5,6

Matig

9 reviews over Appartement Dorirose in het Nederlands

?

Maurits Verwijs, 7-5-2008

Samen met mijn vriendin en mijn neef en zijn vriendin een 4 persoons app. geboekt, met balkon. Bij aankomst was onze kamer nog niet beschikbaar en we moesten dus de eerste nacht in een andere kamer slapen. De volgende dag gelukkig naar onze eigen kamer, want die eerste was echt niet om te doen. Onze eigen app. was redelijk netjes en met twee grote slaapkamers. Zowel de ene slaapkamer als de woonkamer hadden een balkon. Was wel druk op straat 's avonds, dus als je ging slapen ff de oren dicht ;) De ligging was perfect. Een korte afstand naar het "strand" en om de hoek de busverbinding. Ook kon je 's avond de hoek om om naar een barretje te gaan. De service was redelijk, maar het gebouw zelf was een ramp. Een lift waar je maar met zijn tweeen in kan en een zwembad om van te janken. Gelukkig was het zwembad van het hotel beter. Tijdens de vakantie nog wel een andere koelkast gehad, want de koelkast ging stuk. Voor de rest wel prima.
        Gereisd met vrienden in juli 2004

Jop, 6-7-2006

Wij zaten in 2004 in de Dorirose. Een appartementen complex, waarbij je gebruik mag maken van alle faciliteiten van het Canifor Hotel ernaast. Dicht bij bussen, boulevard etc.

Goede ligging. Stranden zijn er weinig in Malta en die zijn klein. Appartement was voor ons 2en groot genoeg. We hadden zelfs 2 balkons. Niet echt schoon, maar het is dan ook geen hotel. Je kan wat koken (op kookplaatjes) en je hebt een aanrecht en koelkast. Volgens ons kan je het beste hoog aan de straatkant ergens zitten. Anders kijk je uit op een luchtschacht of op het zwembad van het carnifor. Complex is erg luidruchtig. Je moet door hotel Carnifor om bij je kamer te komen. Je mag hier gebruik maken van het buitenbad (veels te klein en te druk), binnenbad met whrilpool (heel vies, dus rustig). Wij hadden half pension en het eten vonden wij goed. Veel keus.

Gereisd anders in juli 2006

Beppie, 7-5-2006

we hadden een 5 pers. appartement voor 4 personen. Groot met 2 badkamers. Elke dag bedden opgemaakt en 2 keer schone handdoeken gehad. Het was goed dat we niet zelf hoefden te koken want de keuken met de spullen waren slecht. Het hele appartement straalde niets uit maar we waren veel weg dus dat gaf niet zoveel. Met kleine kinderen niet aan te raden. Verder erg gehorig naar straat waar het vooral 's nachts druk was vanuit de kroegen. Haast een must om het raam dicht te houden. Het busstation om de hoek was perfect en wij hebben heerlijk elke dag in ons (prive) binnenzwembad bij het naastgelegen hotel gezwommen.
            Gereisd anders in mei 2006

Wilma, 11-1-2006

Ik heb nog nooit zo'n vies en slecht appartement meegemaakt. We zouden een vierpersoons onderkomen hebben, maar volgens mij was het tweepersoons met een extra hok.

Handdoeken werden niet verschoond en de bedden werden alleen in de grote slaapkamer opgemaakt.

In de douche liepen kakkerlakken. Veel spullen waren kapot. Er werd niet goed schoongemaakt.

Het zwembad stonk verschrikkelijk.

Om in het appartement te komen moest je eerst door een hotel heenlopen.

De ligging daarentegen was perfect. Vlak bij het busstation en bij het 'strand'.

Gereisd anders in januari 2006

Sander, 7-1-2006

De ligging en de service hebben wij wel als prima ervaren.

Wij hadden een 4 persoonskamer. Het leek meer op een 2 persoonskamer -die jaren niet schoongemaakt was- met een extra kamertjes (zonder raam, maar een raam aan een TUNNEL (1mx1m)) waarin 2 bedden stonden. Wat een vieze boel!Kortom: echt heel slecht appartement.

Gereisd anders in januari 2006

H-F de Jong, 16-8-2005

Het appartementen complex was toe aan een renovatie beurt tenminste uit het oogpunt van een timmerman.

De service was op de kamermeisjes na redelijk.

De receptie bediende(n)vond ik niet altijd geweldig (nors)

Voor de rest was het een aardige vakantie adres..

Gereisd anders in augustus 2005

Vera, 1-8-2005

Heel gewoontjes, wel mooi groot appartement, zwembad is niks. Service niet veel van gemerkt. Maar om een lekkere vakantie te hebben is het ok.
                    Gereisd anders in augustus 2005

Irene, 12-1-2004

Het was een heel gewoon appertement. Geen extra luxe. Het hotel ernaast had echt een fantastisch zondakterras. Ook was het grote busstation om de hoek perfect!
                      Gereisd anders in januari 2004

Sandra, 28-9-2003

ouderwets maar netjes appartement. iedere dag wordt er schoongemaakt en je krijgt schone handdoeken en het bed wordt opgemaakt. alleen de receptie is al rond 4 uur 's middags gesloten en dan moet je via het hotel carniflor naar binnen en buiten. best wel een omweg, en de receptie van dit hotel is alleen via een trap te bereiken, niet handig voor mensen die moeite hebben met traplopen en daarvoor dit appartement hadden uitgezocht (zoals wij). ligt ca 2 minuten lopen van het busstation af met busverbindingen over het hele eiland heen.
                        Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dorirose in Qawra (bij St. Paul's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dorirose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dorirose scoort een 5.63 uit 10 op basis van 9 reviews.