Appartement Mavina Holiday

Appartement Mavina Holiday
Mavina Holiday
7,3

12 reviews over Appartement Mavina Holiday in het Nederlands

Goed simpel hotel met leuke ligging

Thomas, 18-1-2017

In de omgeving is genoeg te doen. Hotel voldoet prima voor de betaalde prijs. Vriendelijk personeel en schone kamer.
Gereisd met partner in januari 2017

"Als je voor goedkoop gaat..."

Ron, 26-6-2012

...Moet je ook niet al te veel verwachten, maar wat we nu meemaken hebben we zelfs in een derde wereldland niet meegemaakt! De receptie is alleen bemand tijdens de wisseldgn. Uitzicht op braakliggend terrein waar afval wordt gedumpt. We hebben elke spiraal van de bedden gevoeld en gehoord... Slechte uitrusting er waren zelfs geen glazen. Inrichting is zeer minimalistisch. Bouwkundig slecht afgewerkt. Fineer staat bol van het vocht. Eerste maal in de lift en de stroom viel uit. In het duister de noodtelefoon geprobeerd. Werkte niet! Sterker nog, deze viel van de wand en hing aan de bedrading. De telefoon in het app. idem. Het appartement is daarbij erg gehorig.. I.t.t. tot een eerder verblijf in Malta is dit appartement kaal troosteloos en inspiratieloos.
Gereisd met partner in juni 2012

nooit meer

pieter, 5-8-2011

vies appartement/ onvriendelijk personeel.

krijgt 2x in 10 dagen schone handdoeken veel te weinig.

als je er om vraagt kijken ze je raar aan. Zelfs wc papier kun je zelf voor zorgen

Gereisd met vrienden in juli 2011

Prima als je niet teveel verwacht

Michiel, 14-8-2009

2 weken in dit hotel verbleven met partner. Grootste minpunt was het ontbreken van Airco. Maar dit is een landelijk probleem. Er zijn er niet veel mét airco.

Tegen betaling van 1euro per dag toch een goede ventilator.

Prima hotelpersoneel. Vriendelijk, sociaal, behulpzaam en erg gezellig.

De ligging is super. 5min lopen naar het strand en het busstation is zelfs op 3 minuten. Vanuit hier het hele eiland te bezichtigen.

Eten hebben we niet gedaan maar hoorde inderdaad dat het niet goed was. Wij zijn in de stad gaan eten (10min lopen) en hebben zelf gekookt.

Prima mogelijkheden.

Zwembad prima! Beetje zout maar wel erg schoon. Bar bij het zwembad was super!

Thuis wisselen we de lakens ook iedere week om... Dit deden ze daar ook. Niks mis mee dus.

Wil je een relatief goedkoop hotel met een prima ligging dan zit je hier perfect!

Gereisd met partner in augustus 2009

Dit kan echt niet

Jones, 6-8-2009

Het appartement is eenvoudig ingericht, zo adverteert de reisorganisatie Ferio. Dat klopt ook maar gezegd moet worden dat de dienstverlening zeer matig is.

Samen met nog een ander stel hebben wij een week in het appartement verbleven. Gedurende die week werden de lakens niet vervangen, werd er niet schoongemaakt(keuken, toilet en badkamer), prullebakken niet geleegd en moesten we zelf vragen om schone handdoeken.

Op onze vraag waarom de handdoeken en lakens niet werden vervangen keek het personeel ons vreemd aan. U bent hier maar voor een week was hun antwoord en dan doen ze dat niet. Tegen betaling kunnen wij uw lakens wel vervangen, zeiden ze. Nee, geen beste beurt. Wij raden Ferio reizen aan te stoppen met deze accomodatie.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

simpel maar super goed!

TJT, 18-7-2009

Wij zaten in het Hully complex. Simpel ingericht, maar zeker schoon! Aardig personeel. elke avond entertainment bij de bar op de hoek (erg gezellig en goeie sfeer). Perfecte ligging!! 200 meter verderop zit een groot busstation waar je alle kanten op kan. De bussen zijn een attractie opzich!!! En ook een bezoek aan de Blue Lagoon is een must!! Bij St. Paul's Bay zit een nederlandse duikschool waar wij een try-dive hebben gedaan. Boottochten en andere uitjes zijn te boeken bij de buurman (madock ofzoiets..) Zeer betrouwbaar in tegenstelling tot alle tentjes aan de boulevard!! Het is 5 minuten lopen naar het strand en overal zitten kleine supermarkten. Transfers zijn perfect geregeld.

En als ik dan toch 1 minpunt moet bedenken: de airco. Deze was ons inziens niet echt betrouwbaar.

Al met al: een briljante vakantie!! Malta is zeer divers en voor de mensen die niet alleen een strandvakantie willen is er super veel te beleven!

Gereisd met partner in juli 2008

Drama hotel, goede service

Mark, 25-8-2008

Geen airco, alleen ventilator. Zwembadje is klein en erg veel zout/chlooroplossing. Vies avondeten, de eerste avond zelfs plastic op mijn vis!!! Misschien een foutje, maar ik kreeg geen nieuwe! Dus dat was drama. Na 3 dagen halfpension geannuleerd. Ontbijt was minimaal. Geen fruit gezien, geen verse groente gezien, groot drama dus. Service van de mensen was wel aardig in orde. De bedden worden 1 x in de 10 dagen verschoond. Handdoeken wel elke dag vernieuwd.

Je kan wel snel op het strand liggen. Zowel rots aan de ene kant als "zand"(kleine kiezels) aan de andere kant makkelijk bereikbaar te voet. Alles in de buurt. Supermarkt, winkeltjes, restaurantjes etc. Personeel is vriendelijk.

2-persoonskamer zijn twee (losse) bedden, een keukentje (met koelkast, dat was perfect!!) een douche en toilet in één en een balkon. Aanrader is het niet, als je toch wilt, dan zonder eten!!

Gereisd met partner in augustus 2008

M. Weber, 5-10-2007

Inderdaad erg sober ingericht, maar redelijk schoon. Wel 2 kakkerlakken in de badkamer, die het personeel kwam weghalen. Veel rumoer van straat, maar dat hoort bij het leven... Wij waren prima tevreden.
Gereisd met partner in oktober 2007

Evh, 1-9-2006

Ik zat zelf in Hully. Simpel appartement maar prima,redelijk schoon.

Minpunt: bedden: 1 aparte kamer met 2 losse bedden, waren goed, andere 2 bedden aan de muur in keuken,matras was smal en niet dik,lag in een soort bak.

Het bddengoed bestnd enkel uit 2 lakens, 1 voor over het matras(wat dus niet goed bleef liggen waardoor je op kale matras lag halverwege de nacht=vies),en 1 om onder te slapen.

Op het dak van Hully is klein zwembad, maar wel prima,aantal ligstoelen erbij. gewoon om even een ''duik''(zwembad is 1.40 diep) te nemen.Lokatie was perfect,vlakbij winkeltjes en het busstation(met veel en prima verbindingen voor weinig geld).

Tip: Amazonia, ligt aan de boulevard. Voor LM 2,50(zondag LM 5,00)per persoon kun je de gehele dag liggen aan zee op ligstoel met kussen en parasol(voor wie wil)en gebruik maken van 3 zwembaden (en uiteraard zee)!

Hele fijne vakantie gehad

Gereisd anders in september 2006

marjan, 29-8-2006

mavina holiday bestaat uit 2 complexxen namelijk mavina en hully!hully is een apart hotel en ligt 2 straten verder dan mavina!

we zaten in hully,kamer was heel erg schoon,ook de vuilnisbakken werden elke dag geleegd,handoeken en beddengoed werden 1 keer in de week afgehaald en verschoond!

er was een lift het uitzicht was niet erg mooi,maar alles op loopafstand van het strand tot aan de bushalte en supermarkt toe,ook een eigen zwembad boven op het dak!

een dikke voldoende!

een aanrader!

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mavina Holiday in Qawra (bij St. Paul's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mavina Holiday zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mavina Holiday scoort een 7.26 uit 10 op basis van 12 reviews.