Beoordelingen Hotel Grand Excelsior*****

Grand Excelsior*****
23 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Grand Excelsior*****
Great Siege Road, Floriana, 1810, Valletta

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Excelsior***** in Valletta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Excelsior***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Grand Excelsior scoort een 7,9 uit 10, op basis van 23 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Excelsior***** in Valletta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Excelsior*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Grand Excelsior***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 77 vakantiefoto's van Hotel Grand Excelsior***** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Grand Excelsior***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Malta. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Malta. Vergelijk Hotel Grand Excelsior***** met andere accommodaties in Valletta.
Even geduld a.u.b.

7,5
8,1
6,9
4,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Geen 5 sterren waard"vertalen
Jakob de Haan
3,0
5,0
4,0

01-06-2014 Verwacht geen 5 sterren hotel ook al zijn de prijzen er wel naar. Kamer was niet klaar toen we aankwamen, een bruiloft die ons tot na 1 uur 's nachts uit de slaap hield en een manager die dan dood leuk zegt dat dit hun policy is. Niet naar toe gaan!!

met een groep, Mrt. 2013
"Super hotel met enkele minpuntjes"vertalen
M. Bomgaard
8,0

23-03-2013 Prachtig hotel, prachtige ligging, goede kamers. Binnen en buitenzwembad maar in maart alleen binnen gezwommen. Maaltijden, ontbijt, diner erg goed, drankjes iets prijzig. personeel fantastisch, niets was teveel.Minpuntje: traagheid liften, schuifpui in kamer sloot niet goed.

zakelijk, 2012
"Aan het water + in de hoofdstad"vertalen
Ton1976
8,0

23-07-2012 De ligging is perfect om Valetta te ontdekken, wel zijn inderdaad alle trappen een 'uitdaging', vooral in de volle zon. Tip: neem de watertaxi om naar de voorsteden van Valetta te gaan. Verder is het busstation met verbindingen naar heel Malta vlakbij (oké: Phoenicia zit direct aan het plein van het busstation). Eten, service en vooral het zwembad met uitzicht op de haven zijn de onovertroffen pluspunten. Wel vond ik de in- en uitcheckprocedure inefficiënt en veel te lang duren. Een ander klein puntje: de deur van de inloopdouche komt tegen de wastafel aan en kan daardoor maar een klein stukje open.

"Geweldig"vertalen
genieters

02-09-2011 Prima hotel.
Kamer was goed buiten het tapijt daar mogen ze nu echt wel iets aan gaan doen.
Onbijt ruime keuze.
Personeel zeer vriendelijk.

"Super Hotel op een Top Locatie!"vertalen
Kim
9,0

30-08-2011 Net 1 dag terug van een heerlijke vakantie in Valletta, verbleven in het Grand Excelsior Hotel. De service, vriendelijkheid en ligging van het hotel waren helemaal top. Wij hadden het ontbijt ook in het hotel zelf, keuze genoeg en vers, dus aan te bevelen. S'avonds hebben wij in Valletta zelf gegeten, aangezien wij dat in het hotel te duur vonden. Je kunt heerlijk eten bij San Giovanni, vooral de pizza's zijn daar super! En ook bij Luciano kun je erg goed eten. Deze restaurants zitten op een pleintje waar de St Paul's Kathedral staat.
Wij hebben ook gebruik gemaakt van de Spa van het hotel. En daar hebben we absoluut geen spijt van, een body boost pakket van 2 uur voor 180 euro (2 personen).Heerlijk!
Erg leuk is het om een excursie te doen om wat meer van Malta te zien. Wij zijn naar een aantal steden geweest en de blue grotto (heel erg mooi). En met een boot het hele eiland rond, en gezwommen in de blue lagoon bij comino. Alles was super geregeld via de touroperator.
Een aanbeveling!

"Geweldig hotel"vertalen
Peters-Neuhaus
8,0

01-09-2011 Wij hebben een fijne vakantie gehad in dit hotel vriendelijk personeel wij hadden alleen ontbijt maar dit was erg goed. 's avonds in Valletta niet veel te doen wel kun je lekker en goedkoop eten in south street voor 20 euro. Overdag is Valletta geweldig veel te zien. Maar ook kun je gemakkelijk met de bus overal komen vooral Silema is een leuke plaats. Alleen wat wij erg gevaarlijk vonden was als je de trappen van het hotel naar boven bent gelopen je een hele gevaarlijke weg over moet steken die erg onoverzichtelijk is er rijdt veel verkeer.

met partner, Mei 2011
"Mooi hotel vlakbij Valletta"vertalen
niconico
7,0
8,0

30-05-2011 Dit is een prima hotel. Maar van een vijf sterren hotel verwacht je perfectie. Dat krijg je niet helemaal. Zo was het ontbijt elke dag hetzelfde en het kwam wel voor dat sommige etenswaren en glazen op waren. De hotelkamer was schoon, maar niet zo schoon als je van een *****hotel mag verwachten. Voor lichamelijk gehandicapten is het hotel minder ideaal vanwege de trappen.

Er is een binnen- en buitenzwembad en allebei keurig schoon. Ook de fitnessruimte beschikt over nieuwe goede apparaten.

Als uitvalsbasis om Valletta te verkennen of voor zakenmensen is dit een ideaal hotel. Alles ligt op loopafstand en ook het pontje naar Sliema ligt vlakbij. Wij hebben hier een prima vakantieweek gehad.

met oudere kinderen, 2011

"Heerlijk verblijf"vertalen
Van der Jeught-Vere...
7,0
6,0

12-08-2011 Het enige nadeel is ; 90 trappen die nodig zijn om het hotel te verlaten, stijgend, of te bereiken ,dalend. Voor de rest een prachtig hotel ! Uitstekende service, prachtige kamers, mooi, groot zwembad, vlak aan het strand en op 10 minuten van Valetta centrum. Ruime keuze in restaurant, a la carte, of iedere dag een thema, Grieks, Italiaans, Thais, Indisch enz.. Uitgebreid ontbijtbuffet

met partner, Apr. 2011
"TOP HOTEL"vertalen
GHISTELINCK VERA
10,0

08-05-2011 Alles gemakkelijk bereikbaar, bussen zeer goed koop,straten en voetpaden in slechte staat. Op de terrassen in Valletta is het zeer aangenaam en de consumpties zijn niet duur. In het Hotel zelf zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Jammer van de vele trappen, maar het uitzicht maakt het goed.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?