(Cruise)schip Mallejan

4 reviews over (Cruise)schip Mallejan in het Nederlands

Zeer geslaagde dagtrip

Aart-Jan, 26-9-2014
  • Entertainment8

We waren op zoek naar een zeilschip voor een dagje zeilen op het ijsselmeer met 12 man. De keuze voor de Mallejan heeft goed uitgepakt. De opstapplek in de oude haven van Enkhuizen was al goed omdat we per trein bijna aan boord werden afgezet. Vanuit de have zit je snel op het ijsselmeer. Het weer in de wind zaten ook mee.

De bemanning is professioneel en het was leuk om een dag met ze op te trekken. Iedereen werd actief betrokken bij het zeilen en dat werd alom erg gewaardeerd.

Het eten hebben we zelf geregeld dus daar kan ik niets over melden. Al met al een zeer geslaagde dagtrip.

Gereisd met vrienden in september 2014

Lekker uitwaaien, en genieten van wind en water

Patrick Lissone, 4-9-2010

Een fantastische tocht van vijf dagen met een internationaal gezelschap aan boord van het zeilschip de Mallejan.Met het zeilschip de Mallejan is het heerlijk comfortabel zeilen en is voorzien van alle gemakken.

Een fantastische (jonge) bemanning die vol enthousiasme ons heerlijke dagen bezorgde. Wij werden door hen dagelijks verwend met heel veel lekkers.

Al met al heerlijke dagen op het wad en het IJsselmeer.

Bedankt, we hebben allemaal genoten, elke minuut, van de tocht.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

traditionele vaste afspraak

Peter Van Dyck, 21-7-2010

Al 15 jaar hetzelfde schip in dezelfde periode. Prima schip met het nodige comfort en een zeer degelijke schipper
      Gereisd met vrienden in juli 2010

Een getuigenis van een ervaringsdeskundige

Peter Van Dyck, 31-10-2009
      • Entertainment10

Als jarenlange "klant" van Robbie (meer dan 10 jaar !!!!). Ir is geen betere schipper. Er is geen beter schip. Er is geen mooier schip. Een ganse week relaxen, zingen, slapen, lekker eten, de "max" gewoon !!! Robbie is altijd bereidt tot een extraatje zelfs met een gebroken vinger in de gips wordt er nog prima gezeild !
      Gereisd met vrienden in januari 1996

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Mallejan in Enkhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Mallejan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

(Cruise)schip Mallejan scoort een 7.8 uit 10 op basis van 6 reviews.