Aparthotel Pergola Club ****

Pergola Club
8,3

38 reviews over Aparthotel Pergola Club in het Nederlands

Westerhof, 9-8-2017

Wij hadden een studio met zeezicht, GEWELDIG!! Ontzettend behulpzaam en vriendelijk personeel. De studio was heel schoon, elke dag werd ons bed keurig opgemaakt.Het zwembad had een geweldig uitzicht op Mellieha Bay. De spa is geweldig, we hebben een heerlijke scrubbehandeling gehad. Het eten is zeer goed en de bediening geweldig!! Alleen maar lof voor dit hotel!!!!!!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie accomodatie

Fam de Visser, 22-8-2016

Wij verbleven hier in aug 2016. We hadden eerst geboekt in het zusterhotel Saloma. Vanuit bedsonline een beetje op het verkeerde been gezet vanwege de kamer. We hadden een appertement geboekt maar kregen een studio. Dat bleek niet optimaal. We hebben dit direct aangegeven en de manager heeft ons overgeboekt naar Pergola waar we een prachtig 3 kamer app hadden. We moesten wel wat bij betalen maar dat gaf niet. Het was tenslotte niet de fout van het hotel. We hebben een topweek gehad. Ondanks dat ik ook nog geveld werd door griep. De manager zorgde nog voor de belangrijke vitaminen. Het zijn de kleine dingen die het doen. We hadden een fantastisch uitzicht op zee en de kathedraal. Een mooi complex, zeker 4 sterren waard. Wie een hotel wil met kamer incl kleine kitchenette is in Saloma ook goed af. Voor ons was het niet geschikt maar als koppel met half pension heb je een prachtige kamer !!!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Een uitstekend hotel!

Henriette, 29-4-2016

Een hotel met gastvrije ontvangst. Het personeel doet er alles aan het verblijf te veraangenamen! Het is schoon, de studio's ruim en er worden vele faciliteiten aangeboden. De roomservice werkt uitstekend en toen het wat langer duurde voordat de bestelling geleverd kon worden werd er even gebeld. Keurige service! Nadeel vond ik dat het erg gehorig was, iedereen die over de gang liep was te horen (nu waren die andere gasten ook niet altijd rustig, ook niet om 00.00 uur) en de lift die met een "bonk" stopt maar die dus wel doordringt tot studio 7 waar wij zaten. Nog een nadeel is dat rond 9 uur het ontbijt een heel eind "op" is, de voorraad is dan uitgeput en wordt niet meer bijgevuld. Je moet dus vroeg ontbijten. Ontbijt zelf is op zich prima, keus uit continentaal inclusief Maltezer cakejes of Engels. Veelal wit brood terwijl ik persoonlijk liever bruin/volkoren brood heb, maar verder gezien de prijs is goed ontbijt, niet buitensporig wel keus genoeg. Bushalte dichtbij evenals het centrum. Wandelen naar Mellieha Bay is goed te doen via het trottoir, niet al te breed trottoir maar prima te bewandelen. Vanuit dit hotel het hele eiland bezocht en excursies geboekt, dit verliep allemaal zonder problemen! Klasse!
Gereisd met partner in april 2016

Prima hotel

bianca, 21-6-2015

Wij verbleven hier op basis van logies. Ontbijt beneden 1x gegeten. Beetje ingesteld op Engels ontbijt maar voor de rest prima. Elke avond een ander thema avond, waarvan wij 1x bbq. Is prima, niet spectaculair. Betreft kamers is alles schoon en elke dag nwe handdoeken. Alleen jammer dat met douchen alles een natte kledderige boel wordt. Water loopt via het bad op de grond. Kamers zijn ruim, hadden een prachtig uitzicht. Centrum stelt niet veel voor. Paar restaurantjes en 2 mini supermarkt. Verderop de berg vlakbij tankstation goede supermarkt. Prijzen goedkoper en alles te koop. Advies: huur een auto, links rijden en stuur rechts. Is wennen maar zeker te doen. Goed hotel om te boeken, personeel vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met partner in juni 2015

nette kamers

Ella, 26-7-2013

Wij hadden en mooi ruim apartement. Wel ver lopen naar de zee over steile weg en krappe trottoirs, meer als dat er in de boekjes staat. Met bus is het goed te doen.
Gereisd met partner in juni 2013

Fantastisch Hotel

marielle, 12-6-2013

Wij zaten op basis van logies in Pergola, dit is prima bevallen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het appartement was voor 2 personen ruim genoeg, en het uitzicht was top (we hadden kamer met zeezicht). Het hotel ligt op een berg maar er is een lift aanwezig.

Wij hebben 1x gebruik gemaakt van het avondeten-buffet, dit was niet spectaculair maar wel prima. Elke avond is er een andere thema-avond waaronder bbq-night, dit zorgt voor een gezellige sfeer.

Het appartement werd elke dag schoongemaakt, dit werd ook erg nauwkeurig gedaan.

In het plaatsje Mellieha is niet heel erg veel te beleven, maar met een huurauto is alles prima te bereiken.

Kortom: een tophotel!! Een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2013

Fijne vakantie in dit gastvrije hotel

fam. Schieven, 26-5-2013

Leuk hotel net buiten het centrum van Mellieha. Lopen naar het strand is een pittige wandeling van 15min. In deze tijd van het jaar wel een strand met wind van zee.

Hotel is erg gastvrij en appartement was erg schoon en volledig ingericht. Wij hadden halfpension en dit is ons goed bevallen. Elke dag van de week een ander thema menu. Zowel ontbijt als diner in buffetvorm. Overal erg vriendelijk en behulpzaam personeel zeker ook voor de kinderen. Er worden geen activiteiten voor kinderen georganiseerd.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Uitstekend hotel

Jaap, 5-5-2012

Ligging: Nabij het centrum van Mellieha, op 3 minuten lopen van een bushalte naar Valletta/Gozo. Helaas veel trapjes om het centrum te bereiken.

Service: Zeer vriendelijk personeel, uitstekende service, receptie 24u open, schoonmaak prima. Kamer is incl. zeep/shampoo/dagelijks nieuwe handdoeken/batmutsen etc. Drinken in bar relatief goedkoop.

Eten: Wij hadden half-pension. Ontbijt uitgebreid en lekker (voornamelijk English breakfast). Diner was in buffet. Iedere avond een thema (Lokaal, grill, Italiaans etc.). Zeer uitgebreid en gevarieerd, en erg lekker! Aanrader!

Kamers: Wij hadden kamer met zicht op voorkant (straat). Kamers licht verouderd. Stof op sommige (hoge) plekken, afwerking niet overal geweldig.

In het hotel zijn vrij veel trappen. Meerdere (kleine) liften aanwezig. Hierdoor niet echt kindvriendelijk. Gevaarlijke 'waterwegzuiger' in jacuzzi binnenzwembad.

Gereisd met partner in april 2012

prima vakantie!

gabri, 11-9-2011

Prima vakantie gehad bij Pergola. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het hotel is mooi en verzorgd. Wij hadden een studio. Ruim genoeg, maar wel een (te) klein tweepersoonsbed (soort twijfelaar). Verder was alles goed geregeld. Er zijn leuke excursies en het klimaat is prima. Busvervoer viel ons erg tegen. De bus van Valletta naar Mellieha reed erg weinig en de bussen zaten vaak vol. Wij hoorden dat de dienstregelingen / het bussysteem sinds kort veranderd is en nu rijden ze schijnbaar minder dan voorheen.
Gereisd met vrienden in augustus 2011

echt geweldig!!!!!!!!!

angelina, 30-8-2011

hadden een appartement,super uitzicht!!!echt een aanrader!!!

schoon, vriendelijk personeel,prachtig duiken op malta. Alleen de bussen reden niet op tijd of waren vol, niet fijn in 34 graden.

Gereisd met partner in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Pergola Club bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pergola Club in Mellieha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pergola Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Pergola Club scoort een 8.31 uit 10 op basis van 39 reviews.