Hotel Lapsi ***

Lapsi

Matig

15 reviews over Hotel Lapsi in het Nederlands

Ingrid, 3-2-2006

Onze eerste indruk was ook: leuk! Maar bij nader inzien mankeerde er hier en daar wel iets. Maar wat iemand al eerder zei, hebben wij ons ook kostelijk vermaakt met de barman Walter (geloof ik), wat een prachtige verhalen. Hij regelde voor ons een taxi naar een nabij dorpje waar een vuurwerkshow werd gehouden. We zaten midden in die hittegolf, toen heeft hij voor ons een extra pasje geregeld zodat we de hele dag de airco aan konden laten, ook als we er niet waren. En op de laatste dag moesten we erg lang wachten voordat we werden opgehaald maar we moesten wel uit onze kamer, toen heeft hij geregeld dat we gratis nog gebruik konden maken van een andere kamer om nog even te douchen, Top toch! Overigens was de rest van het personeel ook erg vriendelijk. We hebben een fantastische vakantie gehad, ondanks het niet zo super de luxe mooie hotel!
Gereisd anders in februari 2006

R ten Harmsen, 16-9-2005

Drie jaar geleden geweest, was een erg gezellig en net hotel.

De receptie en bar werden bemand met zeer vriendelijk personeel.

Zou er gaag nog eens komen!!

Gereisd anders in september 2005

Anne, 28-5-2005

erg slecht hotel.

Vuil,alles kapot, onvriendelijk personeeel, slecht eten,

Gereisd anders in mei 2005

franciska, 10-5-2005

Wij hadden 2 kamers geboekt (5 pers.)

Op de 1ste dag liep de toilet al over, afvoer douche verstopt, maar we kregen als ruil wel 3 kamers. Ligging hotel prima. Ontbijt goed. In het restaurant echter een zeer rare, onvriendelijke ober.

Gereisd anders in mei 2005

Laura, 10-3-2005

Ik ben er in de zomer 2003 geweest, en wij hebben ons echt rot gelachen om het hotel. Op zich zag het er wel leuk uit, maar eerst hadden we al problemen met onze kamer vinden, want die liften zijn echt raar gemaakt! We hebben heel veel last gehad van vervelende Italiaantjes waar ze als hotel niks aan deden! Heel irritant! Het ontbijt was niet super, vaak was alles ook al op (Italianen weer) Onze kamer was op zich wel schoon en het personeel vriendelijk. Wij hadden een erg aardige barman, heeft ons ook heel veel verteld. We hebben heel veel gelachen met hem. Kortom, het hotel is zijn sterren inderdaad niet waard, maar de gebreken waren voor mij niet onoverkomelijk en we hebben er kostelijk om gelachen. Maar ik ga toch niet meer terug hoor ;) Als je voor de luxe gaat zit je daar echt verkeerd!
Gereisd anders in maart 2005

T. Kor, 5-1-2005

Wij zijn in augustus 2004 in St. Julians op vakantie geweest in Lapsi Hotel: in een woord AFSCUWELIJK. Slechte service/klantonvriendelijk personeel. Lekkage in badkamer/toilet. Mieren die overal in de kamer en op de gang lopen. Matig ontbijt (oud brood). Zwembaden die halfvol water zitten (ook smerig water). Locale bendes die illegaal in het hotel verblijven en de boel lopen te terroriseren. Smerige en slechte wisseling van de handdoeken. Bedlinnen wordt ook niet verschoond. Oud meubilair op de kamers. Echt een afrader voor een ieder die in St. Julians wil verblijven!! Het eiland is trouwens echt PRACHTIG!

Gereisd anders in januari 2005

daantje, 9-12-2004

toen wij 4/8/`04 aankwamen hadden we zoiets van: is dit het nou?!in de avond leek t er wel oke uit te zien mr overdag viel alles op! het hotel was nogal ouwelijk en had echt wel een opknap beurt nodig!het zag er gewoon niet gezellig uit....

we hadden ook ontbijt erbij en dat was op zich wel te doen,mr ook dat viel tegen,we hadden ook geen balkon.

kamer was netjes,vrij groot.dus dat was wel te doen.

mr gelukkig hadden we ook het super uitgaansleven daar!

dat was perfect!

elke n8 lkkr wezen stappen!

enne hele leuk boys in malta :P

Gereisd anders in december 2004

Saskia, 16-10-2004

Nog even een belangrijke aanvullig op mijn vorige bericht: pas goed op je geld/portemonnee!!!! De schoonmaakster kon het niet laten om geld uit onze portemonnee te stelen!! Ondanks dat ze bij de receptie kunnen zien in de pc dat zij de enige is die op dat moment in de kamer geweest was....geloven ze ons niet! Wij doen altijd ons geld in de koffer en die weer op slot. Maar 1x lag de portemonnee nog op een stoel (onder een enorme stapel kleding notabene!)en weg was het geld!!
Gereisd anders in oktober 2004

Saskia, 2-9-2004

Iedereen heeft flink wat commentaar over dit hotel. Onterecht vind ik. Het personeel is erg vriendelijk en als de schoonmaakster handdoeken heeft vergeten te verschonen krijg je direct een aantal nieuwe van de receptie. De kamers zijn netjes met ruime badkamers en de airco's werken nu allemaal goed. De bedden mogen idd wel wat vaker verschoond worden en het ontbijt is elke dag hetzelfde maar wel goed verzorgd. De 2 zwembaden zijn vrij klein, maar heerlijk om in af te koelen. De ligging aan de boulevard van Sliema naar St Julians is prachtig. Diverse restaurants op loopafstand. Ook ik vind dat dit hotel maximaal 3 sterren mag hebben.
Gereisd anders in september 2004

Petra, 30-8-2004

ik vond het wel meevallenallemaal als jebinnekomt denk je inderdaad van ow is dit het ik ben dr 4/8/04 aangekomen wij hadden geen last van dat de airco lawaai maakte!onze kamer was heelnetjes geen balkon maargoed! het ontbijt viel beetje tegen wel veel keuzen maar de vleeswaren zag dr nie lekker uit!

het was alleen wat verder lopen naar uitgaansdingen maargoed hoe vaker je tloopt hoe dichterbij t is haha!alleen er waren wel heel vaak problemen met de liften!ik vond t personeel heer aardig wij waren onze hotelpas kwijt en kregen zonder dat hun dingen vroegen of wat een nieuwe we mochten omdat onze kamer alweer werd verhuurd vlakvoordat we weggingen savonds ook gewoon nog douchen!

dus k vond t wel mee vallen!

Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lapsi in St. Julians, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lapsi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lapsi scoort een 5 uit 10 op basis van 15 reviews.