Onvoldoende

1 review over Hotel Dragonara Palace in het Nederlands

Vreselijk appartement!

Anouk, 13-8-2012

De ligging is perfect, zeker als je wilt uitgaan in St Julians.

Het appartement is ruim en ziet er netjes uit. De sfeer is heel onbezorgd, iedereen praat met elkaar.

Tot zover de positieve punten. Er is géén service. Zelfs geen receptie. Bij vragen word je doorverwezen naar de schoonmakers, die zitten de hele dag in een soort kamer en doen vrij weinig. We hebben ze in de hele week 1x gezien. Er wordt niet schoongemaakt, om schone handdoeken / toiletpapier ed moet je vragen.

Ons toilet was stuk. Dit hebben we meerdere malen aangegeven maar werd niets mee gedaan. De laatste 2 dagen hebben we het toilet niet kunnen gebruiken.

Het is erg vies. Overal lagen stofwolken en haren.

Wij zijn een groepje meiden (leeftijd 20-23) en zijn echt wel wat gewend maar dit was echt heel erg. Betaal liever iets meer, hier wil je namelijk echt niet naartoe!

Gereisd met vrienden in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dragonara Palace in St. Julians, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dragonara Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dragonara Palace scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.