Hostel Ali's Ferringhi Guest House

Hostel Ali's Ferringhi Guest House
Ali's Ferringhi Guest House

1 review over Hostel Ali's Ferringhi Guest House in het Nederlands

C Beh, 25-9-2007

Dit mooie guesthouse in Batu Ferringhi heeft uitzicht op het strand. Alles is netjes afgewerkt. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn heel netjes en comfortabel, wij zaten voor ongeveer 22 euro met z'n 2-en op een kamer met airco, fan, douche en toilet. 's De moskee ligt er vlak achter, maar wij hebben hier geen last van gehad. Ochtends kun je ontbijten aan het strand. Je loopt in ongeveer 10 min naar het grote foodcourt, aanrader! De bus naar Georgetown doet er ongeveer een uur over, dus als je veel wil doen, kost je dat met de bus veel tijd. Wij hebben 1 keer Georgetown bezocht en verder wat geluierd op het strand.
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Ali's Ferringhi Guest House in Penang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Ali's Ferringhi Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Ali's Ferringhi Guest House scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.