Beoordelingen Aparthotel Pergola Club****

Pergola Club****
35 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Pergola Club****
Adenau Street, MLH2014, Mellieha

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pergola Club**** in Mellieha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pergola Club**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Pergola Club scoort een 8,0 uit 10, op basis van 35 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pergola Club**** in Mellieha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pergola Club****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Pergola Club**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 79 vakantiefoto's van Aparthotel Pergola Club**** vinden. Je kunt 1 video van Aparthotel Pergola Club**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Malta. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Malta. Vergelijk Aparthotel Pergola Club**** met andere accommodaties in Mellieha.
Even geduld a.u.b.

8,4
8,2
7,7
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2013
"Nette kamers"vertalen
Ella
8,0

26-07-2013 Wij hadden en mooi ruim apartement. Wel ver lopen naar de zee over steile weg en krappe trottoirs, meer als dat er in de boekjes staat. Met bus is het goed te doen.

met partner, Juni 2013
"Fantastisch Hotel"vertalen
marielle
8,0

12-06-2013 Wij zaten op basis van logies in Pergola, dit is prima bevallen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het appartement was voor 2 personen ruim genoeg, en het uitzicht was top (we hadden kamer met zeezicht). Het hotel ligt op een berg maar er is een lift aanwezig.
Wij hebben 1x gebruik gemaakt van het avondeten-buffet, dit was niet spectaculair maar wel prima. Elke avond is er een andere thema-avond waaronder bbq-night, dit zorgt voor een gezellige sfeer.
Het appartement werd elke dag schoongemaakt, dit werd ook erg nauwkeurig gedaan.
In het plaatsje Mellieha is niet heel erg veel te beleven, maar met een huurauto is alles prima te bereiken.

Kortom: een tophotel!! Een echte aanrader.

met oudere kinderen, Apr. 2013
"Fijne vakantie in dit gastvrije hotel"vertalen
fam. Schieven
7,0

26-05-2013 Leuk hotel net buiten het centrum van Mellieha. Lopen naar het strand is een pittige wandeling van 15min. In deze tijd van het jaar wel een strand met wind van zee.
Hotel is erg gastvrij en appartement was erg schoon en volledig ingericht. Wij hadden halfpension en dit is ons goed bevallen. Elke dag van de week een ander thema menu. Zowel ontbijt als diner in buffetvorm. Overal erg vriendelijk en behulpzaam personeel zeker ook voor de kinderen. Er worden geen activiteiten voor kinderen georganiseerd.

met partner, Apr. 2012
"Uitstekend hotel"vertalen
Jaap
6,0

05-05-2012 Ligging: Nabij het centrum van Mellieha, op 3 minuten lopen van een bushalte naar Valletta/Gozo. Helaas veel trapjes om het centrum te bereiken.

Service: Zeer vriendelijk personeel, uitstekende service, receptie 24u open, schoonmaak prima. Kamer is incl. zeep/shampoo/dagelijks nieuwe handdoeken/batmutsen etc. Drinken in bar relatief goedkoop.

Eten: Wij hadden half-pension. Ontbijt uitgebreid en lekker (voornamelijk English breakfast). Diner was in buffet. Iedere avond een thema (Lokaal, grill, Italiaans etc.). Zeer uitgebreid en gevarieerd, en erg lekker! Aanrader!

Kamers: Wij hadden kamer met zicht op voorkant (straat). Kamers licht verouderd. Stof op sommige (hoge) plekken, afwerking niet overal geweldig.

In het hotel zijn vrij veel trappen. Meerdere (kleine) liften aanwezig. Hierdoor niet echt kindvriendelijk. Gevaarlijke 'waterwegzuiger' in jacuzzi binnenzwembad.

met vrienden, Aug. 2011
"Prima vakantie!"vertalen
gabri
7,0

11-09-2011 Prima vakantie gehad bij Pergola. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het hotel is mooi en verzorgd. Wij hadden een studio. Ruim genoeg, maar wel een (te) klein tweepersoonsbed (soort twijfelaar). Verder was alles goed geregeld. Er zijn leuke excursies en het klimaat is prima. Busvervoer viel ons erg tegen. De bus van Valletta naar Mellieha reed erg weinig en de bussen zaten vaak vol. Wij hoorden dat de dienstregelingen / het bussysteem sinds kort veranderd is en nu rijden ze schijnbaar minder dan voorheen.

met partner, Aug. 2011
"Echt geweldig!!!!!!!!!"vertalen
angelina
10,0

30-08-2011 hadden een appartement,super uitzicht!!!echt een aanrader!!!
schoon, vriendelijk personeel,prachtig duiken op malta. Alleen de bussen reden niet op tijd of waren vol, niet fijn in 34 graden.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Geweldig; relaxte zonvakantie en genoeg te doen"vertalen
Sonja
8,0

05-08-2011 Het hotel ligt prachtig gesitueerd uitkijkend over het strand en de zee. Met steile weg naar beneden in 15 min. lopend bij strand. Wij hadden een appartement en konden daar prima koken en eten met onze twee zonen (3 en 10 jaar). Bij hotel 2 buiten zwembaden, met elk een peuterbadje en 1 binnen zwembad. Elk niet groot, maar wel erg geschikt voor het doel: afkoelen en lekker spelen voor de kinderen. 3 avonden per week live muziek vanaf terras, maar niet knoei hard (de kinderen konden prima slapen) en maar tot ongeveer 23u. Dagelijkse schoonmaak en meer dan voldoende handdoeken. Ik kan maar 3 minpuntjes noemen: de 2 slaapbanken in de woonkamer zijn kuilen, waardoor we elk op 1 slaapbank sliepen, airco niet heel koel en toen we op de eerste dag midden in de nacht aankwamen zei de nachtportier doodleuk "You have been transferred to our other hotel Solina". Gelukkig zijn we na 2 gesprekken met de manager 2 dgn later naar hotel Pergola verhuisd, inclusief 2 tegoedbonnen voor de Spa. Prima!

met vrienden, Okt. 2010
"Erg veel gedoe"vertalen
de Ridder
4,0
4,0
7,0

25-10-2010 We gingen met z'n vieren naar Pergola (twee stellen) en bij aankomst (zaterdag) bleek de kamer van één van de twee waterschade te hebben. Zij moesten daardoor naar het 'zusterhotel' van Pergola: Solana. Er werd gezegd dat ze maandag weer terug konden naar de originele kamer. Op zondagavond werden we nog gebeld dat alles geregeld was, maar op maandag bleek ineens de kamer tóch nog niet klaar te zijn. Er werd toen een studio-app. aangeboden (we hadden 2-kamer met zeezicht geboekt), na heel veel gemopper kregen we weer een andere kamer aangeboden, alsnog geen zeezicht ("alles zit vol"). We kregen de indruk dat het gewoon overboekt was en/of dat ze andere mensen onze kamer hadden gegeven. Er konden geen excuses vanaf. Zeer teleurstellend dus.
Het hotel is erg mooi en de omgeving is gezellig, maar voor ons nooit meer.

met partner, Mei 2010
"Goed hotel met voorzieningen"vertalen
bert
7,0

10-05-2010 Pergola is een keurig 4 sterren hotel met goede faciliteiten. Het hotel kent voldoende faciliteiten, zoals 2 buitenbaden en een binnenbad. Daarnaast zijn er fitness-mogelijkheden en kun je er terecht voor prima maaltijden.
Hoewel het hotel beschikt over 3 liften is het voor een rolstoeler wel aanpassen. Een rolstoel past nl. alleen opgevouwen in een lift.
Bediening en receptie zijn gewend aan dienstverlening.

met partner, Sept. 2009
"Mooi hotel!"vertalen
Ilona
7,0

29-09-2009 Wij zijn net terug van 2 weken Hotel Pergola in Mellieha. We hebben via het internet geboekt en werd ons verteld dat een voordeelkamer hetzelfde is als 1 van een iets duurder.... NIET!!! (bijna geen hotel en kamer aan de kleine kant) Wij willen iedereen even waarschuwen dat wanneer je reisorganisatie dit mededeeld dat dat absuluut NIET het geval is, dus voor die 200 Euro boek gewoon de iets duurdere kamer!! Maar dat heeft de pret niet mogen drukken!!

Een mooi hotel, vriendelijk personeel. Ontbijt goed. Wij hadden geboekt met alleen ontbijt maar hebben ook 3x in het hotel gegeten, maar dat was prima allemaal!! Verder is het hotel in het begin 1 groot doolhof, maar dat heb je na een paar dagen ook wel een beetje door. Verder is alles te bereiken met een lift. Hotel heeft 2 buitenbaden en deze zagen ook prima uit! Cave bar ziet er leuk uit.
Wat iedereen zegt over de airco, dat is idd echt een lawaaimaker!

Dus voor ons is dit hotel zeker een aanrader voor aankomende bezoekers!!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?