Hotel Forum ****

3,3

Onvoldoende

3 reviews over Hotel Forum in het Nederlands

ludo, 8-9-2006

In augustus 2004 hebben wij een 4-sterrenrondreis geboekt op Malta en kregen we het hotel Forum toegewezen.Door de slecht verzorgde maaltijden,de grauwe en bevlekte handdoeken, de lawaaierige en dikwijls defecte airco en de onvriendelijkheid van het personeel is dit hotel maar 2 sterren waard.Zeker niet aan te raden.
Gereisd anders in september 2006

ludo, 8-9-2006

Gereisd familie in augustus 2004

Alexandra, 8-10-2005

Verzorgd hotel met ruim zwembad, animatie en dergelijke. Bushalte vlakbij zodat je gemakkelijk het eiland kan doorkruisen. Centrale ligging op eiland.
Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forum in St. Julians, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Forum scoort een 3.33 uit 10 op basis van 3 reviews.