Matig

4 reviews over Hotel Flora Bay Resort in het Nederlands

fantastische plek

barbara, 23-4-2010

prima "resort". 2 keer geweest in 6 maanden tijd. Wel iedere keer huisje met airco anders te warm. Grote gastvrijheid, er werd zelfs een "huisje" geregeld toen ze eigenlijk vol zaten. Prima eten. Idd geen alcohol, maar als je 250 meter verder het strand afloopt genoeg alcohol te verkrijgen. Zeker nog een keer heen!!!!
Gereisd met partner in januari 2009

Ronduit Ranzig!

Marieke, 14-9-2008

Een heel vies hotel, de vieste die we in heel maleisie hebben gehad. Niet heengaan! Ontzettend ranzige badkamer (we hebben niet durven douchen), vieze vloer, vies bed. Erg warm, geen airco. Synthetische oranje handdoeken die vies ruiken. Donkere kamer. Het strand is alleen bij vloed fijn omdat het heel rotsig is. Het andere eiland (kecil) is te preferen boven besar. Wel heel goedkoop, 10 euro per nacht.
Gereisd met partner in september 2008

Alleen als je nergens anders kan slapen

Kay en Inge, 8-9-2008

Omdat het hele eiland vol zat kwamen we hier terecht en dit was ronduit droevig. Een kamer met fan die het af en toe doet, en toen we de badkamer bekeken waren we al helemaal klaar. Waarschijnlijk had de vorige gast het niet gered naar de wc en zn plasje op de vloer gedaan. Echt heel smerig.

Omdat we een kamer boven hadden en de zon de hele dag op het dak brand konden we uiteindelijk pas om een uur of 2 in slaap komen. Daarvoor was het te warm in de kamer. Natuurlijk was de prijs niet extreem hoog maar er zijn betere plekken voor dat geld.

Gereisd met partner in september 2008

Pieter en Angeline, 7-6-2008

De baai waarin Flora bay ligt is prachtig en rustig. De mensen zijn erg vriendelijk en het eten is heerlijk; helaas geen wijntje of biertje, want alcohol wordt niet geschonken. De hutten en kamers zijn redelijk oud en daarom niet perfect, hoewel we er niet slechter om geslapen hebben! Heerlijk weekje! Al met al gewoon een echte aanrader!
Gereisd anders in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flora Bay Resort in Perhentian Island Besar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flora Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Flora Bay Resort scoort een 6 uit 10 op basis van 5 reviews.