Hotel Salini Resort ****

Hotel Salini Resort
Salini Resort
8,2

92 reviews over Hotel Salini Resort in het Nederlands

Wat afgelegen, rustig en degelijk hotel.

Luc, 21-10-2014

Het Coastline Hotel wordt goed onderhouden (en gerenoveerd) en richt zich op een ouder Engels en Frans publiek zonder kinderen. De kamers zijn zeer ruim met goed bed en voldoende kasten en laden. Het eten is redelijk gevarieerd en smakelijk, de dranken zijn inbegrepen in halfpension. Het personeel is vriendelijk en doet zijn best (wanneer gevraagd, maar helpt niet altijd spontaan). De nieuwe flatscreen-tv op de kamer heeft leuke extra's (rekening opvragen, berichtendienst, enz) maar de gratis TV-zenders zijn beperkt. Extra zenders en WiFi zijn extreem duur (9,95 €/ dag in okt 2014).

Minpunten: koelkastje in de kamer schakelt uit bij verlaten kamer (dus 's avonds is je drank warm). Geen safe op de kamer en safe aan de receptie is zeer klein en enkel toegankelijk na tussenkomst receptioniste (waarvoor je vaak lang staat aan te schuiven)

De airco op de kamer is vrij lawaaierig en niet erg effectief.

Alleen 2 zeepjes in de badkamer, die tijdens verblijf niet aangevuld worden.

Gereisd met partner in oktober 2014

Goed hotel met een prchtige ligging

patrick_rosiers, 27-8-2010

Hebben dit hotel bezocht in de zomer van 2003, dit was het eerste jaar dat er een all-in formule beschikbaar was. Dit zorgde bij sommigen voor de nodige ergernissen en problemen. Wij trokken ons dat allemaal niet aan, zijn met weinig content. Waterlek in de kamer boven ons werd vlot hersteld, onze kamer extra gedroogd en gereinigd. Maaltijden zijn van een goede kwaliteit en er is voldoende keuze. Toch kunnen het sommigen niet laten om de van alles in hun bord te leggen, er niets van eten en dan een biefstuk - friet te vragen. Achteraf klagen diezelfde personen dan dat ze elke avond hetzelfde moesten eten, en ja het waren landgenoten. De mogelijkheid bestaat voor de kinderen om een kindermaaltijd te vragen ( hamburger / friet toestanden). Er wordt verwacht dat het middagmaal in het restaurant wordt genomen, veel all inclusievers denken daar anders over en zitten in de pizza bar. Het hotel is goed meegevallen, beter dan Malta zelf.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2003

Mooi hotel

Anneken, 21-5-2010

Coastline in Malta is een heel goed hotel, het ligt wel afgelegen maar dit staat wel in de brochure vermeld. Er rijdt wel een busje van het hotel naar Bugibba en dit meermaals per dag. Je hebt er van aan het zwembad een heel mooi zicht op de zee met de mooie schepen die dagelijks passeren. Wij zijn daar geweest in 2006 en hadden aan kamer aan de straatkant. Dit zou ik wel nooit meer nemen, heel, heel lawaaierig, het is nl. de enige straat die je daar hebt en alles moet daar passeren.

Het eten is heel lekker, de snacks aan het zwembad zijn heel uitgebreid.

Kortom wij gaan hier zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2006

Malta is super!

V.G.-V.O., 4-3-2010

Prachtig weer!

Malta is ABSOLUUT de moeite!

Alles te doen met openbaar vervoer (goekoop) & enkele excursies van touroperator.

All In AF TE RADEN!

Eten is niet echt lekker en elders super restaurantjes met zeer betaalbare menu's! We hebben niet veel gebruik gemaakt van de All In. Vooral de drank was een ramp: stond in de zon en dan werd er een ijsblokje in gedaan bij het uitschenken! Gevolg: krampen!

Snacks aan het zwembad onder de middag stelt niets voor, zeer vettig!

Je kon met de all in niet in het restaurant dineren of je moest bij betalen! (Er zat daar nooit iemand).

Conclusie: Malta is een aanrader maar neem hier geen all in!

Gereisd met partner in maart 2010

Heel goed

Reinder Boven, 19-5-2009

Uitmuntend hotel met een top-keuken en een topligging, veel activiteiten van het hotel zelf, goede cocktailbar aan de rand van het zwembad en fantastische service.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

uitstekend hotel

marnique claeys, 16-9-2008

Wij gingen vorig jaar. Dit hotel is echt een aanrader. Lekker eten, kamers enorm verzorgd, vriendelijk

personeel. Het busje, die je gratis brengt dichtbij de bushalte.

Het was voor ons een goedkope vakantie, deden alle uitstappen met de bus. Een weekticket kan je kopen

bij de busstop.

Gereisd met partner in september 2008

leuk hotel

Danny en Anja, 6-9-2008

zijn er vorig jaar geweest op huwelijksreis. Waren er wel maar 5 dagen maar hebben het toch naar onze zin gehad, kamers proper, het eten was lekker met toch veel afwisseling, ons enig nadeel was dat we maar halfpension hadden en vooral door de dag was dit een nadeel maar voor de rest een schitterende vakantie gehad. Malta is echt de moeite waard.
Gereisd met partner in september 2008

zeer goed all-innhotel

sara Arnouts, 20-8-2008

ik zou niet weten wat meer eten ze nog moeten voorzien, elke dag keuze uit 4 verschillende warme gerechten + groentenbuffet en de mogelijkheid om snacks te eten aan de poolbar of in lacosta.avondanimatie was soms heel goed, maar ook soms minder. daganimatie: weinig belanstelling.

Leuk klein strandje aan de overkant van de (drukke) baan en geregeld busje naar Qawra. degene die klagen over de ligging moeten maar een druk hotel in de stad nemen, maar ik vond het lekker rustig.

landzicht geboekt, maar zeezicht gekregen en dit is een aanrader.

reizen met openbaar avontuur in malta is een avontuur en zeker aan te raden

Gereisd met partner in augustus 2008

Mooi hotel,gastvriendelijk

familie Gevaert, 12-8-2008

we hadden een aangenaam verblijf in hotel coastline.Ligt wel langs drukke weg,maar geen hinder omdat hotel hogerop gebouwd is.Kamersnetjes en ruim,service balie is ok.Eten kan meer uitgebreider,toch goed.Rondom hotel is er niets te beleven,daarom is gratis hotelbusje zeer practisch,stipte en vriendelijke bediening(16maal/dag tot 22u).Auto huren op Malta is een hachelijke onderneming,wij namen openbaar vervoer.Wel wat hectisch,maar op een vlugge en goedkope manier ontdek je het eiland.Snacks en terrasjes zijn er niet duur.Van zwerfkatten in hotel geen hinder gehad.Minpunt:er is geen hapje noch drankje voorzien bij aankomst gasten met late vlucht. Prijs/kwaliteit gezien is dit een mooi en degelijk hotel.
Gereisd met partner in augustus 2008

middelmatig 4*hotel

geurs, 11-8-2008

wij waren in coastline van 23juli tot 2aug.het eten was zeer weinig gevarieerd.vooral met kinderen.

veel vliegen aan het zwembad.zeer vervelend,kwam van nabij gelegen stortplaats.

kamers waren goed en werden goed onderhouden.op vlak van animatie kan er nog veel verbetert wordden.

ik denk een goed hotel voor wie half pension neemt en zonder kinderen.zeer afgelegen.niet voor all inn zoals wij hadden.gelukkig was het (kleine)zwembad niet overbevolkt.

Gereisd familie in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Salini Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salini Resort in Qawra (bij St. Paul's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salini Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Salini Resort scoort een 8.23 uit 10 op basis van 92 reviews.