Hotel Concorde ***

Concorde
7,3

3 reviews over Hotel Concorde in het Nederlands

Peter, 21-2-2005

Aardig hotel, midden in het centrum. De service kan vele malen beter. Het toiletpapier werd vaak niet bijgevuld, kamermeisjes kwamen binnen terwijl je "no" zei, er liepen insecten over de vloer van de badkamer. Het eten is er niet geweldig. Er wordt voor je opgeschept en het eten was gewoontjes. Het personeel was niet verstaanbaar, ondanks dat jij je best doet om zo verstaanbaar mogelijk engels te praten.
Gereisd anders in februari 2005

Manon, 6-8-2004

Een goed hotel dat echt middenin het centrum van Bugibba staat. De kamer was erg ruim evenals de badkamer. We hadden ook een airco die je zelf kon instellen. Verder hadden we het geluk dat we een balkon hadden, want er zijn wel een paar kamers die dat niet hebben. De service was gewoon goed, we kregen elke dag schone handdoeken etc. Er zit ook nog een klein zwembadje bij dit hotel met ligstoelen eromheen. Wij hebben hier echt genoten!! (juli 2004)
Gereisd anders in augustus 2004

Pim en Jorien, 3-5-2004

Aardig hotel, verwacht alleen niet al te veel luxe, maar daar is de prijs ook naar. Het eten was wel goed, maar meer een keuze menu dan buffet zoals in de gids vermeld was. Ligging is wel super echt midden in het centrum op nog geen steen worp afstand van de terrasjes en restaurantjes. Al met al hebben wij er een leuke vakantie gehad. (zomer 2002)
Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Concorde in Bugibba (bij St. Paul's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Concorde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Concorde scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.