Hotel Seaview ***

6,4

5 reviews over Hotel Seaview in het Nederlands

Hallo

David Stam, 12-10-2008

Het is jammer dat ik een kamer kreeg aan een kant waar je direct tegen een muur aan keek. Terwijl het de bedoeling was aan de voorkant te komen omdat we dan uitzicht op zee hadden. Het ontbijt was echt een 2 , er was geen keuze en het was slecht zo slecht dat je beter buiten de deur kon ontbijten. Koffie uit een automaat is vereweg smerig een Senseo is er super bij die koffie bij jullie trouwens ook. De douche in de slaapkamer was erg smerig de douchedeuren waren erg smerig. Dus over het hotel ben ik echt niet te spreken. Jammer want ik had dat zo anders voorgesteld.
Gereisd familie in oktober 2008

sturing, 24-5-2008

super vriendelijk en charmante bediening in het hotel.

Kamers eenvoudig doch schoon en netjes.

Perfecte ligging aan de zee.

Prima hotel!voor een prima prijs.

Gereisd familie in mei 2008

C. Boon, 6-5-2008

Hotel prijs/kwaliteit prima. Ligging goed. Leuke boulevard. Gezellig dorpje.

Jammer dat Malta volgebouwd is. Mist alle meditairanee elementen. Veel overlast van uitlaatgassen.

Maar door touroperator prima geregeld

Gereisd met partner in april 2006

J. Thijs, 20-7-2007

het lag direct bij het strand, de mensen waren erg vriendelijk maar de kamer was erg klein en de badkamer was ook niet echt hygienisch. we zijn er maar 6 van de 10 dagen geweest omdat Patricia 4 dagen in het ziekenhuis heeft gelegen
    Gereisd met partner in juli 2007

richard, 29-3-2006

Slecht onderhouden hotel. Is vast en zeker een prima hotel geweest, maar nodig aan renovatie toe. Het ontbijt was niet geweldig en een tv-liefhebber komt hier bedrogen uit. De sateliet televisie is niets meer dan een 70-er jaren campingtoestel.

De schoonmaakdienst is wel in orde.

Gereisd anders in maart 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Seaview bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seaview in Qawra (bij St. Paul's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seaview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seaview scoort een 6.4 uit 10 op basis van 5 reviews.