7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Caribbean Village Agador*** bij :

174 reviews over Hotel Caribbean Village Agador in het Nederlands

Leuk voor 12 dgn

Fam K, 13-8-2017

Mooie tuinen, grote balkon.Toch zijn er helaas meerdere min punten.

Als je niet goed ter been bent kies nooit dit voor dit Hotel / Appartementen het is trappen lopen, trap op naar de receptie, trap op naar de winkeltjes niet te doen.

Drankjes waren lauw en inderdaad plastic bekers bah ! ook in Mei stonden we al te wachten op bestek en kopjes in het restaurant. Eten was prima maar zeiden wel van in het hoogseizoen moet je hier niet komen. Gratis drinken op het strand is cola, bitterlemon, water en sprite. Vaak was het ook op verwacht er niet te veel van. Vragen om een lunch wat mogelijk is is niet te doen, werkt gewoon niet.

Fitness ruimte moet je extra betalen, zo ook de jus d orange , pannekoeken ect

dus niet alles is inclusive.

98% van de mensen die vakantie vieren zijn Fransen, men spreekt daarom ook en wordt je aangesproken in het Frans.

Al met al een leuke ervaring, super brede stranden heeeerlijk ! en leuk dat we dit gezien hebben.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Voor iedereen die graag in de rij staat....

Ron, 13-8-2017

In het hoogseizoen is het er veel te druk. Het hotel kan de drukte niet aan. Er is schaarste aan bestek, servies, ligbedjes bij de zwembaden.

In de avond worden met handdoeken al bedjes voor de andere dag gereserveerd.

Bij de buffetten staat men met dubbele borden (als die er zijn) in de rij. Heb je het vlees dan is het wachten op de friet en daarna in de volgende rij wachten op de groente. Gevolg afgekoeld eten als je eenmaal aan tafel zit. Eten wordt gehamsterd omdat mensen niet nog een tweede keer in de rij willen te staan. Gevolg, niet zelden is het op als je uiteindelijk aan de beurt bent. (wordt wel aangevuld maar dan is het opnieuw wachten). Het eten op zich is aardig maar verwacht er niet te veel van. 1 frisdrankautomaat voor 1500 gasten in het restaurant is best weinig zodat ook hier een rij staat. Er zijn wel verschillen de thema restaurants maar als je er achter bent gekomen hoe en waar hiervoor te reserveren blijkt door de beperkte openingstijden ook daar een rij te staan..

Handdoeken halen voor het strand, houd rekening met vertraging. BVN TV op de kamer, maar dan moet je bij de receptie wel de afstandbediening van de TV gaan halen, en daar is het druk. Er is WiFi in de receptie maar door de drukte kan het netwerk het niet aan, dus naar een naburig hotel om draadloos internet signaal op te pikken.

De ‘teens club’ ( 2- 18 jaar) hebben wij niet kunnen ontdekken. Animatie is verder allemaal in het Frans. Het lijkt er op dat de hoteleigenaar hoopt dat gasten het maar ‘laten zitten’. Er is veel achterstallig onderhoud waardoor het hotel beslist niet touroperator waardig is.

Maar als je hier allemaal rekening mee houdt kan je best een leuke vakantie hebben. De ligging van het hotel ten opzichte van het strand is perfect. De kamers zijn basic (geen airco) maar verder best prima. Bedden zijn goed, het personeel is over het algemeen vriendelijk.

Beslist geen aanrader!

Gereisd familie in augustus 2017

Groot verzorgd resort maar zoveel werk nog daar!

M.B., 12-8-2017

Mooie verzorgende tuinen bloemen en planten,en geweldige animatie.Hier en daar vriendelijk personeel, maar het merendeel enkel na een fooi.Wij hadden geen beloofde airco, uren vast met incheck omdat ze ineens bon vroegen die wij nooit hadden gehad en niet nodig was! Van receptie naar receptie gestuurd met+100 trapjes lopen x4 voor kluis sleutel, handdoeken ontbraken,tv waarvan 3 van de 4 knoppen mistte, douche stang kapot, magere waterdruk en ook een x ijskoud water gehad.Veel problemen gehad dus en mentaliteit van" ah zoek t zelf maar uit" Eentonig eten, 20 min. staan wachten voor gebakken ei en de bars, lauw drinken, lauwe salades.Wel vaker in middenklasse hotel gezeten maar nog nooit zo slecht eten gehad!Grootste ergernis: bij alle zwembaden continue alle bedjes bezet met handdoeken vanaf de vroege morgen maar daarvan zat de helft van wie die waren zeker niet in of bij het water! Gelukkig buiten de deur wel goed te eten èn koud drinken, gastvrijere mensen en veel moois te zien en te doen.Mooi land zeker de moeite waard.Maar dit hotel: ècht noooooit meer!
Gereisd met partner in augustus 2017

Verouderd, helaas met meerdere minpunten

Doppen, 10-8-2017

De ligging is prima, de animatie uitstekend, de faciliteiten zeer aardig. Toch zorgt de verouderde toestand van dit alles niet voor een positief eindoordeel. Het personeel is overwegend erg behulpzaam, maar dit geldt helaas niet voor het barpersoneel. Deze desorganisatie was dramatisch ; altijd 5 a 10 minuten wachten op halfvolle plastic glazen lauw bier/frisdrank. Ook de organisatie in de restaurants was ondermaats ; slecht/lauw eten, iedere dag hetzelfde, altijd te weinig borden/bestek, geen aanvulling. De thema-restaurants waren gelukkig wel prima. Misschien dat het mindere weer (waar ze uiteraard niets aan kunnen doen) meetelt in mijn beoordeling, terwijl ik altijd probeer positief te zijn, maar in dit geval vind ik 3 sterren voor dit resort discutabel. Tenslotte was de wifi dramatisch geregeld. Marokko is super, maar dit resort hoeft voor mij nooit weer.
Gereisd familie in juli 2017

Prijs-kwaliteit verhouding is goed.

Jos etc., 7-8-2017

Betaalbaar *** resort met 6 a-la-carte restaurants.
Gereisd met vrienden in juni 2017

fantastisch

mevr n, 3-6-2017

Het is de tweede keer dat we er naar toe gingen. Het is echt goed hotel zeker voor de prijs. Vriendelijk en erg sympatiek personeel. Marokko is super
Gereisd met partner in mei 2017

vero, 6-4-2017

Vorig jaar in oktober naar Agador geweest, waren de gevels aan het schilderen. Prijs kwaliteit een zeer goed hotel. Eten lekker..maar weinig variatie.

Kamers netjes maar wel wat verouderd. Mensen heel vriendelijk. tip: met een fooi wordt je extra in verwend.

Tuin wordt alle dagen onderhouden (netjes).

10 min van het strand, is alleen voor mensen die in Agador verblijven. Daar is ook gratis drinken. Leuk wandelen langs de brede boulevard.

Animatie ook zeer goed.

Wie van dieren houd, er zij katjes op het domein en een paar honden op het strand... daar heb je geen last van.... wij geven ze wel eten.

Wat wij wel misten was cola light ...

Er is een grote supermarkt in de buurt( marjane) zoals een Carrefour. Je kan er naar toe voor 2 euro met de taxi.

Maar voor nog geen 500 euro een prima hotel. Nu in mei gaan we terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

mooi complex en prijs kwaliteit verhouding top !

peter&bettie, 11-3-2017

PriveStrand paar minuten lopen , altijd vrije strandstoelen en frisdrank incl.

kamers misschien iets gedateerd maar voor ons gewoon prima, personeel echt super vriendelijk.

Buffetrestaurant en de diverse thema-restauranten waren goed.

minpuntje zwembaden in November aan de koude kant en veel zeemeeuwen

maar al met al een prima plek om vakantie te vieren.

Gereisd met partner in november 2016

het was geweldig

Rob, 12-2-2017

het hele resort was geweldig, het eten was goed de kamer was schoon het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. het strand was in 5 min loop afstand van het hotel. ik kan helemaal niets zeggen over wat niet goed was het was allemaal goed
Gereisd alleenreizend in juni 2016

geweldiggg

gemmyjacobs, 3-10-2016

Geweldig hotel animatieteam super
Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caribbean Village Agador in Agadir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caribbean Village Agador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Caribbean Village Agador scoort een 7.09 uit 10 op basis van 193 reviews.