Appartement San Anton ***

Onvoldoende

7 reviews over Appartement San Anton in het Nederlands

Niet doen !

Martien, 18-6-2017

Heb nooit eerder een klacht ingediend, maar deze vieze tent verdiend niemand. En ook zo maar binnen komen. Bedwantsen, matras waar de veren uit komen, bad te vies voor woorden. Ordinair Engels volkje aan het zwembad. En er tegenover zit er ook zo een. Dezelfde eigenaar. Niet doen.
Gereisd met partner in juni 2017

Johan en Meintje, 2-7-2007

Het complex ziet er wel netjes en verzorgd uit.

Zwembad is ook netjes.

De appartementen zijn ook best ruim,maar een heel klein balkon.

Handdoeken werden wel regelmatig verwisseld,de badkamer werd ook regelmatig schoongemaakt,maar de vloeren werden niet gedweild.

Wij gaan niet meer terug,niet vanwege het complex,maar Malta is meer voor cultuurliefhebbers en dat zijn wij niet zo.

Gereisd met partner in juni 2007

Monica, 20-9-2005

Last minute geboekt, helaas niet op deze site gekeken. We hadden een groot ongezellig 2 kamer appartement, balkon was erg klein. Personeel was aardig en behulpzaam. Erg op Engelse ingesteld, van Molly's pub beneden wordt je niet echt vrolijk. We hebben ons voornamelijk buiten het complex vermaakt.
    Gereisd anders in september 2005

Fred, 5-9-2005

Een zeer vuil appartement, schimmel op de muren, bloed in de lakens, overal haren van de vorige gasten en veel luidruchtige engelsen. Al met al een pet vakantie. Dit en het vreselijk saaie plaatsje heeft ons doen besluiten eerder terug te keren naar Nederland. Nog nooit zo'n rot vakantie gehad!!
      Gereisd anders in september 2005

henk westra, 9-6-2005

het is er voor de rijkle mens saai kan er nie echt plezant golf benutigen

de ligging voor mijn uit zicht stonden BOMEN het was een hel echt het eten was maar 1 ster en nog niet een 2

een hel

dank u dat ik dit kwijt kon

hooggeacht MR. westra

Gereisd anders in juni 2005

willeke, 30-12-2004

Een mooi appartement,

en een leuke boulevard,en een heel gezellig plaatsje.

Gereisd anders in december 2004

Marc en Judith, 25-10-2003

San Anton ligt niet dicht bij 1 van de 3 zandstranden maar wel dichtbij een gezellige boulevard en er zijn veel (goeie) restaurants in de buurt,het is er zeer gezellig
            Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement San Anton in St. Pauls Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement San Anton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement San Anton scoort een 3.85 uit 10 op basis van 7 reviews.