Beoordelingen Hotel Caribbean Village Agador***

Caribbean Village Agador***
165 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Caribbean Village Agador***
Boulevard du 20 Aout, 80000, Agadir

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caribbean Village Agador*** in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caribbean Village Agador*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Caribbean Village Agador scoort een 7,0 uit 10, op basis van 165 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caribbean Village Agador*** in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caribbean Village Agador***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Caribbean Village Agador*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 92 vakantiefoto's van Hotel Caribbean Village Agador*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Marokko. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Marokko. Vergelijk Hotel Caribbean Village Agador*** met andere accommodaties in Agadir.
Even geduld a.u.b.

6,6
6,9
7,9
8,3
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Waar naar z'n geld"vertalen
Lianne de Jong
8,0

27-09-2014 De accommodatie is wat verouderd maar er was niets stuk of vies. "Onze" schoonmaakster was een lieve vriendelijke vrouw die 'n aantal keer vroeg of we alles voldoende hadden. De omgeving is mooi, wij hadden een kamer op de begane grond met een tuintje. De tuinen in het complex worden goed onderhouden. Wij vonden het personeel over het algemeen vriendelijk. Het eten was gevarieerd en altijd voldoende.

Met partner, 2014
"Top voor de prijs die je betaald"vertalen
judith
8,0

13-06-2014 Caribbean Village is een prettig hotel om te vertoeven.
Kamers ruim wij hadden een kamer bij het grote zwembad.
Iedere dag werd er schoongemaakt.
Prima animatie team waren erg enthousiast.

Met partner, Juni 2014
"Een echte aanrader!"vertalen
Paul
8,0

07-08-2014 Dit hotel complex is mooi opgezet maar wel wat verouderd. De kamers zijn zeer ruim, elke dag schoongemaakt en lekker koel. De kamers zijn verouderd maarja meer dan prima voor 3 sterren en voor de prijs. We hadden een mooit uitzicht over 1 van de vele zwembaden vanaf ons leuke balkonnetje.

Het eten was heel lekker. De meest uiteenlopende verse salades, uitgebreid dessert buffet met heerlijke zelfgemaakte (fruit) taarten elke dag en ook was er ruim voldoende aanbod in pasta, aardappels, vlees , groentes etc. Hierover niks te klagen.

Het personeel was ok en voor al die mensen die hierover klagen: het helpt misschien als je zelf eens vriendelijk lacht en mensen gedag zegt. Want het viel echt op dat er zoooo veel verschrikkelijk chagrerijnige toeristen rondlopen en erg onbeschoft zijn tegen andere toeristen maar ook tegen het personeel.

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad voor weinig geld en ik kan dit hotel iedereen aanbevelen.

Met partner, Feb. 2014
"Fijn hotel kamers aan renovatie toe"vertalen
henk en jeannette
5,0
5,0
4,0
8,0

26-02-2014 Hotel is leuk aangelegd mooi park mooie ligging.
Het personeel in restaurands erg vriendelijk, bar personeel vreselijk onaardig
alleen als je fooi geeft zijn ze vriendelijk. niet normaal dat je wijn in een plastic beker krijgt ook in de lobbybar.De kamers zijn erg verouderd en onze schoonmaakster vergat veel te doen, ook als je een fooitje gaf.
Het eten in het hoofdrestaurand was veel slechter als verleden jaar er koud eten en droge kip.

Met jonge kinderen, Jan. 2014
"Heerlijke zonvakantie gehad in januari!"vertalen
Hester van Wiggen
10,0
9,0

30-01-2014 Wij hebben het hier geweldig gehad. We hadden een mooie ruime kamer met aparte slaapkamer voor de kinderen (kamers zijn veel beter dan die van Pueblo Tamlelt wat samen op hetzelfde terrein ligt). Er zijn twee mooie verwarmde zwembaden waar onze kinderen (3 en 6 jaar) heerlijk in hebben gezwommen. Ondanks de temperatuur in januari (18-19 graden), was het heerlijk zonnebaden omdat er geen bewolking is en je uit de wind ligt in het resort. Je wandelt zo de mooi aangelegde boulevard op waar het gezellig druk is met toeristen en lokale bevolking. je wordt nauwelijks lastig gevallen. Je kunt ook heel makkelijk met een huurauto de omgeving gaan verkennen. Het eten was prima! Ruime keus, soms niet zo heel warm, maar ach... De themarestaurants stellen niet veel voor, maar bieden afwisseling. Vooral het Marokkaanse restaurant is een lekkere en leuke belevenis (inrichting, bediening helemaal in stijl). Animatieteam is erg enthousiast, elke avond minidisco. Van 23-24 uur wel harde muziek te horen

Met een groep, Okt. 2013
"Caribbean Village Agdor is een goed hotel !!!"vertalen
karin ceulemans
6,0
7,0

20-10-2013 De algemene indruk van het hotel is goed. Het park is prachtig aangelegd. De kamers zijn redelijk schoon maar verouderd. De Prijs/Kwaliteit is in verhouding dus al met al mogen we niet klagen. Het oude personeel komt wat nors over en het jonge personeel is vriendelijk en behulpzaam. De restaurants zijn prima vooral de thema restaurants. Animatie team is enthousiast en leuk bezig. De winkeltjes op het park zijn leuk en niet echt duur (uiteraard afdingen). Kortom voor een week is het prima toeven.

Sept. 2013
"Super genoten"vertalen
Mariette
9,0

19-10-2013 Hotel Agador...in Agadir Marocco....ik vond het er super voor het geld.....wil je super de luxe of zoals je thuis hebt...niet gaan...je bent in een ander land en andere gewoonte....je mag het niet vergelijken....geweldig animatie voor volwassenen en kinders.....ik ga zeker terug....maar je bent in een andere land.....hier beter gehad als in bv Spanje....

Met partner, Sept. 2013
"Leuk met haken en ogen"vertalen
Tony
4,0
8,0

07-10-2013 Mooie omgeving. Schoon hotel. Service op sommige plaatsen minder.
Geen kopjes bij het ontbijt, alleen plastic bekertjes. Neem je eigen mok mee of koop er hier een. Bar personeel loopt alleen voor je als je tipt.( vaak doen dus) je moet wachten tot je een ons weegt! Eten afwisselend voor een land als dit doen ze het niet slecht naar westerse begrippen. Er is geen bruin brood, dus vezel liefhebbers zoek een alternatief( bv. Crackers)

Met jonge kinderen, Sept. 2013
"Afschuwelijk hotel"vertalen
Debby

30-10-2013 Het hotel was totaal niet wat wij verwacht hadden. Zou airco zijn
Kindvriendelijk een bedje voor onze zoon allemaal niet dus! We kregen een kamer was zo smerig overal lagen stof.Zelfs de douche werkte niet na behoren waardoor we voor de laatste 3 dagen van kamer moesten wisselen! Het enige mooie aan het hotel is dus NIKS!! Alles is verouderd. Wij zijn hier 15 dagen geweest waarvan all in het eten is verschrikkelijk niks goed doorbakken gewoon smerig en geen variatie en dat lig totaal niet aan het land want het westerse eten is prima de restaurants buiten het hotel heerlijk kan niet anders zeggen wij hebben dus ook dus elke dag buiten het resort gegeten.Kortom een smerig lawaaierig hotel!!!

Met een groep, Sept. 2013
"Goed en gezellig hotel!"vertalen
Nadine
10,0
9,0

30-09-2013 Het is eigenlijk meer een resort, de kamers zijn verspreid over een hele mooie tuin. Kamers zijn prima, schoon, alleen wel harde kussens. Ontbijt is goed, lunch is soms hetzelfde als het diner, maar goed te eten. Drank is niet altijd koud. Er zijn veel verschillende thema restaurants, prima eten maar het is een vast menu en je staat binnen 45min weer buiten.
Als je de obers af en toe 1 dirham (0.90 cent) geeft rennen ze nog harder voor je! Strand is niet ver, zwembaden zijn goed, animatie is top!
Iedere avond buiten bij het zwembad van 20.30-21.00 Minidisco, 21.00-22.00: Salsa/Meringue dansen, 22.00-23.00: Show in het amphitheater, 23.00-00.00: lekker buiten dansen. Muziek staat wel heel hard dus als je kamer rond de mainpool zit, kan je hier last van hebben.
Wij waren met opa 75, oma 69, man 40, 2 vrouwen van 36 en een kind van 3 en we hebben het allemaal onwijs naar ons zin gehad!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?