Hotel President ****

Matig

8 reviews over Hotel President in het Nederlands

geen topper

Eggie, 21-5-2010

Best een ok hotel, maar geen topper. Wij zaten er in het voorseizoen en dat betekende dat alles echt op halve kracht draaide. Zwembad leeg, weinig personeel en keuken weinig open. Ligging vond ik wat afgelegen, best een eindje lopen naar het vertier in de haven en de straten daar omheen.
Gereisd met partner in januari 2007

Ouderwets hotel met vuile vieze kamers

Van geenhoven Jean, 29-11-2008

Airco die niet werkten of lekten, kamers werden niet gereinigd.

Badkamers niet in orde.

Gereisd met vrienden in november 2008

JP, 21-2-2007

met moeite 1 ster waard, ik had trouwens de indruk dat engelsen meer waard zijn dan anderen, die kregen een ietsje beter ontbijt
Gereisd met partner in september 2003

JPC, 21-6-2006

Dit hotel heeft zijn 4 sterren via een loterij gekregen, povere bedden, airco die niet goed werkt, zeer beperkt ontbijt door norse kelner, onzuiver zwembad op het dak, stank van vuilbakken op het balkon
Gereisd met partner in september 2004

Ingrid & Jurrie, 5-5-2005

Eenvoudig hotel, met een goede ligging ten opzichte van het uitgaansgebied en de restaurants. De kamers waren groot maar met slechte bedden, ik miste het balkon, maar we hadden wel een mooi uitzicht over de baai. We hebben wel een kamer met balkon gezien maar dan heb je een slecht uizicht en je zit erg op de kijk. Ontbijt was redelijk. Personeel erg vriendelijk. Voor een voordelig hotel was het zeker niet slecht.
Gereisd anders in mei 2005

ingels t., 10-4-2005

Het hotel ligt zowat verborgen in een steegje. Doch vriendelijke bediening, proper, eten ok, veel vis, doch normaal voor malta.
Gereisd anders in april 2005

Marina, 30-1-2005

Ik heb met mijn moeder en mijn zoontje van 1 jaar in het Presidenthotel gelogeerd. Wij waren tevreden over het hotel: grote kamers; dicht bij de bushalte; diverse restaurents op steenworpafstand. Van het dakterras hebben we geen gebruik gemaakt. Minpuntjes waren de entreetrap naar beneden (lastig met kinderwagen) en de kinderbedjes waren niet erg stabiel (of mijn zoontje is te beweeglijk)
Gereisd anders in januari 2005

Maltaganger, 1-9-2004

Het eten was beneden alle peil. Het is een hotel vergelijkbaar met een jeugdherberg. Je kunt in Malta taalcursussen volgen en hier zitten dan alle studenten. Op het dak is een zwembad waar je je verder ook niet kunt bewegen en je parasol waait zo van het dak af. Voor de rest is Malta een heel leuk eiland. Met de goedkope, goede busverbindingen kom je overal op het eiland.
Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel President in St. Julians, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel President zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel President scoort een 4.75 uit 10 op basis van 8 reviews.