6,4

Matig

6 reviews over Hotel Milano Due in het Nederlands

Pas goed op je bezittingen

Mirjam, 12-7-2013

Op zich prima hotel voor wat je ervoor betaald. Maar laat geen waardevolle spullen of geld achter op je kamer als je weggaat. Bij ons zijn de portemonnees leeggehaald terwijl we weg waren, deur op slot was en sleutel bij receptie in beheer was. Toen we dit bij de receptie aangaven werd de manager nog boos ook en viel hij tegen ons uit.

Wij gaan hier niet meer heen.

Gereisd met vrienden in mei 2013

goede prijs en kwaliteit verhouding

t van bijsteren, 18-5-2013

prima en eenvoudig hotel goede service vriendelijk personeel elke dag worden de kamers schoon gemaakt en de handdoeken verwisseld ontbijt simpel maar genoeg geweldige ligging vlakbij de bussen en de ferries in de directe nabijheid winkels restaurants bars en terrassen vanuit de zevende verdieping waar het ontbijt is een geweldig uitzicht op sliema baai en valleta aan de overkant
Gereisd alleenreizend in mei 2013

Eerder 2 1/2 ster

Prins, 17-2-2011

Het ontbijt was sober voor een driesterrenhotel. De kamers zijn ook vrij gehorig. Het personeel is wel uiterst vriendelijk en gedienstig!
Gereisd alleenreizend in februari 2011

Evert-Jan, 1-1-2008

Fijn verblijf gehad in december tijdens de kerstdagen. Aardig personeel en heel mooie ligging. Prachtig uitzicht over de baai.
Gereisd anders in januari 2008

Truus, 1-1-2008

Eenvoudig hotel met perfecte ligging en bijzonder fraai uitzicht over de Marxamsett haven. Aardige mensen die zeer servicegericht zijn.
Gereisd anders in januari 2008

Truus, 29-12-2007

Eenvoudig hotel met prima service, mensen zijn er echt op gericht het je naar de zin te maken. Kamers met zeezicht hebben prachtig uitzicht, maar zijn erg klein. Onze kinderen hadden een kamer met zijzeezicht met een balkon. Dat waren juist heel ruime kamers. Eenvoudig sanitair, maar het werkt.

Eten gezien de prijs erg goed. Ontbijtbuffet voldoende, divers brood, kaas/vlees/zoet beleg, ontbijtgranen, melk en koffie/thee, 1e kerstdag Engels ontbijt. Dinner keuzemenu, heel smakelijk tegen erg lage prijs. Ook prima pizza's en salades.

Gereisd anders in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Milano Due in Sliema (bij St. Julian's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Milano Due zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Milano Due scoort een 6.4 uit 10 op basis van 6 reviews.