7,6

22 reviews over Hotel Grand Excelsior in het Nederlands

geen 5 sterren waard

Jakob de Haan, 1-6-2014

Verwacht geen 5 sterren hotel ook al zijn de prijzen er wel naar. Kamer was niet klaar toen we aankwamen, een bruiloft die ons tot na 1 uur 's nachts uit de slaap hield en een manager die dan dood leuk zegt dat dit hun policy is. Niet naar toe gaan!!
Gereisd met partner in januari 2014

super hotel met enkele minpuntjes

M. Bomgaard, 23-3-2013

Prachtig hotel, prachtige ligging, goede kamers. Binnen en buitenzwembad maar in maart alleen binnen gezwommen. Maaltijden, ontbijt, diner erg goed, drankjes iets prijzig. personeel fantastisch, niets was teveel.Minpuntje: traagheid liften, schuifpui in kamer sloot niet goed.
Gereisd met vrienden in maart 2013

Aan het water + in de hoofdstad

Ton1976, 23-7-2012

De ligging is perfect om Valetta te ontdekken, wel zijn inderdaad alle trappen een 'uitdaging', vooral in de volle zon. Tip: neem de watertaxi om naar de voorsteden van Valetta te gaan. Verder is het busstation met verbindingen naar heel Malta vlakbij (oké: Phoenicia zit direct aan het plein van het busstation). Eten, service en vooral het zwembad met uitzicht op de haven zijn de onovertroffen pluspunten. Wel vond ik de in- en uitcheckprocedure inefficiënt en veel te lang duren. Een ander klein puntje: de deur van de inloopdouche komt tegen de wastafel aan en kan daardoor maar een klein stukje open.
Gereisd zakelijk in januari 2012

schitterend hotel

LAMAS, 10-1-2012

zeer goeie ligging om Valletta te bezoeken: te voet

met een huurauto kun je van hieruit het prachtige eiland Malta én Gozo bezoeken

Gereisd familie in mei 2010

geweldig

genieters, 2-9-2011

Prima hotel.

Kamer was goed buiten het tapijt daar mogen ze nu echt wel iets aan gaan doen.

Onbijt ruime keuze.

Personeel zeer vriendelijk.

Geweldig hotel

Peters-Neuhaus, 1-9-2011

Wij hebben een fijne vakantie gehad in dit hotel vriendelijk personeel wij hadden alleen ontbijt maar dit was erg goed. 's avonds in Valletta niet veel te doen wel kun je lekker en goedkoop eten in south street voor 20 euro. Overdag is Valletta geweldig veel te zien. Maar ook kun je gemakkelijk met de bus overal komen vooral Silema is een leuke plaats. Alleen wat wij erg gevaarlijk vonden was als je de trappen van het hotel naar boven bent gelopen je een hele gevaarlijke weg over moet steken die erg onoverzichtelijk is er rijdt veel verkeer.
Gereisd met partner in augustus 2011

Super Hotel op een Top Locatie!

Kim, 30-8-2011

Net 1 dag terug van een heerlijke vakantie in Valletta, verbleven in het Grand Excelsior Hotel. De service, vriendelijkheid en ligging van het hotel waren helemaal top. Wij hadden het ontbijt ook in het hotel zelf, keuze genoeg en vers, dus aan te bevelen. S'avonds hebben wij in Valletta zelf gegeten, aangezien wij dat in het hotel te duur vonden. Je kunt heerlijk eten bij San Giovanni, vooral de pizza's zijn daar super! En ook bij Luciano kun je erg goed eten. Deze restaurants zitten op een pleintje waar de St Paul's Kathedral staat.

Wij hebben ook gebruik gemaakt van de Spa van het hotel. En daar hebben we absoluut geen spijt van, een body boost pakket van 2 uur voor 180 euro (2 personen).Heerlijk!

Erg leuk is het om een excursie te doen om wat meer van Malta te zien. Wij zijn naar een aantal steden geweest en de blue grotto (heel erg mooi). En met een boot het hele eiland rond, en gezwommen in de blue lagoon bij comino. Alles was super geregeld via de touroperator.

Een aanbeveling!

Heerlijk verblijf

Van der Jeught-Vereecken, 12-8-2011

Het enige nadeel is ; 90 trappen die nodig zijn om het hotel te verlaten, stijgend, of te bereiken ,dalend. Voor de rest een prachtig hotel ! Uitstekende service, prachtige kamers, mooi, groot zwembad, vlak aan het strand en op 10 minuten van Valetta centrum. Ruime keuze in restaurant, a la carte, of iedere dag een thema, Grieks, Italiaans, Thais, Indisch enz.. Uitgebreid ontbijtbuffet
Gereisd met partner in mei 2011

Mooi hotel vlakbij Valletta

niconico, 30-5-2011

Dit is een prima hotel. Maar van een vijf sterren hotel verwacht je perfectie. Dat krijg je niet helemaal. Zo was het ontbijt elke dag hetzelfde en het kwam wel voor dat sommige etenswaren en glazen op waren. De hotelkamer was schoon, maar niet zo schoon als je van een *****hotel mag verwachten. Voor lichamelijk gehandicapten is het hotel minder ideaal vanwege de trappen.

Er is een binnen- en buitenzwembad en allebei keurig schoon. Ook de fitnessruimte beschikt over nieuwe goede apparaten.

Als uitvalsbasis om Valletta te verkennen of voor zakenmensen is dit een ideaal hotel. Alles ligt op loopafstand en ook het pontje naar Sliema ligt vlakbij. Wij hebben hier een prima vakantieweek gehad.

Gereisd met partner in mei 2011

Mooiste hotel van Valetta

Schuitemaker, 13-5-2011

Prachtig, mooie ligging, mooi zwembad, echt een aanrader
Gereisd familie in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand Excelsior***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Excelsior in Valletta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Excelsior zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Excelsior scoort een 7.61 uit 10 op basis van 23 reviews.