4,7

Onvoldoende

7 reviews over Hotel Karanne in het Nederlands

geen aanrader

Chris en Jessica, 15-7-2008

Dit hotel is geen viersterrrenhotel. Douchen is een ramp, het water is of koud of veel te heet (geen thermostaatkraan). De airco deed het matig, 's nachts was het nog te warm. Het ontbijt is slecht, buiten de deur kun je prima eten. In de bediening werkten geen personen ouder dan 18 jaar en dat kun je merken. De whirpool, sauna en jacuzzi waren gesloten. Bovendien maakte de lift een irritant geluid. Wel werd er redelijk goed en snel schoongemaakt iedere dag kreeg je genoeg schone handdoeken. Het zwembad op het dak is overigens uitstekend.

Oh ja, als je een 3-persoonskamer boekt, moet de derde persoon slapen op een slaapbankje!!

Gereisd met partner in juli 2008

Kelly, 6-10-2007

wij raden dit hotel zeker niet aan. eten was slecht, badkamer vuil (siliconen met nog vuil, schimmel en haar tussen), vloertegels stuk, heel de nacht lawaai van de lift...Zwembad op dak was wel oké. wij waren heel blij dat we na twee nachten naar een ander hotel overgeplaatst werden.
Gereisd met partner in oktober 2007

Kelly, 1-8-2007

Wegens een overboeking in het door ons geboekte hotel, werden wij overgeplaatst naar hotel Karanne. Dit hotel zou ik echt niemand aanraden. De badkamer was vuil met schimmel en kalkaanslag. Het ontbijt en avondmaal was niet te eten, het beddegoed had een gele kleur. Het enige positieve was het zwembad op het dak; mooi uitzicht en best proper en je was te voet direct in het centrum. Wij waren na twee nachten dolblij dat we naar een ander hotel konden.
Gereisd met partner in juli 2007

fam. schot, 8-10-2006

wij zijn 3 jaar geleden in karanne hotel geweest. in de brochure zag het er allemaal geweldig uit, maar in het echt was het toch wel iets anders. de kamer was niets bijzonders, het ontbijt was ronduit smerig en er was niets te beleven. gelukkig konden we 's avonds fatsoenlijk eten in het dorp. dit dus NOOIT meer !!!
Gereisd met partner in oktober 2003

Karine, 26-9-2006

Ik ben er 6 jaar geleden geweest, toen was het nog niet zo lang open gegaan het hotel.

Over de jacuzzi weet ik niet, ook niet de internetruimte of het binnenzwembad, dat ik op de website zag. Het was toen nog niet volledig afgewerkt.

Wij hadden toen een appartement/studio gehuurd.

Alles was daar wel degelijk in orde, helemaal af eigenlijk.

Personeel altijd vriendelijk, zowel aan de receptie als in het restaurant.

Gereisd anders in september 2006

Kaatje, 7-3-2006

Goed gelegen, boulevard en centrum is redelijk beloopbaar (als je van een wandelingetje houdt...)

Geen idee waar ze die 4 sterren vandaan halen. Ontbijt is ok omdat er veel keus is. Halfpension is een afrader. Het avond eten is niet zo goed, vet en overal zit mayonaise doorheen.

Het geheel straalt oubolligheid uit en het personeel is niet echt vriendelijk. De kamers waren wel schoon.

Gereisd met partner in juli 2003

Desi, 3-7-2005

Dit hotel zijn vierde sterretje echt niet waard!! De entree is het enige wat er een beetje luxe uitziet. We moesten 2 uur wachten op de door ons geboekte kamer. Soms geen warm water, het stopje in de goosteen was er met geen mglheid uit te krijgen, geen airco, 's nachts was het nog 30 graden. Iedere dag hetzelfde simpele ontbijt, een smerig zwembad, geen slaapkamerdeur en een kapotte kast. De beloofde whirpool, sauna en jacuzzi waren gesloten. Het enige positieve puntje was dat we iedere dag genoeg schone handdoeken kregen en dat er vlakbij een bushalte was. Ergens stond gekrabbeld: Thank God, we are going home !! en dat vonden wij na een week ook
Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Karanne in St. Pauls Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Karanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Karanne scoort een 4.73 uit 10 op basis van 11 reviews.