Appartement Joie de Vivre ****

Joie de Vivre

3 reviews over Appartement Joie de Vivre in het Nederlands

appartement joie de vivre

Marjolein Bonset, 27-6-2008

het is opzich een app. wat rustig ligt.wat andere mensen ook al zeiden je moet niet slecht ter been zijn want de winkels kun je alleen bereiken als je een heuvel op loopt.de auto die bij onze tourop erbij zit is veel te klein voor 4 personen en wij hadden een kind van 2,5 bij ons.wij hebben via oad voor elkaar gekregen dat onze bagage met de taxi werd gebracht maar daar waren ze niet echt blij mee. maar wat wil je als je een chervolet matiz bij het appartement krijgt.het appartement is redelijk de ene bank is goed de andere banken zakte door.de bedden waren redelijk. het kinderbed was niet van goede kwaliteit en was dus blij dat mijn dochter in een groot bed kan slapen.tip voor als je met de bus wil reizen neem vanaf de luchthaven de dienstschemas mee en als je een hele dag op stap wil met de bus dan zou ik een dagticket nemen dit kost 3.50 per persoon en kun je alle bussen in en uit voor die dag kinderen moeten telkens een los kaartje kopen.let goed op de tijden in anwbgids deze klopt
Gereisd familie in juni 2006

Paul en Alicia Janssen, 4-8-2005

Een schoon, modern en ruim appartement. Je loopt in ongeveer 8 minuten (bergop richting grote weg) naar de bushalte. Het openbaar vervoer is overdag prima. Alleen na 20:00 uur is het sumier. Aan de grote weg liggen een supermarkt, apotheek, bakker en verschillende restaurants. Een ervan, De Molen, vinden wij een absolute aanrader. Helaas hebben wij dit restaurant pas aan het einde van onze vakantie "ontdekt". De eigenaar en zijn familie zijn erg vriendelijk en helpen je waar zij kunnen. De eigenaar heeft ook een restaurant in Xiemxia waar wij heerlijk gegeten hebben.
    Gereisd anders in augustus 2005

Thea Hesterman, 2-2-2005

Het appartement is uitstekend. De ligging, wat openbaar vervoer betreft,

is te doen, maar voor personen die niet zo goed ter been, ga dan hier niet naar toe. Of men moet een auto huren.

Verder aan te bevelen om hier naar toe te gaan. We zijn hier geweest en gaan hier ook nog een keer naar toe. Echt een aanrader.

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Joie de Vivre in Mellieha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Joie de Vivre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Joie de Vivre scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.