Hotel Seashells Resort at Suncrest ****

Hotel Seashells Resort at Suncrest
Seashells Resort at Suncrest
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Seashells Resort at Suncrest bij:

58 reviews over Hotel Seashells Resort at Suncrest in het Nederlands

fantastisch, mooi, goed weer zon, vriendelijk.

jeanine.K, 5-8-2017

Voor de cultuurhistorische eiland, ondergrondse gangen ,gebouwen.zowel voor volwassen als kinderen,,ook aquarium doen..goed bereikbaar met openbaar vervoer, zeker dag of weekpas kopen voor openbaarvervoer.

de vrijwilligers doen hier goed werk voor openhouden van musea.

De zondag markt is mischien te druk , maaar dat heeft zijn charme.

Neem ook eens de boot voor naar Gozo te gaan , doen prachtig.

Gereisd met partner in januari 2017

Geweldig modern hotel

Anoniem, 7-5-2017

Pluspunten:

- Modern hotel.

- Ontbijt: divers en voldoende voorradig.

- Personeel aan de balie is erg behulpzaam.

- De kamers zijn ruim.

- De kamers met zij-zeezicht hebben een mooi uitzicht.

- Tegenover het hotel liggen restaurants voor een hapje of drankje.

Aandachtspunten:

- Op loopafstand (30 min.) ligt Buggiba. Daar is 's avonds meer te doen.

Gereisd met partner in mei 2017

Het was fantastisch, vriendelijk, vlot verloop

Marijke Van Damme, 17-3-2017

Wij, mijn vriendin en ik zijn van 24/2 tot 2/3 in Malta geweest. Het hotel was voortreffelijk. Het eten lekker, vlot verloop niettegenstaande de drukte. Mijn vriendin is van de trap gevallen en haar voet was ernstig verstuikt. Onmiddellijk hulp van de receptie, ijs en het voorstel om een rolwagen te huren zodat we de uitstappen toch konden meedoen.

Chelsey Philips deed daar stage ook zij heeft ons bijgestaan. Zonder vragen heeft ze alles geregeld voor de luchthaven, ook een apotheek gezocht voor zalf en verband. Het is een vriendelijke en heel vlotte dame. Haar gevraagd hoe we haar konden vermelden voor de vlotte bediening. Ze gaf ons hoiday check door of tripadvisor. Daaropo lukte het mij niet om haar aan te bevelen. Misschien kunnen jullie dit voor mij klaren.

Bedankt. Malta is ons heel erg bevallen en we komen zeker terug

Marijke Van Damme

Gereisd met vrienden in februari 2017

ongekend goed verzorgd, receptie was voorbeeldig.

Henriëtte Noë, 9-2-2017

Dit hotel heeft alles van een 4 sterren hotel, maar het overdekte zwembad is wat klein, en avond entertainment ontbreekt. Maar beslist 4 sterren waard.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Uitstekend gelegen om Malta te verkennen

Eric Crombez, 2-2-2017

Maltezen zijn zeer gastvrij heel vriendelijk en zeer behulpzaam. Spreken bijna ook allen naast het Maltees heel goed Engels.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Erg goed

-, 9-8-2016

Onze week in dit hotel is ons erg goed bevallen. We hadden een kamer geboekt zonder balkon, maar bij aankomst bleken we toch een balkon te hebben. Dit was een leuke bijkomstigheid. De kamer keek uit op de zee, wat een prachtig uitzicht was. Kamers waren erg schoon en zagen er modern uit, net als de rest van het hotel. Ook werden de kamers dagelijks gepoetst en kon je schone handdoeken krijgen.

Het personeel was erg vriendelijk en in voor een geintje. Wij hadden in tegenstelling tot de meeste gasten geen all inclusive, maar alleen ontbijt. Het ontbijt was erg Engels gericht en iedere dag hetzelfde. Wel was het ontbijt erg uitgebreid en het eten werd op tijd aangevuld als het op dreigde te raken.

Zwembad is ook erg mooi. Er vinden hier iedere dag leuke activiteiten plaats zoals volleybal en wateraerobics. Het animatieteam is hierbij erg enthousiast om iedereen mee te laten doen. Het zwembad heeft echter twee nadelen: het water bevat erg veel zout, dit is natuurlijk niet prettig om in je mond te krijgen, maar ook wanneer het water in je ogen komt, prikt dit heel erg. Je ziet mensen regelmatig in hun ogen wrijven, omdat ze last krijgen van het water in hun ogen. Een ander nadeel bij het zwembad zijn de ligbedjes. Als je rond 11:00 naar het zwembad komt, moet je geluk hebben om nog een bedje te vinden. Alle bedjes liggen dan namelijk al vol met handdoeken van mensen die nog niet bij het zwembad te vinden zijn. Het hotel waarschuwt dat de handdoeken worden weggehaald als de bedjes gereserveerd worden, maar deze regel komt het hotel niet na. Als u met een gezin rond 11:00 of later nog bedjes wilt hebben, bent u te laat. Omdat wij met twee personen waren, waren er af en toe nog twee vrij of konden we er twee bij elkaar schuiven.

Achter het zwembad ligt een strand. Dit strand bestaat uit rotsen, dus waterschoentjes zijn een aanrader. Water is iets frisser dan het zwembadwater, maar het is heerlijk rustig in de zee in vergelijking met het zwembad.

Tegenover het hotel is verder nog een bushalte waar een aantal bussen naar verschillende bestemmingen stoppen. Deze bussen zitten echter al gauw vol. Wij zijn daarom naar het busstation van Buggiba gelopen vanaf ons hotel (ongeveer 8 minuten lopen), waardoor je verzekerd bent van een zitplek in de bus. De bussen hebben goede airco, dus het is hier lekker koel.

Daarnaast zijn tegenover het hotel ook een aantal restaurantjes te vinden. Het menu van deze restaurantjes lijkt erg op elkaar, maar het eten is erg lekker. Als je 's avonds buiten wil eten, is het een aanrader om te reserveren bij het restaurant.

Al met al hebben wij een hele leuke week beleefd in dit hotel. Het hotel is zeker een aanrader en we zouden graag nog eens terugkomen.

Gereisd met partner in juli 2016

Kamers zijn mooi en goed Maar het ETEN nooit weer

Freddy, 1-8-2016

De kamers zijn nettjes en schoon de bedden slapen ook goed

Nu de slechte zaken:

Het eten is een uitgemolken consept vrijwel altijd het zelfde en vlees.....ja vlees kleine droge stukjes of veel te zoute ham

Ze hebben een showkok die er ook voor de show staat ze kunnen alleen maar warm maken pasta,s

Bij het zwembad ook altijd het zelfde gelukkig als 1 kant van de hamburger zwart is is de andere kant het ook

Ik ben niet iemand die het geld er " uit wil eten en drinken" maar zo slecht en weinig als hier is heb ik nog nooit meegemaakt

Wij hebben extra kosten gemaakt omdat we buiten de deur gingen eten

En bestel je een irisch koffie krijg je ...... Whiskey met koffie uit een automaat meneer u irisch koffie

Animatie is prima alleen jammer dat als je niet doof was , je het wel ben geworden

Conclusie : slapen prima eten en drinken ergens anders

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Vermijd dit hotel

SODANY, 4-6-2016

Houd U niet van in de rij staan lang wachten en veel lawaai een zeer slechte keuken vermijd dan dit hotel.AX Hotels probeert aan alle kanten te besparen te beginnen aan de receptie,kamer schoonmaak ,de keuken en de bar was verbaast hoe hier de gast word verwend niet dus.De keukenchef gaf aan kook elke dag voor 150 gasten krijg nooit een klacht.Nu dan kwaliteit onder de maat veel restverwerking ik weet keuken staan op een budget maar dit gaat wel erg ver.Schoonmaak kamer idem dito wasserij is duur ik weet het.En de bar wat een circus,Maar laat ik stoppen mijn advies vermijd dit hotel wat wij hier meemaakte schaam je Seashells U doet de horeca een slechte naam bekomen.
Gereisd met partner in mei 2016

Zeker een aanrader.

Kris Ro, 10-4-2015

Dit hotel is goed gelegen, heel recent zijn de kamers gerenoveerd.

Mooie ingerichte kamers, heel mooi van inrichting.

Zeer functionele badkamer, tip top afgewerkt.

Vakantie is pas geslaagd in een goed hotel.

Goeie wifi- verbinding en geen last van buren.

Wij hadden een zeer nette kamer met zeezicht, heel rustgevend, prachtig zicht op de zee, gekend voor zijn helder water.

Het is de tweede maal dat we dit hotel boeken en ik mag zeggen dat het nog mooier is sedert de renovatie.

Het personeel is heel vriendelijk.

Prijs/kwaliteit -goede score.

Ontbijt en restaurant, snelle en vlotte bediening, lekker eten.

Gereisd met partner in april 2015

Prachtig gelegen hotel met goede service

Lallybroch, 26-9-2014

Wij zaten all inclusive en het eten viel niet tegen, het was goed verzorgd, vers en redelijk warm. Er was ruim voldoende keus.

De kamers waren netjes, de schoonmaak viel wel vrij laat op de dag, zeker na 4 uur. Als je vroeg wilde douchen had je nog geen schone handdoeken.

Wij hadden meer dan voldoende ligstoelen aan het zwembad (september) de bediening aan de bar was vlot en zeer behulpzaam. Het entertainment was jong en heel enthousiast.

Het hotel ligt aan de boulevard en via een ondergrondse doorgang kun je aan het zwembad komen. het strand stelde niet veel voor, een heel klein stukje rots.

Wifi was in eerste instantie 2,50 per uur, maar na 2 dagen gratis wat volgens mij een foutje was.

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seashells Resort at Suncrest in Qawra (bij St. Paul's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seashells Resort at Suncrest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seashells Resort at Suncrest scoort een 7.54 uit 10 op basis van 62 reviews.