Appartement Garden View ***

Garden View
5,8

2 reviews over Appartement Garden View in het Nederlands

marco, 1-9-2005

zeer mooie appartementen, ze hebben rtl4 en bvn tv, dat is altijd lekker meegenomen.

eerst 50 meter lopen naar de zee en dan in het begin van de avond lekker in bad in het appartement en daarna 's avonds uit eten bij het visrestaurant een deur verder.

goed onderhouden en twee eenpersoonsbedden. Echt een aanrader voor mensen die van het echte leven in malta willen genieten

Gereisd anders in september 2005

Wendy, 21-6-2005

Het appartement is ruim en netjes. We zaten op de eerste verdieping en bij onze buren is er 's nachts een insluiper geweest, dus doe je balkondeuren dicht!(Er is toch airco).De ligging was voor ons niet perfect aangezien wij nogal van uitgaan hielden, het is er erg rustig en er zijn weinig leuke discotheken in de buurt.Let bij de supermarkt op de hoek goed op dat je niet teveel betaalt, daarnaast is het niet zo "modern" qua assortiment als bijv.Spanje/Griekenland.Het zwembad is wel mooi,genoeg ligstoelen en 's avonds is er entertainment bijv. bbq.Het is meer een appartement voor gezinnen denk ik.
      Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Garden View in Swieqi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Garden View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Garden View scoort een 5.75 uit 10 op basis van 4 reviews.