Hotel Bubu Resort **

Bubu Resort
7,1

18 reviews over Hotel Bubu Resort in het Nederlands

Prima, maar niet voor herhaling vatbaar

Marije, 15-9-2017

De omgeving is prachtig, echt een bounty eiland! Het hotel was prima, maar niet wat we hadden verwacht. De kamers waren niet erg schoon en er werd tijdens je verblijf ook niet schoon gemaakt (we waren er 4 dagen). Om nieuwe handdoeken hebben we zelf moeten vragen. Personeel was niet erg vriendelijk, ze kwamen gestresst over. In het restaurant waren ze sterk onderbezet, waardoor je 3x moest zwaaien of je aub wat kon bestellen. Het eten was heerlijk, maar helaas kwam het steeds ongelijk waardoor de een al klaar was voordat de ander zijn eten kreeg. Al met al dus een prachtig eiland maar geen fijn hotel.
Gereisd met partner in september 2017

Monique, 25-6-2016

Perfecte ligging; zoals op een Bounty eiland.

Restaurant: Ontbijt is minder in vergelijking met andere hotels. Lunch en diner is erg goed. 2 x per dag wordt een gratis cocktail aangeboden (je mag dan zelf een cocktail of verse vruchtensap van de kaart kiezen)

Heel vriendelijk personeel.

Kamers zijn redelijk klein, maar wel schoon.

Geen zwembad, maar dit mis je niet met de zee recht voor de deur. Langzaam aflopend.

Snorkelexcursie is aan te raden, maar bij het hotel is het ook al mooi. Snorkelspullen zijn te huur bij het hotel.

Geen druk strand, er waren altijd bedjes vrij.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Paradijselijk vertoeven!

Steven, 10-2-2012

Aan het einde van onze rondreis Maleisië verbleven we 5 nachten in Bubu op Perhentian Kecil, het kleinste eiland van de Perhentian. Bij aankomst was de indruk meteen overweldigend; prachtig wit uitgestrekt strand en... rust! Het hotel was een van de meest luxe op het eiland en ideaal gelegen aan het mooiste strand van Kecil. de kamers waren niet spectaculair, zelfs een beetje karig, maar alles werkte en was schoon. Het hotel moet het ook hebben van het terras waar je ontbijt op het strand en ligstoelen voor je klaar staan en de middag afsluiten met cocktails op het strand (incl bij boeking)! Het eten is relatief duur, maar goed en als je goedkoop wilt eten loop je 5 minuten, eet je een bord vol voor 8 RM. Direct naast het hotel een duikshop, erg handig en niet te missen: het huisrif (direct voor hotel) is fantastisch! Schildpadden, clownfish, parrotfish, verzin het maar. Service en vriendelijkheid personeel was geweldig! Echt een heerlijke bestemming!
Gereisd met partner in september 2011

Fantastische Plek - smerige kamers

Taxi, 23-8-2011

Dit hotel is fantastisch gelegen, lekker maar duur restaurant, maar de kamers kunnen echt niet! Bovendien wordt je ongeveer naar de smerigste plek op het eiland verwezen voor toilet of douchegelegenheid mocht je (te) vroeg inchecken of pas laat van het eiland vertrekken (na checkout-tijd)
Gereisd met partner in juli 2011

Complete ontspanning

Eddy Levering, 16-8-2011

Als onderdeel van een rondreis 4 dagen bij Bubu Beach Resort geweest.

Een paradijselijk gevoel. Cocktails , hagelwitte stranden , helder blauw water en overheerlijk eten wat voor nederlandse maatstaven prima betaalbaar is.

Voor kinderen fantastisch door rustig aflopende zee en mooie vissen dichtbij de kust. Behoort tot de mooiste plekjes van Maleisie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Aanrader

agnes, 17-8-2010

Wij zijn net terug van onze vakantie. Hebben een week in Bubu gezeten. De kamers zijn niet heel groot, maar schoon, elke dag schone handdoeken etc. Het ligt aan de rand van het strand en is denk ik de meest luxe accomodatie op die plek. De enige op het strand met strandbedjes, en een prachtig stuk om te snorkelen. Zeer goed restaurant met ruime keus (bbq met vis, pasta, local food, lekkers cocktails etc.) Vriendelijk personeel en je kunt leuke tripjes zowel binnen als buiten het hotel boeken.
Gereisd met partner in augustus 2010

Echt een paradijs

M. Reis, 5-7-2010

Wij zijn in mei 2009 hier op huwelijksreis geweest. Na een rondreis door heel Maleisië, zijn de laatste week in Bubu resort geweest. Het hotel ligt aan een prachtige baai, waar je geweldig kunt snorkelen. Het hotel organiseert regelmatig snorkeltripjes. Als dit te druk is, vraag gerust of een van het personeelsleden je mee wil nemen in de boot, je komt dan bij de meest bijzondere plekjes. Wij hebben zelfs gesnorkeld met haaien!

Het hotel is prima. Alle accommodaties op Perhentian Kecil zijn eenvoudig, maar Bubu is wel de meest luxe.

De kamers zijn prima. Goede bedden, mooi uitzicht vanaf het balkon en goed sanitair.

Wij hadden geen diner bijgeboekt, maar hebben wel elke avond in het restaurant gegeten. De verse vis van de barbecue is echt super lekker. Ook een lunch in het restaurant is aan te raden.

Gereisd met partner in mei 2009

prachtig strand, mooi rif, eenvoudge kamer

mery, 31-5-2010

de kamers zijn eenvoudig maar schoon. ideaal voor kinderen ivm langzaam aflopend strand in zee. rif aan zijkant van de baai erg mooi. fantastische kok. redelijk duur eten en verblijf maar zeker de moeite waard.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

ok hotel op mooi eiland

jacq, 26-8-2009

Hotelkamers zijn gewoon ok, met een ruim balkon. Ontbijt vonden wij heel slecht. Weinig keus als je niet van nasi houdt 's ochtends vroeg. Daarentegen vonden wij het diner in het restaurant erg lekker. Perhentian is een prachtig eiland! Tip: huur een bootje voor 2 personen wat je zelf kan besturen. Je kunt dan in een kleine 2 uur het eiland rond varen.
Gereisd met partner in augustus 2009

Wat een locatie! Paradijs. Eenvoudig.

Jeetje, 29-5-2009

Echt genoten de 3 dagen dat we op dit eiland zaten. Mooi snorkelen. Rustige heldere, azuurblauwe zee. Eten wat de pot schaft (buffet), maar elke dag anders. Eenvoudige kamers, wel gelukkig air conditioning. Zeer vriendelijke dames bij de receptie. Ze entertainden onze dochtertjes vaak tijdens het dineren.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bubu Resort in Perhentian Island Kecil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bubu Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bubu Resort scoort een 7.07 uit 10 op basis van 18 reviews.