Hotel InterContinental Resort Penang *****

Hotel InterContinental Resort Penang
InterContinental Resort Penang
8,2

20 reviews over Hotel InterContinental Resort Penang in het Nederlands

Geweldig hotel met een uitstekende service.

Anneke Broker, 13-9-2010

Wij zijn in januari 2004 een week in dit hotel geweest. Hotel heeft een uitstekende service, lekker eten, grote goed ingerichte kamers met een prachtig uitzicht.
Gereisd met partner in januari 2004

Honeymoon Hotel

Hans Bouck, 16-8-2010

Hier zijn wij in 2002 op honeymoon geweest. Heerlijke weken gehad. We zouden zo weer gaan
Gereisd met partner in mei 2002

Gysemans, 5-4-2010

Dit was een fantastisch deluxe hotel in 2000. Alles was er supergoed. Het eten , de kamers en de bediening.

Het was juist leuk om s'avonds per taxi Naar batu te gaan.

Jos en Hilde

Gereisd met vrienden in juli 2000

Yvonne, 12-8-2007

Het was er werkelijk geweldig. Ik hoop dat het hotel gauw weer open gaat, dan gaan we er zeker weer heen.
Gereisd familie in augustus 2007

Jamie, 20-7-2006

Ik ben er in nov 2005 voor 17 dg naar toe geweest. Kan me niet voorstellen dat er mensen onvoldoendes geven aan dit hotel!!! Kamers zijn zeer ruim,geweldig uitzicht en wordt prima schoongehouden. Personeel erg vriendelijk. Perfecte ligging met Batu. Binnen 5 min zijn we met de taxi in het centrum. Werk zelf bij een reisbureau en vind dit echt wel een 4 tot 5 sterren hotel!!
Gereisd anders in juli 2006

kas lamens, 4-3-2006

Wij bewaren aan onze week in dit hotel (nov. 2005) heel goeie herinneringen. Renovatie kan geen kwaad maar daar is de prijs dan ook naar. De kamers zijn zeer ruim, brandschoon en het uitzicht geweldig.

Op het ontbijt is werkelijk helemaal NIETS aan te merken. De tuin is bijzonder ruim met voldoende bedden, ook als het hotel tot en met de laatste kamer bezet is.

Gereisd anders in maart 2006

H. de Ruiter, 4-2-2006

Van 4-1-06 t/m 06-01-06 hotel geboekt. Vergane glorie: slechte service, achterstalig onderhoud, bij het ontbijt is alles oud en nogal afgelegen. Iedere keer wordt gezegd dat het hotel wordt gerenoveerd --> het gebeurt alleen niet. Als je echt voor luxe en 5 sterren gaat zeker niet doen!!!! Park Royal op Penang is veeeeeel beter en goedkoper
Gereisd anders in februari 2006

Brenda, 19-8-2005

Ik ben in juli 2005 geweest. Het Hotel gaat in september 2005 dicht vanweg renovatie. De kamer was erg vies, Het personeel erg onaardig, Het zwembad is vergane glorie en heb dus ook een klacht ingediend bij het reisbureau, hoe is het mogelijk dat dit Hotel nog open is!!!
Gereisd anders in augustus 2005

capelle, 14-7-2005

maxime en jaron

zeer goed hotel.Eten was prima,kamers

waren heel mooi.Enig minpunt was dat je

's avonds niet kon wandelen buiten,zonder een taxi te nemen.

15-07-2005

Gereisd anders in juli 2005

fatih, 4-6-2005

te gek hotel. wat ik het meest indrukwekkends vond was de badkamer. wat was die groot zeg. mooi uitzicht enz.. zeker een aanrader.. enige minpunt vond ik dat het hotel ver weg lag vanaf georgetown..
Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel InterContinental Resort Penang in Penang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel InterContinental Resort Penang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel InterContinental Resort Penang scoort een 8.15 uit 10 op basis van 20 reviews.