Hotel Caribbean Village Agador ***

Caribbean Village Agador
7,1

11 tips over Caribbean Village Agador

Sylvia, 25-12-2014
Voor een trip of uitstapje kun je voor het hotel het pleintje oversteken(trap af en weer op) een taxi krijgen. Bespreek wel even de prijs. Excursies zijn prima buiten je hotel te boeken. Dat scheeld erg veel geld met je hostes. Of informeer bij een taxi. Wij hebben ook tripjes gemaakt met de kinderen met een taxi. Het voordeel vonden wij dat je naar het hotel terug kan als je dat wil. Zo duren de tripjes een halve dag ipv een hele dag met een grote bus.
Lianne de Jong, 27-9-2014
Betere wifi installeren willen we meegeven als tip. In de ochtenden (als het niet druk was in de lobby) was de verbinding redelijk, voor de rest van de dag was het ellende
Bonneville Michelle, 25-3-2014
24/03/14 - koop nooit een CD van het aanimatieteam het kost 10 € (ik betaalde er 9 € voor) en je komt er bedrogen uit ..... je kan het niet beluisteren ter plekke en bij thuiskomst bleek er helemaal niets op te staan daar waar er normaal 50 liedjes op gingen staan van het clubliedje tot andere moderne en arabische muziek .......'t ja daar ben ik nu ook eens mee geleerd

Hester van Wiggen, 30-1-2014
Als je geld wisselt op het resort, tel het dan goed na. De man probeerde ons te bedonderen. Er zit een professioneler geldwisselkantoor net buiten de ingang van het resort (koers is overal gelijk).
karin ceulemans, 20-10-2013
Als je de omgeving van Agadir wilt verkennen raden wij een lokale touroperator aan. Zoals bijvoorbeeld : www.sitesofmorocco.com en neem contact op met Hamid. Hebben leuke trips naar taroudant, essouria etc. voor niet al te veel geld.
hyacintha_99, 16-10-2013

-Geef de mannen en vrouwen die buiten in het complex in de schoonmaak of in de tuinen werken ook eens een fooi! Deze mensen werken erg hard om het complex mooi en schoon te houden, en dat voor weinig loon. Deze mensen zijn ontzettend blij met een fooi!!

-Wanneer je het hotel uit gaat, draag een broek tot over je knieën en bedek je schouders. Veel toeristen doen dit niet, maar de lokale bevolking waardeert het enorm wanneer je dit wel doet! (en bij de Souk kan je dan meer afdingen ;) )

hyacintha_99, 16-10-2013
Boek je excursies bij de mensen die net buiten het hotel staan bij de strand uitgang van het hotel (volg de bordjes Beach en net na de uitgangspoort staan er 2 mannen met een fotoboek en visitekaartjes). Deze excursies zijn goed geregeld, en ontzettend mooi! De gidsen die met de excursies mee gaan, vertellen je veel over Marokko en over de omgeving, Deze mensen staan er iedere dag, dus je kan er altijd terecht voor het boeken of voor een vraag.
Tony, 7-10-2013
Souks, super. Strand groot. Neem mok mee voor ontbijt!
Nadine, 30-9-2013

Aan de achterkant van het hotel, staan mensen die excursies verkopen, ze zijn ontzettend aardig maar het zijn oplichters, ze brengen je naar winkels waar je niet heen wilt en verplichten je dan om wat te kopen!! Dus misschien beter om via de touroperater wat te boeken.

Leuke winkels op het resort, goed afdingen!

Drugstore op het resort verkoopt ook sigaretten, zelfde prijs als buiten het hotel

rond de 30 euro.

Badlakens te huur per week, 10 euro borg, om de 2 dagen mag je een schone halen.

Karen Grieten, 25-11-2012

Het is beter om je excursies bij de touroperator te boeken. Er zijn buiten het hotel verschillende aanbieders van excursies die goedkoper zijn, maar ze bieden zeker niet dezelfde inhoud als de touroperator. Vaak gaan ze naar plaatsen waar je niet moet betalen om binnen te gaan, en minder interessante bezienswaardigheden, dus zeker niet aan te raden.

De touroperator is misschien iets duurder, maar wel veeeeel beter!!!