Chalet Redang Lagoon

Chalet Redang Lagoon
Redang Lagoon

1 review over Chalet Redang Lagoon in het Nederlands

back to basic op paradijselijk Redang

Barbara, 10-9-2010

Het verblijf op dit eiland was het hoogtepunt van onze vakantie in Maleisie. Wat een paradijsje. De meeste resorts liggen aan de baai genaamd Pasir Panjang. Je wereld wordt voor een paar dagen verkleind tot deze baai vanwege een ondoorgrondelijk binnenland. Redang Lagoon chalets hebben we geboekt via redang.org/resorts.htm en is het eennagoedkoopste resort van het eiland. Je huurt een hutje, je krijgt 3x per dag eten en wat snorkeltrips. Wij bleven 4dgn/3n gedurende de Malaysian Holiday. Aangezien er geen aanbetaling was ontvangen, zou er in 1ste instantie geen plaats voor ons zijn maar omdat we per mail de afspraak hadden gemaakt bij aankomst alles te betalen en deze mails geprint hadden, kregen we toch nog een hutje. Met zeezicht en voor 4 personen. Elke hut had een bezem en daarmee hield je het zelf zandvrij. Luxe hoef je niet te verwachten, wel een soort schoolkamp qua eten ed. Zwemmen deden we bij Sari, en bij andere resorts keken we voetbal en gingen we uiteten/drinken.
Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Redang Lagoon in Redang Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Redang Lagoon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Redang Lagoon scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.