Appartement Santa Maria ***

8,1

8 reviews over Appartement Santa Maria in het Nederlands

Netjes

Marianne, 17-7-2017

De appartementen zijn netjes ingericht. We hadden 2 appartementen naast elkaar geboekt voor 5 personen. Ons verblijf was all inclusive. De bar ging beetje vroeg dicht maar voor de rest is het prima. Er is een animatie hele dag door. Het zwembad was schoon. Er zijn niet genoeg ligstoelen beschikbaar bij het zwembad. Het restaurant was soms te warm. Verder valt alles mee. We hebben lekker van ons vakantie genoten.
Gereisd met vrienden in juli 2017

aanrader

Dean & Loan, 15-7-2017

We zijn eergisteren in dit hotel aangekomen. Het was een vraagteken voor ons mbt tot de kwaliteit. Het valt hartstikke mee. We hebben een mooi appartement met zwembad gekregen. Tot nu toe 4 keer gegeten, prima allemaal.... Het personeel spreekt goed Engels en willen je te allen tijde helpen.
Gereisd met partner in juli 2017

Leuke hotel voor een leuke prijsje

Na & Bakuna, 12-7-2017

Ja, het is simpel maar zeker goed en goedkoop. Het zwembad was schoon en eten was te eten. De kamers worden dagelijks schoon gemaakt. Hou je van simpel en goedkoop, kun je gewoon proberen.
Gereisd met partner in juli 2017

P. van de Koppel, 22-6-2007

dit hotel complex gaat per 1 november 2007 sluiten

alle medewerkers zijn per dan ontslagen ... de onderhoud laat echt te wensen over schimel en vuil

het personeel was afwisselend sommige hadden echt de pest in begrijpelijk maar niet echt leuk voor ons

we hadden een appartement geboekt en kregen een hotelkamer kortom wij zijn teleurgesteld en kunnen het niet aanbevelen...

Gereisd familie in juni 2007

fam.de vries, 12-10-2006

eten goed service prima kamers schoon maar een beetje uit de tijd animatie zeer goeed alleen iedere avond bingo voor al die engelsen wij waren er in september
      Gereisd anders in oktober 2006

Eugène H. Lekatompessy, 23-8-2006

Wij zijn net terug van twee weken verblijf in San Anton wat bij hotel Santa Maria hoort. Het aparthotel is redelijk en door een administratieve fout hebben wij ipv een 4 pers.appartement een 8 pers.appartement gekregen. Ideaal. De schoonmaak laat wat te wensen over. Het zwembad zag er mooi en verzorgd uit. Voor de kleintjes was er ook nog een peuterbad die aan diepe bad grenst maar wel gescheiden en overzichtelijk was. We hebben op basis van logies ons verblijf gehad dus over het eten kunnen we niet oordelen. Elke avond was er animatie. Voor de kinderen was er elke week kinderdisco incl. avondeten in het restaurant van Santa Maria, ongeacht of je wel of niet een allinclusive gast bent.

Elke avond is er bingo bij het zwembad.

Alles is engels georienteerd! Geweldige vakantie gehad.

Gereisd familie in augustus 2006

wendy , 29-6-2006

wij zijn net terug van 2 weken in het sant anton hotel. dit ligt tegen over het santa maria hotel.

prima hotel, goed eten, perfecte ligging.

wat wil je dus nog meer he.

wij hebben een top vakantie gehad.

Gereisd anders in juni 2006

Fam. Witte, 17-1-2005

Wij hadden een kamer die uit keek op een bouwput. Elke morgen werden we gewekt door het geluid dat uit de bouwput kwam. Veder was alles wel goed het eten enz. Leuk om er 1 keer geweest te zijn maar nooit weer.
            Gereisd anders in januari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Santa Maria bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Santa Maria in Bugibba (bij St. Paul's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Santa Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Santa Maria scoort een 8.14 uit 10 op basis van 12 reviews.