Hotel Crowne Plaza *****

Crowne Plaza
6,5

6 reviews over Hotel Crowne Plaza in het Nederlands

C. de Ruiter, 14-6-2006

Wij zijn 4 juni 2006 wezen kijken bij dit hotel, omdat wij 4 jaar geleden er hebben verbleven tot onze grote tevredenheid. Vooral ook vanwege het prachtige zwembad. Wie schetst onze verbazing toen wij zagen dat het hotel gesloten was en totaal onbereikbaar door opgemetselde muren. Dit gold ook voor het zwembad. Reden onbekend.
Gereisd anders in juni 2006

jan, 11-9-2005

5-sterren hotel, nou niet in onze beleving.

In september 8 dagen in dit hotel gezeten en het ging al mis tijdens het inchecken. We kwamen te vroeg, maar de kamer zou binnen 3 kwartier gereed zijn... dat werd dus drie uur!!! Echt een hotel voor mensen met kinderen of mensen op leeftijd. Malta is wat ons betreft een once-only holiday. Weinig te doen. Positief punt van Sliema/Malta is het openbaar vervoer, daar zouden ze in Nederland nog wat van kunnen leren.

Gereisd anders in september 2005

h. en c.y. raadsma, 11-8-2005

prima hotel waar wij met onze 3 kinderen een heerlijke week hebben gehad. Kamers aan zeezijde met prachtig uitzicht. Ontbijt en diner top! Ook de service en assistentie van personeel verdient een aanbeveling! De bereikbaarheid van de verschillende toeristische attracties geeft dit hotel ook een voorsprong.
Gereisd anders in augustus 2005

Bart, 16-6-2005

Mooi hotel met zeer grote kamers en balkons. Inrichting hotel en kamers kunnen een renovatie gebruiken. Ligging op 5 minuten lopen van de grootste winkelconcentratie op Malta en de bushalte of pont (10min) naar Valetta.

Ontbijtbuffet is uitgebreid en wordt goed bijgevuld. Prijs/kwaliteit kan ik niet inschatten omdat ik zelf niet geboekt had, maar ik zou niet direct zeggen dat het een 5 sterren hotel is.

Gereisd anders in juni 2005

C.H.Frehen, 15-6-2005

Alles tot in de puntjes verzorgd.

Kamers ruim en zeer goed. Buffet eten heel uitgebreid en tot 22.30 uur werd er geregeld bijgevuld. Zwembad met "stilte gedeelte", dwz. geen kindergeschreeuw om je heen. Op nog geen 3 minuten van de bushalte, die je in 5 minuten naar Valletta brengt.

Gereisd anders in juni 2005

Martin en Mettie, 12-11-2003

Hotel wordt verkocht als een ***** hotel.

Misschien was dit het ooit in de Engelse koloniale tijd. Alles is vergane glorie, versleten tapijten, kapotte en slecht werkende liften, zowel binnen als buiten zwembad koud water. Afbladerende verf.

Service in het restaurant was bar en boos en echt duur en geen glimlach en het eten bestond uit een (klein) lopend buffet waar het eten er al uren lag. Er aten zo weinig mensen voor de tweede keer dat het niet werd ververst/ aangevuld. het italiaanse restaurant wat bij het hotel hoort verdient wel een 8. Vers en goed eten en vriendelijke bediening. Nee..... dit hotel is naar onze mening niet aan te bevelen!! Misschien kwam het dat het het eind van het seizoen was (nov).

Gereisd anders in november 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza in Sliema (bij St. Julian's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crowne Plaza scoort een 6.5 uit 10 op basis van 6 reviews.