Onvoldoende

21 reviews over Appartement Solair in het Nederlands

Leuk voor een keer

Remy Verwer, 20-2-2009

ik ben er vorig jaar juni geweest. Het appartement was dichtbij het centrum en met de bus kon je gemakkelijk naar het zandstrand golden bay. Verder is het niet de mooiste plaats om te zitten als je op malta bent dat zie je snel al je een van de vele seight seeing tours maakt. Het zwembad was klein, maar het appartement rustig. Airco was er helaas niet. in de buurt kon je voor weinig geld ontbijten ( Engels) en ook prima eten, al serveren ze wel bij elk restaurant hetzelfde. Maar het is dan ook spot goedkoop. Al met al een leuke vakantie gehad, maar als ik weer naar malta ga, ga ik naar een andere plaats
Gereisd met partner in juni 2008

Viel best mee

Sanna Hofstra, 26-10-2008

Na de beoordelingen die we gelezen hadden viel het best mee. Alleen duurde het even voor er iemand bij de receptie was en wij konden melden dat we niet echt heel warm water hadden in de douche. Na deze melding werd het wel snel gemaakt. En hadden we heerlijk warm water.
Gereisd met partner in oktober 2008

Tegenvaller!

M.Kramer, 8-10-2008

Bij aankomst was het appartement niet schoongemaakt. (er lagen zelfs nog koekkruimels in het bed!) je krijgt slechts 1 handdoek per persoon per week! De keuken was smerig en incoompleet mbt bestek, 2 pits elektrische kookplaat waarvan 1 defect. Het appartement had uitzicht op een betonnen muur. Zwembad en bar zijn erg onaantrekkelijk om gebruik van te maken. Reisleidster heeft niks met deze klachten gedaan. Kortom, hier gaan we nooit meer heen!
Gereisd met partner in augustus 2007

prima complex als je niet te verwend bent

m wever, 15-8-2008

het complex is prima sommige dingetjes zijn wat aan vernieuwing toe wat nieuwe matrassen stoelen sanitair maar dit komt vast wel in orde verder hebben wij een heerlijke vakantie gehad in buggiba en vooral in solair de mensen die hier zo over klagen stellen zich erg aan en zijn verwend het personeel is vriendelijk en als er iets niet goed is word het meteen verholpen als je het zelf maar vriendelijk vraagt want zij zijn het ook.als je voor dit geld goud en luxe verwacht dan moet je volgend jaar maar niet meer naar malta gaan of boeken in het hilton hotel.trouwens je weet dat er op malta nauwelijks stranden zijn bevalt dat niet dan ga je volgend jaar maar naar spanje.dus voor al de zeurpieten over malta en vooral solair ga er vooral niet terug en ga maar ergens anders klagen want er klopt helemaal niets van ik ga zeker terug je komt er niets tekort en als er iets niet goed is vraag ik daar vriendelijk om hulp en word ik ook dan weer ook weer goed geholpen. love malta en solair.
Gereisd anders in augustus 2008

simpel, geen luxe

van mullem, 3-8-2008

3 kamers, badkamer met bad. appartement om te eten en te slapen. meer niet. simpel!! geen luxe. receptie in de ochtend open. meldingen worden s'middags direct netjes verholpen
Gereisd anders in juli 2008

ruim appartement met goede facaliteiten

Hanneke, 24-7-2008

Door de slechte beoordlingen vreesde ik een beetje voor het ergste. Maar ik moet zeggen dat het 100% is meegevallen. Een zeer ruim appartement, op een meer dan prima ligging. Centrum en strand zijn op loopafstand (5 min). Zwembad is echt niet zo kleinals het lijkt. Zorg er alleen wel voor dat je zelf wat extra handdoeken meeneemt om te douche.
Gereisd alleenreizend in juli 2008

Het kan schoner!

John Hollander, 13-7-2008

De omgeving rond het zwembad en in de kamers kan stukken schoner. De inrichting is tamelijk verouderd en is ernstig aan renovatie toe. Hetzelfde geldt voor de (on)vriendelijkheid van het personeel (met de uitstraling van een achterbuurt!)
Gereisd anders in juli 2008

Voor het geld super

Remy Verwer, 10-7-2008

weinig geld, maar daarvoor wel een redelijke accomodatie, de ligging is geweldig op een paar minuten loop afstand midden in het centrum, het centrum van buggiba is niet geweldig maar de bussen die er rijden brengen je overal naar toe
Gereisd met partner in juli 2008

M.J.M. Huijbers, 22-4-2008

App ongezellig, leek eerder een logement voor Afrikanen. omgeving vreselijk: drukke straat met iedere ochtend heel vroeg vuilnisauto's en lossende vrachtwagens. eronder een lawaaiig café en ook een aan de overkant v.d. straat. "zwembad' (groot genoeg voor goudvis) aan overkant straat in kaal binnenplaatsje. Nergens "groen". Het was alles wat ik NIET wilde
Gereisd alleenreizend in april 2008

Utrecht, 9-10-2007

Hoewel we wisten dat het een simpel appartementencomplex was, heb ik me toch erg verbaasd over de gastvrijheid, die er eigenlijk niet was. De receptie was 9 van de 10 keer gesloten, dus je sleutel achterlaten ging moeilijk. We hadden ook vaak geluidsoverlast van de karaokebar en dat is niet prettig als er iemand denkt dat ze kan zingen!

We hadden een lekkage van het toilet. Die is wel die dag verholpen, maar het is vervelend om te melden als er niemand is bij de receptie!

De lift deed het ook regelmatig niet, dus dan moest je 4 verdiepingen omhoog met je spullen.

Het ergste vond ik nog dat de brandblussers allemaal niet meer gekeurd waren! En bij sommige stonden er niet eens meer druk op! Levensgevaarlijk.

We waren vaak vroeg weg, maar het idee dat het met de brandveiligheid allemaal niet zo nauw word genomen, lig je op één oor en rust je toch niet echt uit. Jammer!

Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Solair in Bugibba (bij St. Paul's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Solair zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Solair scoort een 4.95 uit 10 op basis van 22 reviews.