Appartement Dean Court **

Appartement Dean Court
Dean Court

4 reviews over Appartement Dean Court in het Nederlands

Tamara, 28-1-2008

erg leuke vakantie gehad! het was mijn eerste vakantie! en heb er erg genoten! het was alleen jammer dat er geen zand strand in de buurt was. alleen rotsen.maar we hadden wel zowat een prive zwembad op het dak!! waar we gebruik van mochten maken schuin tegenover ons appartement.

kortom!! het was echt super vooral als eerste vakantie!!

Gereisd met vrienden in juli 2004

dave van veen, 22-9-2006

jarenlang ben ik gast geweest in dean court en is mij uitstekend bevallen.de laatste 2jaar echter kan ik per email geen contakt meer krijgem.ik heb me laten vertellen dat Dean Court niet meer bestaat als appartementen complex.kunt u mij daarover informeren? mijn dank alvast.
    Gereisd anders in september 2006

Tamar, 23-1-2006

Vond het een ruim appartement. een goede eerste indruk. de kookplaten waren even wennen.die zaten boven op de magnetron. geen last van ongedierte wat we wel hadden verwacht , er zit een kleine supermarkt om de hoek. en een grote 2 etage supermarkt circa 5 minuutjes lopen. het uitgaans leven is super goed bereikbaar! ook vijf minuten lopen. het zwembad schuin tegenover ons appartement. op het dakterass. allemaal heel erg leuk! dit appartement en de plaatst hebben bij mij een zeer goede indruk achter gelaten!
      Gereisd anders in januari 2006

Fiona, 3-1-2004

Een ruim appartement. In een rustig straatje maar dicht bij alle uitgaansgelegenheden en supermarkten. We mochten de laatste dag tot dat we vertrokken in ons appartement blijven zonder bij te betalen. Dus dat is een goede srevice toch! Malta was op zich een super landje. Vlakbij is ook een bushalte die in korte tijd naar valetta brengt vanwaar je de rest van het eiland met de bus kan verkennen.
        Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dean Court in St. Julians, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dean Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dean Court scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.