Wellness hotel, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag20°11°
Hotel Radisson Blu Resort Malta St Julian's

Radisson Blu Resort Malta St. Julians is gelegen aan zee. Er is geen echt strand, want er zijn veel rotsen. Bij het hotel vind je wel een zwembad met genoeg ligbedden. Het ontbijt is goed en in St. Julians zijn talloze restaurants te vinden voor het diner. Vanaf het hotel is de hoofdstad Valletta goed te bereiken met het openbaar vervoer.

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Resort Malta St Julian's voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel Radisson Blu Resort Malta St Julian's in het Nederlands

Herhaling zeker.

M van der Avoird,
1-12-2018

Prima hotel. Prettige voorzieningen. Aardig personeel. Centraal gelegen. Makkelijk bereikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

hotelaccomedatie was schitterend zeker de massages

geert en conny valcke langaskens,
7-7-2018

hotel radisson blue hotel was fantastisch, alleen jammer dat we af te rekenen hadden met koude wind, ondanks het zonnetje. Zuidkant van eiland was misschien betere optie, maar dan misten we wel het fantastisch hotel!!Lekker ontbijt,avondrestaurants,prijs kwaliteit super!

Gereisd met partner in april 2018

Geweldig!

Lenny & Martijn
19-8-2016

Dit hotel op Malta was echt een topper! Het hotel is wat hoger gelegen lekker aan het water. De combinatie met het zwembad was super! Ontbijt erg goed en de kamers mooi en schoon. Voor de liefhebber er is BVN tv. De medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam. Met de bushalte naast de deur voor € 2,00 p.p. kon je alle kanten op. Langs de boulevard is het betrouwbaar een excursie te boeken. Dit hebben wij gedaan in Siliema. Pacevile is het Salou van Malta, maar vroeg in de avond erg gezellig om wat te gaan eten. Kortom een mooie combinatie van zon zee en relaxen. Wij komen er graag nog eens!

Gereisd met partner in juli 2016

D-reizen

Luxe hotel, centrum op loopafstand

Thomas
1-9-2014

Hotel is erg luxe, vriendelijk personeel. Eten en drinken in het hotel is wel erg prijzig. Mooie ligging aan de rand van ST.Julians. Prima voor een relax vakantie. Ligt wel aan zee maar geen strand, het is allemaal rotsachtig.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Radisson Blu St Julians Malta

Bogaert Lucien
24-6-2014

Ondanks het zeer goede ontbijt moet ik spijtig genoeg bevestigen dat het avondeten veel minder was....ik vond het bij momenten echt niet smakelijk. Ik was dus beter à la carte gaan eten en had zeker geen half pension genomen. Ondanks het voorgaande heb ik toch genoten van mijn verblijf in het hotel gezien de zeer goede service ,vriendelijkheid van het personeel enz. Ik kan het hotel desondanks aanbevelen maar ze moeten echt wat doen aan het avondeten.

Gereisd met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit nooit meer

Peeters
14-7-2013

Hotel is geen 5 sterren waard!!! Wij hadden kamer 249 (suite). Kamer was iedere dag vuil (plekken en gaten in het laken), gordijnen zwaar beschadigd en water in douche liep niet weg. Dit is aangekaart bij de receptie, maar er kwam geen verandering (liegen lijkt daar een hobby te zijn, telkens een ander excuus). Het hotel is helemaal afgeleefd!!! zwembad water is koud en zonder chloor! Het buffet is zeer beperkt en als je vlees van de plank eet, is het koud! Als je nog nooit op vakantie ben geweest valt het hotel misschien wel mee, maar als je 5 sterren hotels gewoon ben, heb ik maar 1 advies: blijf weg uit radisson!!! Blijkbaar heeft het hotel meer aandacht voor zijn verhuurde privé feestjes in het hotel, dan voor de gasten zelf. Malta is mooi, jammer van het volledig afgeleefd hotel. Jammer voor de Radisson keten.

Gereisd met partner in Mon Jun 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Op het moment worden alle kamers verbouwd, ons advies zou zijn; doe dan ook gelijk de vloerbedekking vervangen. Wij hadden de luxe van een open badkamer, maar soms wil je toch even een moment voor jezelf.. Verder, je hoort alle deuren dichtslaan...

Qua uiterlijk is het veel lood om oud ijzer..

verder, de ligging is goed, het personeel heel behulpzaam, geen gedoe met handdoekje leggen, eten is goed, gratis WIFI St`julians is dichtbij, maar toch ver genoeg om er geen last van te hebben.. Voor een weekje of wat, gewoon een goed hotel.

Veel italianen, aangevuld met engelsen, duitsers en nederlanders. ook veel mensen uit azie gezien, helaas ook piraten uit oost afrika en dan kan ik nu uit eigen ervaring zeggen; liever een paar russen..

Gereisd met partner in Tue May 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk

Monique
10-5-2013

Mooi hotel direkt aan zee (geen strand) waar je heerlijk kunt relaxen. Heerlijk uitgebreid ontbijt . Hotel heeft binnen en buiten zwembad. Water in eerste zwembad is koud en zoet, water van tweede zwembad is zout en ook koud .. Meer dan genoeg ligbedden.. Handdoekservice bij het zwembad. Al met al een heerlijk hotel, vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Een aanrader voor ontspanning

Willaert Freddy
5-11-2010

Rustig gelegen buiten het stads gejoel. eten was lekker en overvloedig. Lekkere wijn aan redelijke prijzen. vriendelijke bediening en mooie nette kamers, geen nachtlawaai openbare bus op 200 meter van het hotel( spotgoedkoop ieder 30 minuten) Bij een volgend verblijf op Malta kiezen wij terug dit hotel

Gereisd met partner in oktober 2010

Mwah

Alique van Barneveld
10-10-2010

We hebben 3 nachten in het Radisson Blu gezetten omdat we overboekt waren bij het Intercontinental hotel. Het hotel met de meest perfecte ligging van St Julians. Dan valt het Radisson tegen qua afstanden. Het is een saai stuk lopen en je moet elke keer langs dat zelfde stuk. Personeel was op zich wel vriendelijk, de manager daarintegen.... Ontbijt was goed en mocht je plannen hebben om op Malta te trouwen...something BLU! We kregen een kamer 3 hoog achter met een smerige badkamer en na dit te hebben aangekaart en wat woorden met de manager kregen we de JuniorSuite. Hoe de standaard kamers zijn weet ik dus niet, maar de Suite was heerlijk. Prachtig uitzicht en lekker en groot balkon. Deze badkamer was wel schoon alleen ook aan vervanging toe. (ook volgens de manager zelf). Voor 3 dagen was het niet erg hier te moeten verblijven. Zeker niet in de juniorsuite, maar voor 2 weken... Afstand is wel een puntje. Ook zwembad was koud, maar dat is een Maltees probleem.

Gereisd met partner in september 2010

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenSteaks, Internationaal, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Engels, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesKrant, Handdoeken(service), Autoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Fietsverhuur, Dokter, Computerverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Post service, Portier, Kluis, Kantoor service, Party service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Resort Malta St Julian's in St. Julians, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Resort Malta St Julian's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.