Aparthotel The Mediterranea & Suites ***

Aparthotel The Mediterranea & Suites
The Mediterranea & Suites
5,8

29 reviews over Aparthotel The Mediterranea & Suites in het Nederlands

Leuk hotel, helaas naast een drukke straat

Lucie Kristina, 13-9-2013

Door de ligging van 2 kanten naast een straat waar veel vracht/wagens rijden en veel getoeterd wordt kun je er 's nachts alleen goed slapen als je balkondeur dicht hebt. Matrassen extreem hard. Er werd iedere dag goed schoongemaakt op plekken waar je normaal gesproken aankomt, je moest alleen niet onder het bed naar iets gaan zoeken of in de badkamer goed rondkijken. In badkamer was maar een mini raampje waardoor veel vochtschade aanwezig en schimmel. Bovendien was het raampje blijkbaar boven de keuken dus iedere ochtend rond 7 uur wakker geworden door geluiden van bestek etc. Het enige dat je er kon eten was ontbijt van 7 tot 10 uur, voor de rest was het restaurant gesloten. Voor een 4 sterren hotel een teleurstelling, weinig variatie, "sap" was instant (poeder plus water) en echt vies van smaak. Wel had het restaurant prachtig uitzicht over de hele baai. Op het dak super leuk "pool area" met een prachtig uitzicht over de hele baai en met een zwembadje en een whirlpool.
Gereisd met partner in september 2013

Verlopen glorie

Stefan, 28-6-2011

Dit hotel schermt met eervolle beoordelingen maar die zijn al een paar jaar oud. Sindsdien is het ernstig slechter geworden. Wij hadden geluk om een tweekamer appartement te krijgen met een balcon in de zijstraat. Kwaliteit appartement redelijk. Het ontbijt was redelijk als je de sterke luchten van het engels ontbijt op de koop nam. De bediening was neit blij met het werk, althans dat straalde ze de hele dag uit. De ligging van het hotel is goed en het eiland heeft ons veel moois laten zien. En daar gingen we voor.
Gereisd met partner in september 2007

Nooit meer!

Linda, 25-7-2010

We hadden een appartement geboekt voor 5 personen. Voor ons was een kamer beschikbaar waar in de woonkamer 2 bedden stonden, een slaapkamer met 2 bedden en een bed in de hal! De eethoek bestond uit een eettafel en 3 eethoekstoelen. De airco in de woon- en slaapkamer werkte niet optimaal, er bevonden zich kakkerlakken in het appartement, de koelkast sloot niet optimaal, de tv werkte eerder niet dan wel. In de badkamer was de afvoer van het bad verstopt waardoor het water nauwelijks wegliep. Hierdoor stond je bij een douchebeurt al gauw tot de helft van je scheenbeen in het water (wat overigens ook niet bepaald helder was)

Het zwembad op het dakterras bestaat uit een zwembad(je) van 4x2 en een 'jacuzzi' met een diameter van 5 meter waar flauwe bubbeltjes uitkwamen.

De schoonmaak: 2x p.w 'schone' lakens voor de bedden (1 bed helemaal niet verschoond) en 'schone' handdoeken. Overigens was de schoonmaak wel erg vriendelijk!

Het baliepersoneel van overdag vond ik onvriendelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Dit echt nooit weer

De WIT, 29-10-2008

Ik heb nog nooit in zo'n slecht hotel gezeten. De kamers waren vies. De eerste dagen was het overboekt. Maar dat bleek bij elke gast. Er zat plastic in het eten. Het eten was elke dag hetzelfde. Dat hebben we na vier dagen maar opgegeven en zijn we zelf uit eten gegaan ipv het half pension. Het zwembad was 10 dagen stuk, vies en de handdoeken gewoon goor. De reisleiding treplaatse was niet in staat klachten op te lossen. Zoals ik al opmerkte: Dit echt nooit weer.

Ik vind het ook wel frappand dat op de site van de touroperator dit hotel een 7.8 scoort en op deze site een 5.4. De 5.4 vind ik reeds hoog ingeschat

Gereisd met partner in oktober 2008

geen 4 sterren, hooguit 3!

vera, 11-10-2008

Het is een 4 sterren hotel, maar daar lijkt het niet op: kamers viezig, personeel niet heel vriendelijk, ienemienie dakterras en zwembad, alleen satelliet-tv in een ongezellige "ontmoetingsruimte" en niet op de kamer. Daar alleen 7 zenders met Rai Uno.
    Gereisd alleenreizend in oktober 2008

heeel erg slecht zeker geen 4 sterren

stefan, 8-9-2008

vieze kamers schimmel in de badkamer meerdere kapotte aparaten (tv haardroger div. lampen e.d.) zeer slechte service niemand weet iets en kan iets openings tijden van bar e.d. zijn onberekenbaar erg vies eten al 2 jaar geen onderdeel meer van de Howard Johnson keten hotel kamer geboekt een apartement gekreegen een keuken blok wat zo vies is dat wat er ook af komd de honden eten het niet eens meer op
    Gereisd met vrienden in augustus 2008

Geen aanrader, zoek SVP verder!

Erik, 8-9-2008

Dit hotel pronkt met awards die ze lang geleden gewonnen hebben, echter zijn zij geen HJ hotel meer. Wat mij betreft verdient dit ook geen **** want ik vindt het erbarmelijk slecht, onze kamer was vies, klein en uitgeleefd en de schoonmaak liet nogal te wensen over. Ditzelfde geld voor het eten dat echt erbarmelijk slecht is, we hebben vaker buiten als in het hotel gegeten. Service is redelijk maar sterk afhankelijk van wie je treft. De schoonmaak bestond uit het opnieuwe opmaken van de bedden en een nieuwe handdoeken pakket, voor de rest werd er geen aandacht aan gesteed. Het enige positieve wat mij betreft is de ligging want die is iedeaal en er stopt een bus recht voor de deur. Maar ik beveel het niemand aan! en ga er zelf ook niet meer terug. En nogmaals verwacht geen **** hotel want dat is het alles behalve. Ik heb al in veel hotels gezeten, maar zelfs menig **/*** hotel was nog beter verorgd en luxer als dit hotel. Schandalig dat het nog zo verkocht wordt!
    Gereisd familie in augustus 2008

Niet voor herhaling vatbaar helaas...

Kim, 30-7-2008

Belangrijkste opmerkingen:

Mieren en kakkerlakken op de kamer, onvriendelijk personeel, klein balkon (passen geen twee stoelen op), smerig ontbijt, twee keer geen schoongemaakte kamer, maar wel een prachtige ligging met een mooi uitzicht vanaf het dakterras!

Gereisd met partner in juli 2008

Goed genoeg als uitvalsbasis

Karen, 21-7-2008

Kamers zijn ruim, elke 3 dagen schoon beddengoed en schoonmaak. Wel gehorig met stoelen schuiven, en versleten meubilair.

Personeel niet supervriendelijk.

Ligging is prima met uitzicht op de haven en op loopafstand van restaurants en winkeltjes.

Gereisd familie in juli 2008

wilma den boer, 24-4-2008

Het hotel was eenvoudig, maar er werken zeer behulpzame en vriendelijke mensen.

Het ontbijt was ruim voldoende. Alles was goed bereikbaar vanuit het hotel. Leuke restaurantjes inde nabije omgeving voor weing geld.

Gereisd met vrienden in april 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Mediterranea & Suites bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel The Mediterranea & Suites in St. Pauls Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel The Mediterranea & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel The Mediterranea & Suites scoort een 5.77 uit 10 op basis van 29 reviews.