Appartement Ulysses Village ***

Ulysses Village
8,5

6 reviews over Appartement Ulysses Village in het Nederlands

T. van Groen, 21-8-2007

Half juli hebben we hier wee weken gezeten. Was helemaal goed. het zijn appartementen van maximaal twee hoog. Wij zaten op de 1e verdieping waardoor we, naast het balkon, ook een groot dakterras hadden. We hadden een prachtig uitzicht over de zee aan ons linkerhand, verder liggen de appartementen erg rustig aan de rand van het dorp. Wandelen naar het centrum kost je dikke 10 minuten, waar je op de terugweg tegen een steile helling op moet klimmen, maar als je een auto huurt dan is het allemaal zo gebeurt (ze rijden links!). In Xlendi zelf is een heel klein zandstrand en kan je je hand op de weg langs de baai leggen. Maar veel fijner is het aan de andere kant van het eiland, ramla (breed zandstrand) en san blas (30 meter strand, steile berg afdalen maar veel rust en nog ook een strandkioskje). Om daar te komen is het 15 minuutjes met de auto.

Het geheel was top. De appartmenten zijn prima om in door te komen twee weken, mooi en rustig eiland.

Gereisd met partner in juli 2007

Jessica, 2-1-2007

Voor de tweede keer er geweest te zijn, blijft het een bijzondere plek.

Wij hadden de eerste keer een beneden appartement en daarna een appartement boven waar onze voorkeur naar uit gaat, vanwege het uitzicht over de baai.

Een auto huren is een aanrader, want zo kun je vele mooie plekken bezichtigen op het eiland en rijden naar je appartement scheelt een vermoeid loopje:)Op xlendi bay kun je ook heerlijk eten voor weinig geld en het personeel is zeer vriendelijk.De restauratnts zijn gevarieerd van elkaar en stralen allemaal een eigen sfeer uit waar je rustig kunt genieten van het uitzicht en je avondmaal.

Helder blauw water om in te zwemmen met visjes die je gezeldschap houden maakt de baai helemaal af, maar pas wel op voor kwallen!!!

Voor ons is het de perfecte vakantie met mooie herinneringen.

Het is zeker een plek waar we nog wel eens vaker naar terug zullen keren.

Gereisd anders in januari 2007

coby, 23-8-2006

Prima accomodatie, schoon ( op een paar flodders stof na), ruim, met in elke kamer een plafond ventilator. Wij waren er in augustus dus het was er heel heet en ook in het app. vooral in de nacht, maar met de ventilator aan konden we goed slapen.

we hadden een paar keer een akkefietje (de huis sleutel brak in het slot) waarvoor we de service moesten bellen en ze waren er steeds binnen 5 minuten. De bedden zijn zelfs een keer veschoond en we kregen 3 keer schone handdoeken. Erg aardige mensen.

Het is vanuit het dorp wel een klim maar dat ging bij ons prima.

Gereisd familie in augustus 2006

Diana, 22-8-2006

Geweldig App. alleen de heuvel op elke dag was wel wat zwaar vooral voor kinderen
    Gereisd familie in augustus 2006

Lars, 9-7-2006

Voor een duikvakantie naar Malta gegaan. In eerste instantie Xlendi Heights geboekt, echter (om onbekende reden) in Ulysses Village terecht gekomen. Betreft een eenvoudig appartement aan de rand van het dorpje Xlendi. Het kleine centrum van Xlendi is te voet bereikbaar. Ulysses Village ligt op een heuvel waardoor het lopen van en naar het centrum vooral overdag (in de volle zon) erg zwaar is. Ons appartement beschikte, naast een balkon, over een dakterras met een prachtig uitzicht. Verder waren er twee slaapkamers met in totaal 4 slaapplaatsen. Het appartement was niet voorzien van airco (wel ventilatoren aan het dak).
      Gereisd anders in juli 2006

Patty, 22-6-2005

Heerlijk ruim appartement. Entree gelijkvloers met ruime keuken, 2 slaapkamers, badkamer en een hele grote huiskamer met een balkon. Tevens een dakterras. Beheerder wil alles voor je doen. De ligging vond ik erg vervelend. Boven op een berg. In de bloedhitte naar boven lukte me gewoon niet dus een scooter gehuurd;-)Er is geen strand dus je moet klauteren over rotsen. Restaurants zijn hartstikke goed en de mensen bijzonder aardig. Ik vond het appartement perfect maar ga er toch niet meer terug, geen zwembad, geen strand en de berg was te hoog (voor mij)en de transfer was wel heel erg lang.
        Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ulysses Village in Xlendi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ulysses Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ulysses Village scoort een 8.5 uit 10 op basis van 6 reviews.