Aparthotel La Vallette Resort ***

Aparthotel La Vallette Resort
La Vallette Resort

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel La Vallette Resort bij:

130 reviews over Aparthotel La Vallette Resort in het Nederlands

Leuk voor een stapvakantie

Naomi, 6-9-2015

Wij waren met een aantal meiden op stapvakantie en het hotel lag vlakbij het uitgaan, een pluspunt. We hadden opzich prima kamers met een mooi balkon. Alleen de wc wilde vaak niet doorspoelen. Het zwembad was altijd druk en met iets teveel chloor.
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Erg matig

MFRB, 27-8-2015

Het hotel is goedkoop en je hoeft hier dus niet veel van te verwachten. De kamer is tijdens ons verblijf van 10 dagen vier keer schoongemaakt (alleen het bed opmaken). Handdoeken hebben we elke dag bij de receptie gevraagd. Voor een lage prijs hoef je niet veel te verwachten, maar fatsoenlijk douchen en slapen is er niet bij. Als jongeren vakantie is dit ideaal, maar als je er niet bent om van het uitgaansleven te genieten, is dit onder de maat. Het zwembad is daarentegen erg netjes, genoeg bedjes, ook als je pas rond de middag gaat zwemmen. Ook de bar bij het zwembad is goed geregeld. Het personeel probeert vriendelijk te zijn, maar kan de drukte niet aan.
Gereisd met partner in augustus 2015

Nooit meer

G. Peeters, 10-8-2015

Studio geboekt maar de helft van de spullen hebben we nooit gekregen. Er ontbraken: glazen, pannen, bestek ed. We hadden wel een kookplaat. Dit hebben we meerdere malen aangegeven bij de receptie en reisleiding. Helaas nooit ontvangen. Douchekop kon je niet vasthouden plus allemaal haren in de afvoerputjes.

's nachts ook erg veel lawaai door mede hotelgasten.

Het heeft wel een mooi zwembad, maar bevalt zoveel chloor. Je kan je eigen voeten niet eens zien, plus allen zilveren sieraden verkleuren gelijk. Het is een mooi eiland maar nooit meer dit hotel waar gasten alles van het balkon afgooien.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Heel vies, niet hierheen gaan!

Jessica Kooijman, 25-2-2015

Dit hotel geboekt, zodat ik en me vriend even samen konden zijn terwijl ik stage op Malta loop. Bij aankomst bleek dat de locatie waar we verbleven dicht was, gelukkig stonden er mensen die ons naar de andere locatie verwezen. Na het inchecken kregen we een kamer in wéér een ander gebouw. Op de 5e verdieping in een gebouw waar de liften het niet deden, het stonk naar alcohol/rook. De kamer was niet afgesloten, peuken op de grond, geen kitchenette aanwezig en de bedden waren duidelijk niet verschoond. Ik was bang dat het gebouw van ellende in elkaar zou vallen. Dit was ook niet het kamertype dat we geboekt hadden. We hadden een studio geboekt en kregen een appartement met 1 slaapkamer. Na klagen kregen we een andere kamer, dit keer wel een studio, op de 8e verdieping en wederom zonder lift. Van ellende toen maar uitgecheckt en een echt hotel gezocht.
Gereisd met partner in februari 2015

Wat een pauperhotel

Peter , 8-8-2014

Voor een groep jongeren is de ligging ideaal. Zwembad dichtbij en meters verwijdert van de barstreet. Dat is het enige lichtpuntje. Het personeel werkt ongelooflijk traag en ongecoördineerd. De kamers waren echt dramatisch. De bedrading van de telefoon hing eruit, tv functioneert niet, schimmel in de waterkoker en er wordt amper fatsoenlijk schoongemaakt. De stank die uit een aantal kamers komt is echt niet normaal. Er zijn toiletten die niet functioneren. Zelfs in de lobby kunnen de toiletdeuren niet op slot! In het zwembad kan je je eigen tenen niet zien door de gigantische hoeveelheid chloor die erin zit.

Kortom het is een dramatisch hotel. Klachten die je hebt kun je doorgeven, maar er wordt amper wat mee gedaan. We zaten in een 4-kamerappartement, maar waarvan 2 bedden gemaakt werden door een te klein matras op de bank te pleuren.

Als je alleen komt voor het stappen is het wellicht te doen, maar wellicht kan je beter 100 of 200 euro meer betalen voor een goed hotel.

Slecht appartement, goede ligging

corien_stellingwerf, 4-8-2014

Het appartement was groot genoeg voor ons. Het was echter niet schoon toen we aankwamen, we kregen nooit wc-papier en handdoeken en is geen airco en de douche was een ramp! Een ministraaltje waar alleen koud water uitkwam. ( hoe hoger het appartement, hoe lager de waterdruk).

Verder hadden we een stroomstoring die voor een lekkend vriesvak zorgde en die pas werk opgelost na 6x op een dag te vragen of het verholpen kan worden.

De ligging is perfect. Dichtbij de zee waar je goed kunt snorkelen( wel waterschoenen aan en pas op kwallen) en dichtbij de barstreet. Het zwembad is mooi groot, maar erg troebel water.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Appartementen zijn af te raden!

Mark, 28-7-2014

Normaliter schrijf ik geen review over accommodaties, maar bij deze maak ik een uitzondering. Bij aankomst een kamer toegewezen gekregen, waar geen koelkast, kookpitten en servies aanwezig was. Ook werkte de douche niet. Dit is nogal frustrerend na een nacht doorgehaald te hebben. Daarna ben ik naar de receptie gegaan om een nieuwe kamer te regelen. Het duurde maar liefst 6 uur voordat wij hier terecht konden. Bij binnenkomst ontbrak al direct de handdoeken, bestek, pannen, schone lakens, een bad die niet lekte, een douche met een fatsoenlijke straal. Rest van de vakantie dus maar bij het zwembad gedoucht. In het zwembad zit zoveel chloor dat wij allen last kregen van onze ogen, als we die open hielden onder water. Het all inclusive eten hield ook niet over en de drankenkaart was mager. De cocktails werden geserveerd in een 25ml plastic bekertje, zo ook het bier en de "sterke dranken". Personeel spreekt slecht engels. Als je pech hebt zit je aan de straatkant, dus herrie tot 05:00

Eerste en laatste keer

moniqueisabel, 28-7-2013

Vanaf het vliegveld de bus gepakt naar St. Julian's.. Dit is niet zo goed uitgepakt aangezien we meer dan een uur in de brandende zon hebben lopen zoeken naar het hotel en niemand kon ons de weg wijzen.

Eenmaal in de kamer aangekomen viel ons op wat voor oude boel het was, ranzig ook. Gordijnen vielen bijna van de rails, haren op de grond, wc bril zat los. We verbleven hier 1 week en de kamer is ook maar 1 keer schoon gemaakt, inclusief schone handdoeken. Het aller ergste van allemaal waren wel de KAKKERLAKKEN, en niet kleintjes, nee super grote!!! Voor de rest is Malta een geweldig land en hebben we het ontzettend naar ons zin gehad!

Kortom, ga liever naar een ander hotel en doe jezelf dit niet aan!

Gereisd anders in juli 2013

weinig kwaliteit voor weinig geld!!

jcb, 23-7-2013

Ik zal niet zeuren want we hadden maar 280 euro p.p. betaald voor 8 dagen voor een 4 pers appartement incl vliegreis. Maar mijn studentenkamer was schoner dan dit appartement. We hebben eerst zelf schoonmaakmiddelen gehaald om het hele appartement te poetsen. Als 4 hotelschool studenten, vonden we de hygiëne echt treurig. Alles was vettig!!

De dekens op de bedden hadden gaten, zelfs na omwisselen kregen wederom een deken met gaten erin. Dus ons er maar bij neergelegd. Je kon er lunchen voor 1 pond (= 5 euro) maar dit was echt slecht!! Zwembad was extreem koud in mei. Verder was er weinig te doen in het hotel. Maar de vakantie op zich was fantastisch en ook slechte accomodaties zijn een belevenis. Malta zelf was geweldig!!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Jongerenhotel

S, 19-8-2011

La Vallette Resort is een prima jongerenhotel, maar verwacht geen luxe: de toilet spoelt slecht door, de douchekop moet je zelf vast houden, het bed is hard en na 18.00 uur mag je het zwembad niet meer in. Wij waren er met 3 meiden van 22 jaar en hebben een top-vakantie gehad. Het hotel heeft een perfecte ligging. Er zit een bank tegenover het hotel, een supermarkt 3 straten verder op en het kleine strandje is op loopafstand. Je kan elke keer bij de receptie de sleutel inleveren, dus je kunt de sleutel niet kwijt raken! Daarnaast komen ze elke dag schoonmaken & brengen ze elke dag nieuwe handdoeken. Personeel is vriendelijk. &Vanuit ons balkon hadden we een prachtig zicht op het zwembad en daarachter de zee (wij hadden er niet eens om gevraagd, maar wil je een mooi uitzicht: vraag om zwembad/zeezicht, verdieping 8of9). In het hotel zijn Nederlanders te vinden maar het grootste gedeelte van de hotelgasten zijn italianen. Het kan dus wel handig zijn om 'rot op' in het Italiaans te leren.
Gereisd met vrienden in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel La Vallette Resort in St. Julians, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel La Vallette Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel La Vallette Resort scoort een 5.03 uit 10 op basis van 130 reviews.