7,5

2 reviews over Hotel Etvan in het Nederlands

elaine en koos, 7-3-2006

mooi hotel enschitterende kamer met uitzicht op zee, dit geluk hebben wij gehad, maar het kan ook anders, dat je een kamer aan de weg krijgt en dan lijkt het ons niet zo geslaagd. maar voor ons was het een geweldige vakantie in 1997 wij waren er 19 dagen en wij hebben ons geen moment verveeld, ondanks dat er in marsascala niet erg veel te beleven valt.

er is wel een mega grote bioscoop, waar wij ook een film hebben gezien.

Gereisd anders in maart 2006

jaap, 19-1-2004

wij zijn er geweest in 2003 het is een mooi schoon hotel/apartement beide zitten tegen elkaar aan wij hadden halfpension omdat wij er al vaker zijn geweest dan weet je de weg als je van duiken houd is het een aanrader je kan er ook je certificaat halen en dat is daar best vertrouwd duikschool dive med op zonger point is naar ons idee een van de betere en kunnen ook div. duiken voor je regelen. mensen zijn vriendelijk en voordringen kunnen ze ook maar daar moet je door heen kijken. super vacantie gehad gaan er ooit weer naar toe maar dan voor een week omdat we alles wel een beetje hebben gezien [alleen voor het duiken]
Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Etvan in Marsascala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Etvan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Etvan scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.