Hotel Atlantic Palace *****

Atlantic Palace
7,5

10 tips over Atlantic Palace

alyssadebruin, 7-6-2013
Ga een dagje naar Marrakech!
Karo, 23-5-2013
Rondrit op kamelen bij zonsondergang + BBQ is zeker een aanrader!!!! Ook essaouira is de moeite om te bezichtigen.
Henk van der Haar, 6-4-2013
Restaurant La Scala in de direkte omgeving.

Toon Daamen, 4-3-2013
Kijk eens rond op de boulevard en zoek daar een leuk restaurant ( bijv; "le nil bleu" ) waar de prijzen wel redelijk zijn, het eten goed en wel wat vertier is. Neem dan in het hotel de lunch ipv het diner (dat kan), je kunt dan een grillbuffet gebruiken of lunchen a la carte en ga 's-avonds lekker uit eten aan de boulevard. Je zult dan een heerlijke en redelijk geprijsde vakantie hebben.
Erwin, 28-12-2012
Tip: Er is een hele grote supermarkt genaamd 'Marjane' op ongeveer 10 minuten met de taxi! De supermarkten in de omgeving zijn namelijk best prijzig!
Lisa, 2-9-2012
Bezoek de grote markt eens (Souk), Papagayo (club) en discotheek Actors (bij Royal Atlas) is ook erg gezellig.

jolanda Herben, 10-4-2012
Supermarkt dichtbij het hotel.Ik denk 7 minuten lopen. Als je van sauna e.d. houdt is dit hotel ook fantastisch..ze pakken wel uit hoor!
valerie, 11-1-2012
Taroudant halve dag is aanrader. Wel netjes gekleed gaan is heel erg traditioneel daar !(dames lange broek of rok dragen) en als je in de souks loopt moet je niet teveel stilstaan want ze trekken aan je.
heidi, 15-11-2011
ga een avondje naar het casino bij het hotel. Wij stonden versteld van de gratis drankjes en eten....
Sandra Roozemond-de Braak, 27-10-2011

Aangezien onze reisleiding niet is op komen dagen hebben wij een excursie via het hotel geboekt, we zijn 2 dagen op pad geweest met een 'prive' chauffeur. We zijn naar Essaouira geweest en Marrakech. Hier hebben we overnacht in een Riad. Echt een aanrader om te doen.

Een stukje verderop van het hotel ligt het restaurant 'La Mauresque' dit is ook een aanrader om eens te gaan eten, ze hebben er echt heerlijke tajines, er is live-muziek en super aardige bediening.