Hotel Ta Cenc *****

Gozo
Hotel Ta Cenc
Ta Cenc

9 reviews over Hotel Ta Cenc in het Nederlands

Rustige setting, reizen met de auto

Joan , 29-9-2011

Het hotel bestaat uit losse kamers is en soort tuin. Vanaf het hotelterras kijk je uit over Malta, Comino en de zee. Wat verouderd, maar goed onderhouden. Toen wij er waren, veel senioren. 2 zwembaden met aparte SPA met ook buitenzwembad. Voorzieningen zijn prima, wij hebben hier niet gegeten, alleen het ontbijt gebruikt. Dit is voor elk wat wils. Nadeel is dat er buiten het hotel zich slechts 2 restaurants bevinden en er verder niets is. Wij hadden de beschikking over een auto en ondanks dat er ook busverbindingen zijn, vonden wij de auto onmisbaar. 's Avonds zijn bijv. Victoria en Xlendi binnen enkele minuten bereikbaar om te gaan eten. Let wel op het verkeer. In de smalle straatjes wordt behoorlijk door de lokale bevolking behoorlijk hard gereden en de auto's komen vaak letterlijk op je af.
Gereisd met partner in september 2011

Super

Rinus, 19-4-2011

Rustig gelegen op slechts 200 mtr. van een schitterende klippenkust die men via een natuurgebied bereikt.

Het hotel beschikt over een mooie tuin waarin het zwembad opgenomen is, de kamers zijn ondergebracht in kleine huisjes.

Vanaf het hotel is het een kleine wandeling naar de mgarr Ix-Xini Bay, een inham vanaf de Middellandse Zee waar hotelgasten in de baai kunnen zwemmen, bij deze stille baai is een terrasje met drankverkoop.

Gereisd met partner in april 1994

echt genoten

Els D., 10-3-2009

Dit hotel geeft je echt rust! De kamers zijn inderdaad aan renovatie toe, en omdat je in een landschapshotel verblijft, merk je soms ook wat insecten op... Maar dit hotel heeft ons echt bekoord! Het eten was heerlijk, en wij genoten zo van de 'adult pool'. Voor de kinderen was er een ander zwembad, zodat het voor de volwassenen zonder kinderen lekker rustig bleef. Mooie wandelingen gemaakt naar de kliffen, echt gerust, genoten van de zon... Ja, wij gaan er terug!
Gereisd met partner in juli 2007

GEWELDIG!

Jordi, 10-3-2009

fantastische omgeving, mooi hotel, goed eten, goeie ligging, en er is een heleboel te beleven!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2007

een aanrader

katrien&patrick, 30-11-2008

Sta nog steeds versteld over mindere kritiek over dit zalige verblijf,personeel zeer vriendelijk,mooi gelegen kamers in een mooie tuin,heerlijke rustige op malta uitkijkende ligging,prachtige zwembaden mét service, uitstekende keuken, zalig rustige ver weg van het massatoerisme vakantie(in juli geweest en malta waar we 1 dag geweest zijn was heksenketel)Kan alleen maar zeggen een aanrader voor de échte nietteveelzeurende(zeuren kun je altijd...) liefhebber van rust,mooie natuur,zon,eenvoudige hartverwarmende gozitanen...
Gereisd met partner in november 2008

Marc Goossens, 28-8-2007

Rustig en prachtig hotel in een mooi authentiek kader, gastvrije en zeer vriendelijke bediening en onthaal. Het hotel is redelijk afgelegen en moeilijk bereikbaar met het openbaar vervoer, dus een eigen transportmiddel, auto, scooter of fiets is aangeraden..

Eén minpunt is de slecht werkende airconditioning in de kamer waardoor het moeilijk slapen was (maand augustus). Kamers zijn ook wat gedateerd . De safe op de kamer openen lukte steeds pas na enkele pogingen.

Voor de rest niets dan lof.

Gereisd familie in augustus 2007

Marc Goossens, 28-8-2007

Voor de rest niets dan lof.

Gereisd familie in augustus 2007

John Dutch, 14-8-2007

Ik kan echt geen foutje ontdekken. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, maar niet overvriendelijk. Eten uitstekend. Je hebt het gevoel bij vrienden thuis te komen als je er meer dan één keer komt. (zoals wij)
Gereisd met partner in augustus 2007

Deborah, 22-7-2006

Een echt luxueus hotel. Waar service en klanten op de eerste plaats staan.

Is zeker geen hotel om met kinderen naar toe te trekken.

Is een hotel voor iemand die houdt van rust, stilte, goede service.

Daar gaan wij zeker en vast nog terug!

Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ta Cenc bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ta Cenc in Sannat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ta Cenc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ta Cenc scoort een 9 uit 10 op basis van 11 reviews.