Hotel Atlantis ***

Atlantis
7,8

8 reviews over Hotel Atlantis in het Nederlands

Marjan Vlaardingerbroek, 4-8-2006

Een gezellig en schoon familiehotel, door zeer lieve mensen gerund. Prachtige omgeving en alles op loopafstand. Zeker een aanrader.
Gereisd familie in september 2004

marc en patricia, 5-7-2006

wij zijn al 2 keer op gozo geweest en we gaan zeker terug!!en uiteraard weer naar hotel atlantis wat een super hotel is,het personeel is echt heel aardig ze staan echt klaar voor je.hotel kan je van alles vinden en is van alle gemaken voorzien.met de "negatieve" reacties zijn wij het niet eens.wij hebben altijd goede handdoeken gehad en de lakens zijn ook prima,waar we het wel mee eens zijn is dat een kamer aan het zwembad wel het beste is.ze hebben duikschool waar ook wederom weer van alles mogelijk is!!gozo is voor jongere mensen ook erg leuk alleen jammer dat er zo weinig komen.bij het restaurant pebbels kan je echt bruut lekker eten zeker een aanrader.kortom met z'n alle naar gozo in hotel atlantis!!
Gereisd anders in juli 2006

Pryo, 17-5-2006

Mooi (zoutwater)zwembad binnen en buiten. Binnen verwarmd en met bubbelbadje. Ontbijt was niet top maar wel te doen. Verder niet gegeten in het hotel want er zijn prima restaurantjes op de boulevard. Ruime kamers met prettig grote badkamer en echt ligbad. Geen echt slechte punten, ook geen topper.
Gereisd met partner in mei 2006

Ramses en Lizie, 13-5-2006

Wij zijn net terug van een heerlijke rustige week in hotel Atlantis Marsalforn. Wat wij verwacht hadden hebben we gekregen. Rust, stilte en zon!

Het hotel deed een beetje armoedig aan, deels luxe en deels vergane glorie. De handdoeken zijn schoon, maar vol vlekken en oud. De matrassen van onze bedden hard en de lakens verwassen en ruw. De kamers zijn groot en schoon en als je er heen gaat moet je absoluut poolview nemen, anders kijk je tegen muren van andere huizen aan of in binnenplaatsjes waar geen zon komt.

Het buitenzwembad is groot en erg schoon.Het binnenzwembad hebben we niet gebruikt, ondanks dat het water van het buitenbad erg koud was. Dit bad ligt a.h.w. in de kelder van het hotel. De maaltijden in het hotel zijn 'zuinig' en duurder dan 'beneden' bij de zee.

Toch gaan wij in october weer terug naar hotel Atlantis omdat het ideaal ligt en overal heen kunnen met de bus.

Gereisd anders in mei 2006

Tineke Raven, 25-10-2005

Prima hotel. Aardige mensen achter de balie. In het weekend was het wel gehorig, veel jongelui. Heerlijk zoutwater zwembad met whirlpool.
Gereisd anders in oktober 2005

René, 25-9-2005

Prima hotel, mooie kamers, lekker rustig met mooi zwembad. Wel iets verder van boulevard afgelegen. Uitstekende prijs-kwaliteit!
Gereisd anders in september 2005

Annamarie en Janpiet, 20-8-2005

Hotel is goed verzorgd. De receptie heeft een goede service en regelt de eventuele excursies zowel in Malta als op Gozo. De duikschool van het hotel is goed, ideaal voor beginnende en gevorderde duikers. Het hotel ligt wat verder van de boulevard, ongeveer 5 min. lopen. Wij hebben genoten van het hotel en alles wat het eiland ons te bieden had.
Gereisd anders in augustus 2005

Jeroen Velserboer, 12-10-2003

Gezellig familiehotel met vriendelijk personeel. Kamers zijn tip-top. Ligt lekker rustig, een paar honderd meter van het horeca gebied af.
Gereisd anders in oktober 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Atlantis bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantis in Marsalforn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atlantis scoort een 7.75 uit 10 op basis van 8 reviews.