Hotel Roma ***

Roma
7,8

6 reviews over Hotel Roma in het Nederlands

Prima budgethotel met perfecte ligging en schoon

L.B., 12-2-2017

aardig personeel, dagelijkse schoonmaak kamer, prima ontbijt, dichtbij bushaltes, winkels en restaurants. Helaas geen balkon in onze kame
Gereisd met partner in februari 2017

Prima opgevangen na overboeking bij reisbureau

Marijn, 17-8-2016

Prima opgevangen na overboeking (Beach Garden in Sliema) bij reisbureau. Boek hier maar geen reizen bij. Een grote catastrofe, pas na dreigen dat we een terugvlucht wilden zijn we naar een ander hotel verplaatst. Dit is geen hotel voor gezin met opgroeiende kinderen. Geen zwembad, één kamer met 4 bedden, niet al te schoon en een karig ontbijt. Wel super behulpzaam en ze deden echt alles om het ons naar de zin te maken.

Voor een budget reis een goede keus.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Net niet...

Barbara, 22-1-2012

Mooi uitzicht vanuit de kamer (aan de voorkant) aan de achterkant keek je uit in een put. Ontbijt was redelijk ( weinig keuze)

Voor de deur was een rots waar je bedjes kon huren en via een trapje de zee in kon. Veel ouder publiek en weinig te beleven hier.

Gereisd met partner in juni 1999

Inic, 11-12-2004

Ik ben nu 3x in hotel Roma geweest. De ligging aan de boulevard is perfect. Door het uitgebreide busnet en de vlak bij het hotel gelegen bushalte is de bereikbaarheid uitstekend. Ook de boot-verbinding met Valleta is perfect.

De service in het hotel is van grote klasse. Niets is ze teveel ! Het personeel is behulpzaam en doet alles om het je naar de zin te maken. Ze blijven vriendelijk hoe druk ze zijn of hoe warm het buiten ook is. Petje af.

Bij de boeking kun je voor 7 euro het diner bijboeken. Je krijgt dan ieder dag keuze uit 3 voor- en 3 hoofdgerechten. Het eten is echt zalig !

Het ontbijt is was aan de sobere kant maar zeker niet van slechte kwaliteit.

Hotel Roma een aanrader !

Gereisd anders in december 2004

Inica Noordman, 11-12-2004

Ik ben inmiddels 3x in dit hotel geweest en had in 2004 opnieuw zullen komen waren het niet dat ik door familie-omstandigheden moest annuleren.

De ligging (aan de boulevard) is perfect. Door het uitgebreide busnet en de dichtbij zijnde bushalten is het gehele eiland goed bereikbaar. Ook de bootverbinding met Valleta is een aanrader. De service is van topkwaliteit; het personeel is perfect (zeer vriendelijk en behulpzaam !!).

Het eten is verrukkelijk ! Keuze uit 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten. Het is afwisselend. Malta en Hotel Roma zijn echte aanraders !!

Gereisd anders in december 2004

M. Schamp, 10-10-2004

Wij waren begin september in dit hotel. De ligging is perfect. Aan het begin van de boulevard en dichtbij winkels en een grote supermarkt. Het hotel was redelijk. De kamers waren niet echt luxe.Op de laatste dag werd het beddegoed pas gewisseld en de handdoeken waren vaak te klein en versleten. Het personeel was ook niet erg vriendelijk.Het eten was ronduit slecht.Het ontbijt bestond uit een paar sneetjes toast, ham, kaas,jam, koffie, thee en sinaasappelsap.Het keuze-diner (wij hadden half-pension geboekt,wat je beter niet kunt doen)was bijna elke avond hetzelfde. Bovendien kreeg je elke avond dezelfde groente: groentemix van courgette, aubergine en pepers.Je kunt beter a la carte gaan eten dan ben je niet veel duurder uit.Behalve de ligging, geen aanrader.
Gereisd anders in oktober 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Roma bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roma in Sliema (bij St. Julian's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Roma scoort een 7.82 uit 10 op basis van 7 reviews.