7,3

161 reviews over Hotel Dolmen Resort in het Nederlands

Mooi hotel, onvriendelijk personeel

Ashley, 11-8-2017

Verbleven op basis van ontbijt. Eten zelf was in orde, wel 'vreetschuur' idee in de ontbijtzaal.

De twee zwembaden bij het complex kennen hetzelfde verhaal, de bedjes zijn al vroeg geclaimd met handdoeken waar vervolgens de hele dag niemand bij te vinden is. Het derde zwembad met uitzicht over zee is te bereiken na een trap van ong 20 treden en is tegen betaling. Wel mooi gelegen, het aangrenzende restaurant is zeker een aanrader!

Het strand is via deze zelfde trap te betreden. Inloop water via een trappetje over de rotsen of de rotsen trotseren.

Kamers en bedden van het hotel zijn prima. Fijne stortdouche en hygiëne optimaal.

Het personeel daarentegen is echt verschrikkelijk. Op een enkeling na zijn ze onbehulpzaam, onvriendelijk en op het chaggerijnige af.

All inclusive optie zeker niet waard. Na 300 mtr op de boulevard leuke, sfeervolle en lekkere eettentjes waar gerechten te vinden zijn vanaf 6 euro.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Compleet en heerlijk hotel

Frank, 22-7-2017

Ik lees hele verschillende reviews maar wij zijn zeer tevreden. De kamers zijn ruim en schoon. Er zijn meer zwembaden en voldoende ligbedden voor iedereen. Verschillende restaurants voor iedereen keuze. Het is jammer dat het zwembad en de strandstoelen al om 1900 dicht gaan wanneer de temperatuur net lekker is. Personeel is top. Ligging van het hotel is ideaal voor het strand of vervoer met de bus. Alles is binnen 1 uur bereikbaar
Gereisd familie in juli 2017

Goede prijs kwaliteit

Peter van Nieuwkoop, 8-7-2017

Goed ontbijt en diner,diverse zwembaden

Schoon en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in mei 2017

Matig

Myrthe, 14-3-2017

Kamers waren vies, schimmel in de badkamer. Zwembaden waren oké, maar er was ook niet vel te doen bij het zwembad zelf. Centrum is leuk, er is niet echt een strand, je moet de zee in met een trappetje vanaf een steiger; behalve het warme weer en de zwembad-bar viel het tegen!

Nooit meer

fam_vroenhoven, 9-3-2017

Slechte schoonmaak, slecht ontbijt, geen service

Dit is echt de meest beroerde plek voor je vakantie. Als ik moet kiezen tussen een week in dit hotel en een week werken........Dan werk ik wel!

Fijne vakantie

Piet en Jolanda, 24-10-2016

Goed uitgerust hotel en mooi gelegen aan boulevard en dichtbij de zee.

Wij hadden gevraagd om een rustig gelegen kamer en die hebben we gekregen op 5 hoog helemaal achterin op 400m van ontbijtzaal. Leek of dat alle Nederlandse gasten aldaar waren "weggestopt". De gangen, liften en kamers zijn enigszins verouderd en verdienen opknapbeurt. Bed was goed.

Wij hadden logies-ontbijt en ontbijt was uitstekend. Van halfpensiongasten hoorden wij dat avondeten tegenviel. Advies geen HP boeken, want er zijn voldoende goede restaurantjes in de buurt.

Receptie- en restaurantpersoneel erg behulpzaam en vriendelijk, in tegenstelling tot het enigszins arrogante barpersoneel.

Hoofdstad Valletta is een prachtige stad om te bezoeken en is met bus vanaf dichtbijgelegen busstation goed bereikbaar. Zeker doen!

Gereisd met partner in september 2016

Achterstallige kamers op mooie locatie.

Roland, 13-8-2016

De kamers met zeezicht hebben allemaal een prachtig uitzicht. Het zwembsd beschikt over voldoende ligbedden en het animatieteam is erg enthousisst. Tot hier het positieve. Je kan namelijk maar met 2 personen op het balkon zitten. Is niet erg, want je wil er niet zitten. De vloer ligt vol met stf en haar. Het glas is met een smerige doek schoongemaakt.

Ook na het schoonmaken liggen er genoeg haren op de vloer, muur en bad. Ook aan schimmel is hier geen gebrek. Daar waar geen schimmel zit ontbreekt een kitrand. Controleer textiel na se wissel goed op vlekken!

Is het personeel aardig en/of behulpzaam? Nou nee... terwijl een medewerker (Paul) met de hostess praat, besluit deze dat hij 'er geen zin in heeft' en geeft de telefoon aan mij.

Schoonmaaksters gewezen op de haren, dan worden er schouders opgehaald.

Hoofdcommunicatie Roberta, wil best praten, als het maar niet over klachten gaat!

Oja, wel dooreten bij het ontbijt en NIET je bestek neerleggen, dan is je bord en eten al opgehaald.

Misschien dat dit in een ver verleden (vorige eeuw) 4☆ waard was, maar met 2☆ is dit goed gewaardeerd.

Vurus schoonmaken en omgaan met klanten is een mooie activiteit voor het personeel deze winter!

Geen 4 sterren waard

Dan, 2-8-2016

Ik heb in 3 sterren hotels gezeten, gelijkwaardig of soms beter waren dan dit hotel.

Na een lange nacht vlucht, mochten wij pas om 2 uur smiddags inchecken. We mochten tevens niet ontbijten, want dat zal de volgende dag pas in gaan.

Bij het op halen van onze kamer sleutel hebben wij geen uitleg gehad over het hotel, waar wij s' ochtends kunnen ontbijten en hoe laat. Tevens kregen wij geen uitleg welke faciliteiten er bij onze booking hoorde.

De slaapkamer ziet er op het oog netjes uit. Het jammere is dat de toilet dagen lang naar urine heeft geroken en dat na een paar keer klagen, ze maar het opgelost hadden met een spuitbus.

De zwembaden zijn netjes en het is fijn om dicht bij de zee te liggen. Echter worden de bedjes ook verhuurd aan niet hotel gasten, waardoor alles vol word gepropt en men hutje mutje op elkaar ligt.

Prijs, sterren en kwaliteit is niet in verhouding. 3 sterren en langere prijs wel.

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastisch wil er binnenkort weer naar toe.

Ricky Galiart, 13-5-2016

Het is er soms nog rustig niet zo druk de mensen zijn heel aardig en men spreekt er heel mooi Engels .En het is een heel mooi eiland en heel veel moois te zien .En het is er heel groen.Je hebt er heel veel mogelijkheden om je vakantie door te komen.
Gereisd met partner in augustus 2014

top hotel

sascha, 28-1-2016

Prachtig, schoon en net hotel.

Zeer vriendelijk personeel.

Mooie kamers.

Goede interieur verzorging.

Gereisd met partner in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dolmen Resort**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dolmen Resort in Qawra (bij St. Paul's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dolmen Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dolmen Resort scoort een 7.33 uit 10 op basis van 168 reviews.