! Douchen ging niet omdat kraan niet in douchestand te zetten was. Ook die kraan zat totaal los. Kranen vol kalk. Toiletpapier had blijkbaar een dag in het water gelegen en toen weer laten drogen! Lichtknopjes waren te vies om aan te pakken! Eten was wel goed en lobby zag er wel goed uit. Maar de kamers....... Ook WiFi werkte voor geen meter in de lobby! Ik hoop dat mensen mijn bericht serieus nemen! Boek dit hotel niet!! Touroperator geeft dit hotel 4****! Schandalig! Kamers mogen niet eens één ster hebben. De rest 2,5 ster.

Ik dacht iets goeds te hebben gereserveerd maar toen wij aankwamen en de voorkant zagen, schrokken wij al!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Mooi schoon hotel met prachtige ligging

little_star4ever, 14-6-2015

Mijn vriend en ik zijn net terug van een week in hotel Club Al Moggar. Dit hotel heeft ruime nette kamers welke elke dag netjes worden schoon gemaakt. Het ontbijt was prima. Het hotel heeft een mooi zwembad en prachtige ligging. Het handdoeken leggen bij het zwembad, daar hebben wij geen last van gehad er waren altijd wel bedjes vrij. Vanuit het hotel kan je kilometers over de mooie boulevard wandelen. Wij hebben dit hotel geboekt via een veiling en dit was het geld dubbel en dwars waard. Wij willen hier zeker nogmaals terug komen.
Gereisd met partner in mei 2015

Heerlijk hotel, voor herhaling vatbaar

janny, 12-5-2015

Een leuk hotel, zeker gezien prijs/kwaliteit verhouding. Schitterende ligging, direct aan het strand en boulevard.

Prachtige tuin met gezellige terrassen en 2 zwembaden.

Diner prima.

Hier komen we zeker terug

Gereisd met partner in februari 2015

Goed hotel prachtige ligging

cok van nierop, 18-6-2014

Heerlijk hotel direct aan de boulevard grote kamers goede bedden groot balkon heel goede service voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in juni 2014

Mooi hotel en een prachtige ligging

j_werf, 2-5-2014

Dit hotel besteed veel aandacht aan de tuinen rondom het hotel. Ook de ligging aan de boulevard en het strand is uitstekend. Het ontbijt is goed en wij gingen iedere avond aan de boulevard eten. De restaurants zijn gevarieerd en goedkoop voor Nederlandse begrippen. Er is hier gewoon een biertje en wijn te bestellen wat elders in Marokko wel eens lastig is.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding !

wouter, 20-2-2014

Vierde keer in dit hotel. Uitstekende ligging : vlak aan het strand, aan het mooiste stuk van de wandeldijk en op 500 m van het centrum. Ontbijt nogal beperkt, maar zeer lekker diner. Prachtige tuin en zwembaden. Eenvoudige maar goed gekuiste kamers. Vriedelijk en gedienstig personeel. Van discriminatie tussen betalende gasten en all-inclusive hebben wij nog nooit last gehad. Een tip : als je het vertikt om frans te spreken of af en toe een fooi te geven, moet je natuurlijk niet veel verwachten! Vergeet niet dat die fooien het hoofdinkomen uitmaken van het bijna niet bezoldigd personeel!
Gereisd met partner in februari 2014

Sober hotel met mooie ligging

linsy, 2-7-2013

Mooie ligging, direct aan strand en boulevard. Kamers sober ingericht en schoonmaak matig. Zwembad al om 18.00 uur gesloten, je wordt dan weg gestuurd. Er is geen miniclub voor de kinderen aanwezig en er is ook geen minidisco. In de reisgids wordt aangegeven dat er n miniclub is. Voor ons dochtertje van bijna 4 wel jammer want die vroeg constant of ze naar de minidisco mocht. Onbij5 stelt weinig voor.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Na vele jaren nooit meer; overal wordt gerookt....

henk van capelle, 30-1-2013

Wij komen al vele jaren in dit hotel. Hebben het helaas langzaam maar zeker achteruit zien gaan.

Wat voor ons beslist de deur dicht deed is dat er OVERAL wordt gerookt. In het restaurant (!), in de grote (en enige )grote bar naast het restaurant etc. Restaurant en bar/feestzaal - de enige plek waar je rond borreltijd een drankje kunt krijgen - waren vaak blauw van de sigarettenrook. En sorry dit pikken wij niet meer temeer daar mijn partner astmatisch is. Dus weken wij zoveel mogelijk uit naar het terras.andere zitten...

Ondanks herhaald verzoek om tenminste het roken in het restaurant te verbieden is daar niet op ingegaan. Erg jammer. We hebben alle touroperators hierover vorig jaar en het jaar daarvoor een mail gestuurd maar in de praktijk is er niets maar dan ook niets veranderd...

Gereisd met partner in januari 1999

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Al Moggar Garden Beach in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Al Moggar Garden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Al Moggar Garden Beach scoort een 7.04 uit 10 op basis van 203 reviews.